website vindbaar maken
vrijdag 18 maart 2011 om 20:02
Hallo,
Ik ben bezig iets voor mijzelf te beginnen en ben druk bezig een website te bouwen. Nu wil ik natuurlijk dat mijn website zo hoog mogelijk komt te staan wanneer er op mijn onderwerp gezocht wordt. Hoe pak ik dit aan? Ik host hem bij one.com (hoop dat ik dit mag noemen).
Ik heb in mijn paginatitels al extra woorden gebruikt, zoals mijn naam, maar toch blijf ik onvindbaar bij google. Wie heeft tips?
Ik ben bezig iets voor mijzelf te beginnen en ben druk bezig een website te bouwen. Nu wil ik natuurlijk dat mijn website zo hoog mogelijk komt te staan wanneer er op mijn onderwerp gezocht wordt. Hoe pak ik dit aan? Ik host hem bij one.com (hoop dat ik dit mag noemen).
Ik heb in mijn paginatitels al extra woorden gebruikt, zoals mijn naam, maar toch blijf ik onvindbaar bij google. Wie heeft tips?
vrijdag 12 augustus 2011 om 10:39
Heeft one.com daar niet een extra service voor? Bij degene waar ik zit betaal je 1malig 50 euro en dan regelen ze het. Naar mijn idee heeft dat wel geholpen, maar ik heb ook SEO en bij google etc aangemeld, een beetje dubbel werk dus. Ik heb wel veel bezoekers op mijn site dus misschien was het niet totaal overbodig. Je kunt ook op de startpagina's over jouw branche je aanmelden en bij collegae linkjes uitwisselen. De meeste mensen bezoeken mijn site trouwens via Linkedin, facebook etc.
vrijdag 12 augustus 2011 om 11:37
quote:nerd_ schreef op 12 augustus 2011 @ 10:28:
In principe bepaaal je alles zelf, door hoe je je site opzet.
Helemaal los van trucjes.
Je moet gewoon een goede site hebben, pimair, en niet denken aan Google.
Dat voor Google optimaliseren is bijna iets als een hoax.
In die zin dat ´t betrekkelijk is, wat je kan bereiken.
Als je daarover gaat denken, zijn ´t toch in principe weer dingen die horen bij een goede site hebben.
En achteraf daarover denken, trucjes zoeken, is als ´t paard achter de wagen spannen.
Je zou dus als je een goede site hebt gemaakt, dat dan kunnen toetsen aan de regels van Google, die je in grote lijnen bekend moeten zijn, dan nog kijken of je site de laatste technische ontwikkelingen bijhoudt, en dan kijken of iedere browser ermee kan werken.
Dan pas ermee `de lucht in.`Eens. En linkbuilding is al redelijk achterhaald.
In principe bepaaal je alles zelf, door hoe je je site opzet.
Helemaal los van trucjes.
Je moet gewoon een goede site hebben, pimair, en niet denken aan Google.
Dat voor Google optimaliseren is bijna iets als een hoax.
In die zin dat ´t betrekkelijk is, wat je kan bereiken.
Als je daarover gaat denken, zijn ´t toch in principe weer dingen die horen bij een goede site hebben.
En achteraf daarover denken, trucjes zoeken, is als ´t paard achter de wagen spannen.
Je zou dus als je een goede site hebt gemaakt, dat dan kunnen toetsen aan de regels van Google, die je in grote lijnen bekend moeten zijn, dan nog kijken of je site de laatste technische ontwikkelingen bijhoudt, en dan kijken of iedere browser ermee kan werken.
Dan pas ermee `de lucht in.`Eens. En linkbuilding is al redelijk achterhaald.