wachtwoord e-mail op samsung galaxy tab
maandag 13 februari 2012 om 14:06
Ik heb vandaag mijn wachtwoord moeten wijzigen voor mijn "hetnet"mail. Dit is gelukt maar nu kan ik via mijn tablet mijn mail niet meer ontvangen...
Hij geeft aan: "Sign-in failed"
Dus ik op zoek naar mijn wachtwoordinstelling. Heb iets gevonden onder "accountinstellingen" en dan "inkomst instellingen". Daar heb ik mijn nieuwe wachtwoord ingevuld.
Maar dan krijg ik "Onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord".
Aan de gebruikersnaam kan het niet liggen, want daar is niets aan gewijzigd. Ik heb het oude en het nieuwe wachtwoord geprobeerd, tablet en computer al eens uitgezet (je weet maar nooit) maar nee hoor... het lukt me niet.
Ik heb al gebeld, maar na een half uur in de wacht werd me verteld dat ik een ander nummer moet bellen...
Wie weet wat ik verkeerd doe?
Hij geeft aan: "Sign-in failed"
Dus ik op zoek naar mijn wachtwoordinstelling. Heb iets gevonden onder "accountinstellingen" en dan "inkomst instellingen". Daar heb ik mijn nieuwe wachtwoord ingevuld.
Maar dan krijg ik "Onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord".
Aan de gebruikersnaam kan het niet liggen, want daar is niets aan gewijzigd. Ik heb het oude en het nieuwe wachtwoord geprobeerd, tablet en computer al eens uitgezet (je weet maar nooit) maar nee hoor... het lukt me niet.
Ik heb al gebeld, maar na een half uur in de wacht werd me verteld dat ik een ander nummer moet bellen...
Wie weet wat ik verkeerd doe?
maandag 13 februari 2012 om 14:15