Welke telefoon past bij mij?
maandag 19 oktober 2015 om 11:03
Hallo allemaal,
Het wordt tijd voor een nieuwe mobiele telefoon.
Simlockvrij (want mijn abonnement is nog prima) met een budget van ongeveer ¤ 120,-.
Ik heb al jaren geen verstand meer van mobiele telefoons, ben eigenlijk helemaal niet meegegaan in het smartphone-grbeuren. Wat ik nu doe is bellen en smsen (jaja, dat laatste bestaat nog steeds!).
Nu wordt het tijd voor een nieuwe telefoon. Wat ik graag wil is: bellen, smsen, what's appen en een paar praktische apps gebruiken zoals die van de bank en die van de sportschool. Ik zal er (voorlopig) geen internetabonnement voor afsluiten, maar gebruik maken van wifi thuis en op werk.
Verder zou het fijn zijn als ie niet elke nacht aan de lader hoeft. Een (werk)dag doorkomen zonder op te laden is wel een vereiste.
Ik heb nu een Samsung en dat bevalt op zich wel, maar er is nog zoveel meer keus.
Dus nu de vraag aan jullie, kenners: welke telefoon zouden jullie mij aanraden?
Dank voor het meedenken!
Het wordt tijd voor een nieuwe mobiele telefoon.
Simlockvrij (want mijn abonnement is nog prima) met een budget van ongeveer ¤ 120,-.
Ik heb al jaren geen verstand meer van mobiele telefoons, ben eigenlijk helemaal niet meegegaan in het smartphone-grbeuren. Wat ik nu doe is bellen en smsen (jaja, dat laatste bestaat nog steeds!).
Nu wordt het tijd voor een nieuwe telefoon. Wat ik graag wil is: bellen, smsen, what's appen en een paar praktische apps gebruiken zoals die van de bank en die van de sportschool. Ik zal er (voorlopig) geen internetabonnement voor afsluiten, maar gebruik maken van wifi thuis en op werk.
Verder zou het fijn zijn als ie niet elke nacht aan de lader hoeft. Een (werk)dag doorkomen zonder op te laden is wel een vereiste.
Ik heb nu een Samsung en dat bevalt op zich wel, maar er is nog zoveel meer keus.
Dus nu de vraag aan jullie, kenners: welke telefoon zouden jullie mij aanraden?
Dank voor het meedenken!
maandag 19 oktober 2015 om 11:10
maandag 19 oktober 2015 om 11:18
Snoezekinds Samsung Galaxy Young 2 is nu meer dan een jaar oud en heeft nog nooit kuren vertoond. Prepaid, kan op school en thuis op de wifi en prima voor whatsapp en filmpjes kijken, meer doet die puberT van mij niet. In een heel jaar nog geen tientje verbruikt.
Iets van 75 euro.
Iets van 75 euro.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 19 oktober 2015 om 13:12
Misschien is de moto E van motorola wat voor je? 120 euro en fijne specs.
Goede review op tweakers ook.
http://tweakers.net/pricewatch/436408/m ... t/reviews/
Goede review op tweakers ook.
http://tweakers.net/pricewatch/436408/m ... t/reviews/