Welke digitale camera?
maandag 14 november 2011 om 17:07
Man heeft inmiddels al een aantal keren gehad dat zijn digitale camera er met een jaartje of twee ermee ophield. En ook nu weer, bij het maken van foto's komen er allemaal strepen op het beeld, filmpjes maken gaat nog wel.
Hij heeft nu een Canon (type weet ik even niet), heeft eerder ook al een Canon gehad en een Fuji.
Iemand nog een tip voor een goede camera die iets langer meegaat, eenvoudig in gebruik, waar wel veel foto's mee gemaakt worden maar niet onwijs veel, waar je ook filmpjes mee kunt maken? Eentje met losse batterijen, niet met een accu (losse oplaadbare batterijen hebben we tot nog toe gehad, en dat bevalt goed). Kwaliteit van de foto's moet wel goed zijn, ook om uit te vergroten.
Wie heeft er tips?
Hij heeft nu een Canon (type weet ik even niet), heeft eerder ook al een Canon gehad en een Fuji.
Iemand nog een tip voor een goede camera die iets langer meegaat, eenvoudig in gebruik, waar wel veel foto's mee gemaakt worden maar niet onwijs veel, waar je ook filmpjes mee kunt maken? Eentje met losse batterijen, niet met een accu (losse oplaadbare batterijen hebben we tot nog toe gehad, en dat bevalt goed). Kwaliteit van de foto's moet wel goed zijn, ook om uit te vergroten.
Wie heeft er tips?
maandag 14 november 2011 om 21:53
Het schijnt een probleem te zijn met de sluitertijd o.i.d., man heeft er wel naar gekeken maar ik weet het niet meer zo goed. De geheugenkaartjes hebben we al langer, en die gaven in het begin geen problemen. Ook bij het maken van filmpjes zijn er geen problemen, alleen bij de foto's dat je dus groene en rode strepen ziet.