Waar blijft die viva app voor android?

26-09-2011 19:31 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waar de viva app voor android blijft. Het is toch te gek voor woorden deze app bijna eind 2011 nog niet bestaat?

Afgelopen voorjaar kondigde viva aan dat 23% gebruik maakt van android. Mischien zijn het er inmiddels wel meer!

Wat ik me nu af vraag is of dit percentage nu nog klopt, vandaar de onderstaande poll. Dus mijn vraag is:

Hebben jullie een I-Phone of een Android-Smartphone? Dit allemaal omdat ik (en nog veel meer andere forummers) nu eindelijk een android App willen!

Mijn smartphone is een:

Totaal aantal stemmen: 95

I-Phone (9%)
Android (91%)
Android
Goeie vraag!
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Hier Iphone en Android
Android, en ik vind ook dat het hoog tijd is voor een viva app voor de android.
Aaifoon hier, maar vind de app absoluut niet ideaal. Zodra een topic van de eerste pagina verdwijnt kun je hem niet terug vinden. Dus alleen de meest actuele topics kun je lezen / op reageren.
Even uppen , wie weet doen ze er wat mee
Ik gebruik de ipad, maar niet de app, wat een ontzettend onding. Ik forum gewoonvp via de webite op m'n ipad.
*UP*
...en gestemd. Te zot voor woorden ook dat op mijn Android-phone én tablet ik het moet doen met de mobiele site (want op tablet wil ie niet eens naar de gewone www). Hoog tijd voor die app, de iFanboys en girls zijn al lang en breed in de minderheid.
Goed dat je gestemt hebt.

Ik wil ook graag de viva app.

Maar volgens mij moeten wij wachten tot we een ons wegen.
Is er al wat veranderd??? Is er een app voor Android?
Hahahahaha, ze krijgen die app voor de iPhone niet een goed werkend...
Ik wil ondertussen ook wel een app ja!
Oh en een zoekfunctie en mogelijkheid om te quoten zou ook fijn zijn op de mobiele site!!!
Aha, dus nog steeds niet.
er is wel een app voor android waar je mee kunt forumen...

ik zit ook merendeel via mijn Samsung S3 op viva

je zoekt in de Play Store Kranten en tijdschriften en dan is het de bovenste app en daar staat ook viva tussen en dan kom je gewoon in het forum menu als je een onderwerp aan klikt kun je je eigen inloggen...

succes met de App die er al een hele poos is trouwens denk al wel een jaar als zo niet langer..
Als hij net zo 'goed' is als de App voor de Ipad en de Iphone zou ik zeggen; lekker links laten liggen en naar de mobiele forumsite gaan. De Apps zijn namelijk echt waardeloos
die app is wel goed.. alles goed leesbaar en je hoeft niet steeds heen en weer te scrollen om de pagina volledig te lezen...
Ik gebruik mobiel.viva.nl voor mijn Android telefoon. Werkt prima!
Is die er al?
quote:peter-jan-87 schreef op 22 april 2013 @ 01:44:

Ik gebruik mobiel.viva.nl voor mijn Android telefoon. Werkt prima!Werkt voor geen meter helaas.
Viva app voor Android is er ondertussen alleen erg jammer dat er geen forum functie of aparte app is, want internet vaker op mijn mobiel dan op mijn pc en dan kan ik dus het forum helaas niet gebruiken...Hopelijk komt dat in de toekomst ook nog!!
Yolo!!
Niet geweten dat Android hier zo populair was! Op mijn werk zijn er veel collega's met een Samsung (op grond waarvan ikzelf ook ooit een Samsung heb gekocht).

Even ingaand op het openingsbericht voor de Viva-app: ik zou ernaar moeten kijken, maar toch heb ik tot nog toe de volgende reden gehad om het niet te installeren: mogelijkheden zijn beperkt, en ik heb er meer aan Google Chrome (mijn favoriete browser op iPad, computer en smartphone) op te starten en vervolgens de volledige versie van het Viva-forum. Ik kan dan in alle drie de situaties dezelfde handelingen uitvoeren.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven