Wekker aan, iPhone uit?

08-03-2012 20:42 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand een idee of mn wekker afgaat als ik mn telefoon even tijdelijk helemaal uit zet?

Zo niet, kent iemand een app waarmee hij dat dan wel doet?

Ik heb een iPhone 4. Thanks
Internagelaktisch
Het gaat me nieteens om de binnenkomende berichtjes

Maar om mijn ziekelijke drang om de hele tijd mn telefoon te checken.

Als ie uitstaat heb ik dat niet en dat doe ik soms ook bewust.

Wil dit nu ook gaan doorvoeren in de nacht. Als ik weer eens wakker wordt om 3uur ga ik dan tenminste niet FB en t forum checken enzo :p
Internagelaktisch
Ik heb iphone 4 ook, vorige keer was mijn telefoon uit, mijn wekker ging wel gewoon af hoor...
Rania, ik heb het net getest, hij ging niet af.
Internagelaktisch
Ik heb zelf ook een losse wekker, omdat ik hetzelfde had als jij Maaique. Ik slaap nu echt rustiger vind ik. En de iPhone had een paar keer problemen met de wekker, toen vertrouwde ik het niet meer haha.

Hoewel pas geleden de stroom was uitgevallen hier en mijn gewone wekker ook uit was gevallen... Gelukkig hoefde ik nergens heen...
Dan had je mazzel haha!

Ik moet morgen gewoon naar school, anders had ik me er ook niet druk om gemaakt ;)

Wekker gevonden EN hij doet t nog met nieuwe batterijen !

Dus nu, uit met dit kreng en morgen weer eens aan.

Bedankt voor de reacties en fijne acond meiden
Internagelaktisch
quote:maaique schreef op 08 maart 2012 @ 20:51:

Okay net getest, werkt dus niet.

Iemand enig idee of er een app is waarmee het wel kan?

Vreemd, mijn iPhone is midden van de nacht eens uitgevallen wegens platte batterij maar mijn wekker ging wel af dus ik dacht dat het gewoon werkte!

Edit: mosterd...
quote:tien_voor_tien schreef op 08 maart 2012 @ 21:31:

[...]

Vreemd, mijn iPhone is midden van de nacht eens uitgevallen wegens platte batterij maar mijn wekker ging wel af dus ik dacht dat het gewoon werkte!

Edit: mosterd...?
quote:Yavanna schreef op 08 maart 2012 @ 21:32:

[...]

?Lege batterij, sorry, ben uit België
Je drang om te facebooken of forummen wordt wel belemmerd als je iphone uit staat, maar niet als die op vliegtuigmodus staat?
quote:Bammetjebam schreef op 08 maart 2012 @ 21:34:

Je drang om te facebooken of forummen wordt wel belemmerd als je iphone uit staat, maar niet als die op vliegtuigmodus staat?

Die vliegtuigmodus heb je zo weer veranderd, één schuifje, maar iPhone weer aanzetten duurt wat langer en dan heb je daar misschien minder zin in.

Oh tien voor tien dacht al, wat is dat een platte batterij.
quote:famke76 schreef op 08 maart 2012 @ 21:10:

Geen telefoontjes of berichten ontvangen terwijl je slaapt, maar wel gewekt worden als je eruit wil. Dat is de kern van de vraag. Tot nu toe is vinyl haar bijdrage de nuttigste...;-)Je vergeet die vliegtuigmodes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven