Welke afstandsbediening?

25-01-2019 17:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik gek word. Haha.

Ziggo monteur komt pas over een week.

Probleem: Smart TV van Philips, Tv en wifi van Ziggo. Smart Tv gedeelte vd tv werkt top met de bijgeleverde Philips afstandsbediening. Maar, nu weet ik (niet meer) hoe ik ‘normaal’ tv kan kijken. Het is me gisteren per ongeluk gelukt maar ik kom er nu niet meer uit. Mediabox staat aan uiteraard.

Iemand ervaring met 2 afstandsbedieningen? Ik denk dat ik iets heel simpels over het hoofd zie.

Ziggo kan me aan de telefoon niet helpen.

Dankjewel!!
Ik denk dat op de Philips afstandsbediening een knop "Source" zit. Druk daar eens op en probeer wat opties.
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
25-01-2019 17:36
Ik denk dat op de Philips afstandsbediening een knop "Source" zit. Druk daar eens op en probeer wat opties.
Yesss! Ik heb tv.

Ik denk dat ik nog wel even wat uitleg mag krijgen vd monteur volgende week😂 dit is veel te ingewikkeld voor niet technische blondjes (like me).
Alle reacties Link kopieren
nerdopviva schreef:
25-01-2019 17:36
Ik denk dat op de Philips afstandsbediening een knop "Source" zit. Druk daar eens op en probeer wat opties.
Knap hoor, dat je deze meteen zag ! Je doet je naam eer aan :D
.
Je kunt ook in plaats van de Horizon box vragen om een Ziggo CI module. Die past in de TV en dan kun je alles doen met de afstandsbediening van de televisie zelf.

Alleen opnemen is iets lastiger maar dat gebruik je misschien toch niet.
CI module kan je alleen huren voor 5 euro extra per maand
ik vind het die 5 euro waard..stomme oude meuk die UPC levert..alleen kan je met CI+ weer geen interactieve diensten afnemen van UPC..bv movies&series en uitzending gemist kan dan niet
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
25-01-2019 17:57
Je kunt ook in plaats van de Horizon box vragen om een Ziggo CI module. Die past in de TV en dan kun je alles doen met de afstandsbediening van de televisie zelf.

Alleen opnemen is iets lastiger maar dat gebruik je misschien toch niet.
Met een horizonbox ook hoor. Je kunt de ziggo ab zo instellen dat hij ook je tv bedient. Hele duidelijke handleiding op de website en in het ziggoboekje.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven