Welke tablet voor de kinderen?
dinsdag 4 augustus 2015 om 09:41
Mijn kids van 5 en 8 hebben mijn iPad ontdekt
. Om te voorkomen dat ik dus zelf steeds misgrijp of dat ze 'm kapot laten vallen overweeg ik om voor hen een goedkope, eigen tablet te kopen. De vraag is welke... ze spelen er spelletjes op en kijken filmpjes, that's all. Moet 'n beetje stootbestendig zijn, niet steeds vastlopen en vooral niet te snel kapot gaan. Ik wil er maximaal 100 euro aan uitgeven, is dat haalbaar?
dinsdag 4 augustus 2015 om 11:00
onze meiden hebben een ipad mini, oudere versie. een goed hoesje er om heen (zo'n 'boek' model). Ik ben erg fan van apple producten gezien de levensduur en weinig onderhoud/problemen, ook met kinderen. ze gebruiken het alleen in de woonkamer, ze mogen het niet mee nemen naar hun slaapkamer, badkamer oi. zoveel kan er niet mee gebeuren.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
dinsdag 4 augustus 2015 om 11:07
quote:gruffalo schreef op 04 augustus 2015 @ 11:00:
onze meiden hebben een ipad mini, oudere versie. een goed hoesje er om heen (zo'n 'boek' model). Ik ben erg fan van apple producten gezien de levensduur en weinig onderhoud/problemen, ook met kinderen. ze gebruiken het alleen in de woonkamer, ze mogen het niet mee nemen naar hun slaapkamer, badkamer oi. zoveel kan er niet mee gebeuren.
Ik heb andere ervaringen met Apple en het internet staat vol van problemen.
Nu hebben andere merken dat ook, zeker wel.
Maar die hebben geen rare zelf verzonnen garantie regelingen waar je dan tegenaan loopt.
Ik zou zeker geen Apple doen, juist niet als kinderen er mee spelen, je kan fluiten naar garantie als er wel wat is.
En je kan wel 2/3 galaxy tab's 3 kopen voor dezelfde prijs van de goedkoopste ipad. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.
Ik heb andere ervaringen met Apple en het internet staat vol van problemen.
Nu hebben andere merken dat ook, zeker wel.
Maar die hebben geen rare zelf verzonnen garantie regelingen waar je dan tegenaan loopt.
Ik zou zeker geen Apple doen, juist niet als kinderen er mee spelen, je kan fluiten naar garantie als er wel wat is.
En je kan wel 2/3 galaxy tab's 3 kopen voor dezelfde prijs van de goedkoopste ipad. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.
dinsdag 4 augustus 2015 om 15:14
dinsdag 4 augustus 2015 om 15:49
quote:gruffalo schreef op 04 augustus 2015 @ 11:00:
onze meiden hebben een ipad mini, oudere versie. een goed hoesje er om heen (zo'n 'boek' model). Ik ben erg fan van apple producten gezien de levensduur en weinig onderhoud/problemen, ook met kinderen. ze gebruiken het alleen in de woonkamer, ze mogen het niet mee nemen naar hun slaapkamer, badkamer oi. zoveel kan er niet mee gebeuren.Hier hetzelfde heb alles van Apple en super tevreden mee!
onze meiden hebben een ipad mini, oudere versie. een goed hoesje er om heen (zo'n 'boek' model). Ik ben erg fan van apple producten gezien de levensduur en weinig onderhoud/problemen, ook met kinderen. ze gebruiken het alleen in de woonkamer, ze mogen het niet mee nemen naar hun slaapkamer, badkamer oi. zoveel kan er niet mee gebeuren.Hier hetzelfde heb alles van Apple en super tevreden mee!