Welke telefoon moet ik aanschaffen?
vrijdag 9 augustus 2019 om 15:24
Hallo allemaal,
Zojuist heeft mijn mobiele telefoon het na 4 jaar begeven. Ik moet nu een nieuwe gaan kopen. Nu heb ik werkelijk geen idee wat een goede telefoon is om aan te schaffen. Ik ben nooit met telefoons bezig eerlijk gezegd, dus ik weet er ook vrij weinig van af. Wie kan me advies geven? Mijn dank is groot!
Groetjes!
Zojuist heeft mijn mobiele telefoon het na 4 jaar begeven. Ik moet nu een nieuwe gaan kopen. Nu heb ik werkelijk geen idee wat een goede telefoon is om aan te schaffen. Ik ben nooit met telefoons bezig eerlijk gezegd, dus ik weet er ook vrij weinig van af. Wie kan me advies geven? Mijn dank is groot!
Groetjes!
zaterdag 10 augustus 2019 om 09:54
Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Maar alle suggesties helpen goed. Ik zoek ze allemaal op en ik bepaal of ik de telefoon oké vind. Zonder al deze suggesties weet ik niet waar ik überhaupt moet beginnen met zoeken. Voor mij werkt het fijn zo
zaterdag 10 augustus 2019 om 13:13
Dank! Ik heb de beslissing genomen! Het wordt de A10elfjetwaalfje schreef: ↑10-08-2019 08:22Samsung Galaxy A10
Samsung Galaxy A40
Xiaomi Mi A2 Lite (doet heel lang met batterij en krijgt iedere maand een update).