Welke tablet voor de kinderen?

04-08-2015 09:41 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kids van 5 en 8 hebben mijn iPad ontdekt :-). Om te voorkomen dat ik dus zelf steeds misgrijp of dat ze 'm kapot laten vallen overweeg ik om voor hen een goedkope, eigen tablet te kopen. De vraag is welke... ze spelen er spelletjes op en kijken filmpjes, that's all. Moet 'n beetje stootbestendig zijn, niet steeds vastlopen en vooral niet te snel kapot gaan. Ik wil er maximaal 100 euro aan uitgeven, is dat haalbaar?
Misgrijp? Ze gaan toch niet uren dat ding gebruiken?
Wij hebben voor dochter een ipad 2. Doet het nog prima qua updates en apps en via mp vast redelijk goedkoop te vinden.
Onze kinderen hebben een acer. Was 100 euro, echt prima ding, voor een android. Stevige hoes omheen en klaar. Maar omdat ze er samen 1 hebben, ben ik mijn iPad in de vakantie nog steeds soms kwijt
Zonder oorzaak geen gevolg
Een met een dikke gummi stootrand denk ik. Zodat hij altijd zachtjes valt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wij hebben zelf geen tablet, we hebben een Samsung thuis voor de kinderen, prima ding gaat alweer 2 jaar mee ook zonder gummi rand Wel goed idee ja.

Was 150 euro met hoesje.
Gaan ze er heel veel mee doen denk je?

Anders zou je ook een stootvaste hoes om je eigen iPad kunnen doen.

Ik heb er een Survivor van Griffin omheen zitten, dan moet je echt je best doen om hem nog te mollen
Ik heb voor de jongens een Samsung lite gekocht 100 euro.
onze meiden hebben een ipad mini, oudere versie. een goed hoesje er om heen (zo'n 'boek' model). Ik ben erg fan van apple producten gezien de levensduur en weinig onderhoud/problemen, ook met kinderen. ze gebruiken het alleen in de woonkamer, ze mogen het niet mee nemen naar hun slaapkamer, badkamer oi. zoveel kan er niet mee gebeuren.
The past may be in tatters
But today is all that matters
quote:gruffalo schreef op 04 augustus 2015 @ 11:00:

onze meiden hebben een ipad mini, oudere versie. een goed hoesje er om heen (zo'n 'boek' model). Ik ben erg fan van apple producten gezien de levensduur en weinig onderhoud/problemen, ook met kinderen. ze gebruiken het alleen in de woonkamer, ze mogen het niet mee nemen naar hun slaapkamer, badkamer oi. zoveel kan er niet mee gebeuren.

Ik heb andere ervaringen met Apple en het internet staat vol van problemen.

Nu hebben andere merken dat ook, zeker wel.

Maar die hebben geen rare zelf verzonnen garantie regelingen waar je dan tegenaan loopt.

Ik zou zeker geen Apple doen, juist niet als kinderen er mee spelen, je kan fluiten naar garantie als er wel wat is.

En je kan wel 2/3 galaxy tab's 3 kopen voor dezelfde prijs van de goedkoopste ipad. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.
Hier heeft dochter een samsung tab 3 8 inch, uitgebreid met 64gb geheugenkaartje. Die staat vol met films en series. Handig voor onderweg.
“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
quote:gruffalo schreef op 04 augustus 2015 @ 11:00:

onze meiden hebben een ipad mini, oudere versie. een goed hoesje er om heen (zo'n 'boek' model). Ik ben erg fan van apple producten gezien de levensduur en weinig onderhoud/problemen, ook met kinderen. ze gebruiken het alleen in de woonkamer, ze mogen het niet mee nemen naar hun slaapkamer, badkamer oi. zoveel kan er niet mee gebeuren.Hier hetzelfde heb alles van Apple en super tevreden mee!
Bedankt voor alle suggesties en het meedenken! Om ze nou een ipad te geven, dat gaat m'n budget wel wat te boven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven