Wekker aan, iPhone uit?
donderdag 8 maart 2012 om 21:12
Het gaat me nieteens om de binnenkomende berichtjes
Maar om mijn ziekelijke drang om de hele tijd mn telefoon te checken.
Als ie uitstaat heb ik dat niet en dat doe ik soms ook bewust.
Wil dit nu ook gaan doorvoeren in de nacht. Als ik weer eens wakker wordt om 3uur ga ik dan tenminste niet FB en t forum checken enzo :p
Maar om mijn ziekelijke drang om de hele tijd mn telefoon te checken.
Als ie uitstaat heb ik dat niet en dat doe ik soms ook bewust.
Wil dit nu ook gaan doorvoeren in de nacht. Als ik weer eens wakker wordt om 3uur ga ik dan tenminste niet FB en t forum checken enzo :p
Internagelaktisch
donderdag 8 maart 2012 om 21:16
Ik heb zelf ook een losse wekker, omdat ik hetzelfde had als jij Maaique. Ik slaap nu echt rustiger vind ik. En de iPhone had een paar keer problemen met de wekker, toen vertrouwde ik het niet meer haha.
Hoewel pas geleden de stroom was uitgevallen hier en mijn gewone wekker ook uit was gevallen... Gelukkig hoefde ik nergens heen...
Hoewel pas geleden de stroom was uitgevallen hier en mijn gewone wekker ook uit was gevallen... Gelukkig hoefde ik nergens heen...
donderdag 8 maart 2012 om 21:18
donderdag 8 maart 2012 om 21:31
quote:maaique schreef op 08 maart 2012 @ 20:51:
Okay net getest, werkt dus niet.
Iemand enig idee of er een app is waarmee het wel kan?
Vreemd, mijn iPhone is midden van de nacht eens uitgevallen wegens platte batterij maar mijn wekker ging wel af dus ik dacht dat het gewoon werkte!
Edit: mosterd...
Okay net getest, werkt dus niet.
Iemand enig idee of er een app is waarmee het wel kan?
Vreemd, mijn iPhone is midden van de nacht eens uitgevallen wegens platte batterij maar mijn wekker ging wel af dus ik dacht dat het gewoon werkte!
Edit: mosterd...
donderdag 8 maart 2012 om 21:35
quote:Bammetjebam schreef op 08 maart 2012 @ 21:34:
Je drang om te facebooken of forummen wordt wel belemmerd als je iphone uit staat, maar niet als die op vliegtuigmodus staat?
Die vliegtuigmodus heb je zo weer veranderd, één schuifje, maar iPhone weer aanzetten duurt wat langer en dan heb je daar misschien minder zin in.
Oh tien voor tien dacht al, wat is dat een platte batterij.
Je drang om te facebooken of forummen wordt wel belemmerd als je iphone uit staat, maar niet als die op vliegtuigmodus staat?
Die vliegtuigmodus heb je zo weer veranderd, één schuifje, maar iPhone weer aanzetten duurt wat langer en dan heb je daar misschien minder zin in.
Oh tien voor tien dacht al, wat is dat een platte batterij.