Watsapp update/bijwerken... neee
donderdag 13 juni 2013 om 09:44
Ik zag het al aankomen maar vanochtend was het dan zo ver. Ik dacht al, huh hoezo geen appjes maar mijn watsapp was verlopen. Geen idee hoe dat eigenlijk kan want ik heb hem er denk ik paar maanden geleden nog een keer opnieuw opgegooit maar oké.
Er staat dus bijwerken of verwijderen, nou bijwerken denken we dan dus maar hé! Maar ELKE reactie die ik zie over het bijwerken/die nieuwe update dus, is negatief, er is niks meer positiefs aan en iedereen loopt er over te klagen.....
Voordat ik dus ook op die knop druk, maar lijkt me dat ik niks anders kan.. Is er nog een manier om wel gewoon aan de goede oude watsapp te zitten??
Er staat dus bijwerken of verwijderen, nou bijwerken denken we dan dus maar hé! Maar ELKE reactie die ik zie over het bijwerken/die nieuwe update dus, is negatief, er is niks meer positiefs aan en iedereen loopt er over te klagen.....
Voordat ik dus ook op die knop druk, maar lijkt me dat ik niks anders kan.. Is er nog een manier om wel gewoon aan de goede oude watsapp te zitten??
donderdag 13 juni 2013 om 09:49
quote:Maaique schreef op 13 juni 2013 @ 09:45:
Want? Bijwerken is toch nooit een probleem? Doe ik ook zovaak :/
Nee blijkbaar deze keer dus niet... Op mijn playstore staan echt 100en berichten over gezeik met dat bijwerken, van telefoon die het niet meer doet tot watsapp waar je niks meer aan hebt etc.
En mijn watsapp doet nu niks meer 'is gewoon weg' tot ik hem weer bijwerk/update...dus ik ben er beetje bang voor haha
Want? Bijwerken is toch nooit een probleem? Doe ik ook zovaak :/
Nee blijkbaar deze keer dus niet... Op mijn playstore staan echt 100en berichten over gezeik met dat bijwerken, van telefoon die het niet meer doet tot watsapp waar je niks meer aan hebt etc.
En mijn watsapp doet nu niks meer 'is gewoon weg' tot ik hem weer bijwerk/update...dus ik ben er beetje bang voor haha
donderdag 13 juni 2013 om 09:55
Niet druk maken over de update. Van de vier miljoen gebruikers in Nederland posten alleen de mensen waarbij de update fout is gegaan een reactie. Al zijn dat er misschien honderden; dan nog zijn er zeg driemiljoennegenhonderdnegenennegentigduizuindzeshonderd waarbij de update niet fout is gegaan. De kans om de staatsloterij te winnen is bijna groter.
donderdag 13 juni 2013 om 12:42