Weer een facebook vraagje

17-12-2012 09:46 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of je dingen die je deelt ook kunt voorbehouden aan een selecte groep mensen.

Ik heb namelijk veel vrienden en familie met kinderen. Zij doen allemaal graag mee met de deel en like advertenties.

Nu ben ik zelf dus heel terughoudend in wat ik deel en like omdat ik mijn vrienden zonder kinderen hiermee lniet lastig wil vallen.

Maar ik wil best ook een gokje wagen en sommige producten vind ik oprecht erg leuk en wil ik graag delen omdat mijn ervaringen gewoon erg goed zijn.
Ja, dat kan op twee manieren:

- per post aangeven met wie je het wilt delen (klik onder het bericht op het pijltje naast 'Friends' en kies 'costum', dan kan je mensen selecteren)

- een vaste groep aanmaken (kies 'groep maken' in het linkermenu, onder je naam als je op de homepagina bent).

Zie ook de uitleg van Facebook
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Top!!!! Dank je wel (ik heb serieus gezocht maar kon het antwoord niet vinden )
Dit is echt zo'n functie die veel breder bekend moet worden. Het is even een werkje om alle contacten in de goede categorie te zetten, maar daarna is het heel erg handig. Per bericht kies ik dan of ik iets bijvoorbeeld wel of niet met collega's of vage kennissen wil delen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven