Watsapp update/bijwerken... neee

13-06-2013 09:44 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het al aankomen maar vanochtend was het dan zo ver. Ik dacht al, huh hoezo geen appjes maar mijn watsapp was verlopen. Geen idee hoe dat eigenlijk kan want ik heb hem er denk ik paar maanden geleden nog een keer opnieuw opgegooit maar oké.

Er staat dus bijwerken of verwijderen, nou bijwerken denken we dan dus maar hé! Maar ELKE reactie die ik zie over het bijwerken/die nieuwe update dus, is negatief, er is niks meer positiefs aan en iedereen loopt er over te klagen.....

Voordat ik dus ook op die knop druk, maar lijkt me dat ik niks anders kan.. Is er nog een manier om wel gewoon aan de goede oude watsapp te zitten??
Want? Bijwerken is toch nooit een probleem? Doe ik ook zovaak :/
Internagelaktisch
quote:Maaique schreef op 13 juni 2013 @ 09:45:

Want? Bijwerken is toch nooit een probleem? Doe ik ook zovaak :/

Nee blijkbaar deze keer dus niet... Op mijn playstore staan echt 100en berichten over gezeik met dat bijwerken, van telefoon die het niet meer doet tot watsapp waar je niks meer aan hebt etc.

En mijn watsapp doet nu niks meer 'is gewoon weg' tot ik hem weer bijwerk/update...dus ik ben er beetje bang voor haha
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt. Lang leve de iPhone denk ik dan maar..
Internagelaktisch
Ik heb 'm pas bijgewerkt, geen probleem hoor.

Maar goed, je hebt geen keuze toch? Want nu heb je niks...
Ik heb een Samsung S II...

Nee, in feite heb ik inderdaad geen keuze! Maar ik dacht wellicht zijn er hier van die slimmerds die een manier hebben om zoiets te omzeilen
Nu doet ie ook niks, dus veel erger kan het niet worden toch
Niet druk maken over de update. Van de vier miljoen gebruikers in Nederland posten alleen de mensen waarbij de update fout is gegaan een reactie. Al zijn dat er misschien honderden; dan nog zijn er zeg driemiljoennegenhonderdnegenennegentigduizuindzeshonderd waarbij de update niet fout is gegaan. De kans om de staatsloterij te winnen is bijna groter.
Nou, mijn whats app werkt prima eigenlijk
Ik heb hem laatst ook bijgewerkt (had ook geen keus) en hij doet het nog prima hoor!
De mijne werkt ook nog prima. De enige reden dat hij sloom zou zijn ligt bij mij aan de telefoon. Die is gewoon oud.
Ik hoop het dan mar!

Die reacties komen wel allemaal van afgelopen weken, want toen is er blijkbaar weer een nieuwe update uitgekomen dus het kan ook nog zijn dat jullie nog de vorige update hadden die wel gewoon goed werkte! Achja, er zit inderdaad niks op, ga hem vanmiddag maar eens bijwerken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven