Wat is dit? Zo vervelend!

23-05-2014 10:32 7 berichten
Sinds een aantal weken heb ik last van het volgende: ik ben een bericht aan het typen of een tekst aan het schrijven en telkens "springt" mijn tekst terug naar halverwege een zin. Voorbeeld: als ik dus druk aan het typen ben staat er dus plot gaan aanpassen en herschrijvenseling dit waardoor ik het hele bericht moet.

Wie weet hoe dat komt?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een laptop met een mousepad waar je per ongeluk met je hand overheen gaat met typen? Zet die eens uit en kijk of dat scheelt...
quote:MissFiled schreef op 23 mei 2014 @ 10:38:

Heb je een laptop met een mousepad waar je per ongeluk met je hand overheen gaat met typen? Zet die eens uit en kijk of dat scheelt...Ik werk idd alleen met de mousepad, tenminste als dat dat grote vlak is onderaan in het midden. Hoe zet ik die uit?
De mijne heeft een knopje linksboven in die mousepad, maar als je zegt wat voor laptop je hebt wil ik het wel even voor je opzoeken.

Een vriendin van me deed er trouwens altijd aluminium folie overheen, die kreeg hem ook niet uit Dat kun je uiteraard ook proberen.
Het is een Samsung R540. Ik zie geen knopje linksboven...Maar het rare is dat het vroeger nooit gebeurde.
Alle reacties Link kopieren
dat had ik gisteren in een hotmailbericht.

Ik heb een pc met muis met snoer
quote:miedo schreef op 23 mei 2014 @ 11:50:

dat had ik gisteren in een hotmailbericht.

Ik heb een pc met muis met snoer

Aha, daar ligt het dus ook niet aan. Ik merkte wel dat je tegenwoordig

met een "gewone" PC net zo kunt scrollen als met een Mac, met 2 vingers op je mousepad, zou het daar aan liggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven