Whatsapp filmpjes

27-11-2021 02:54 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Als ik foto’s verstuurd krijg via whatsapp slaat ie ze automatisch op in mijn filmrol.

Kan het zijn dat dat met filmpjes niet zo is? Het valt mij iig op dat ze pas in mijn filmrol komen als ik ze heb bekeken in whatsapp

En wat als je zelf nu een foto hebt verstuurd en je verwijdert die omdat je die per ongeluk hebt verstuurd, maar de ander heeft automatisch opslaan in filmrol aanstaan, dan heeft de ander de foto ondanks dat ik ‘m verwijder? Da’s awkward
Alle reacties Link kopieren
Foto's en filmpjes komen bij mij beiden automatisch in de filmrol te staan. Dit heb ik niet zo ingesteld, maar volgens mij kan je dat wel aanpassen. Moet je even bij opslag instellingen kijken van zowel WhatsApp als je telefoon.

Heb je genoeg geheugen opslag? Weet niet of dat ermee te maken kan hebben hoor. Denk even met je mee .......

Als je berichten hebt verwijderd voor iedereen (dat kan maar een beperkte tijd na het plaatsen van een bericht) dan wordt het niet opgeslagen bij de ander. Als je berichten verwijderd voor jezelf, dan blijft het bericht/foto/filmpje bij de ander staan en dus zichtbaar. Dit laatste geldt ook als jij op je telefoon het hele WhatsApp gesprek zou verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
Als de ander automatisch opslaan aan heeft staan heeft het inderdaad geen nut om het bericht te verwijderen. Want whatsapp kan niet zomaar foto’s uit andermans foto’s verwijderen.

In je whatsapp instellingen kan je voor vier verschillende soorten aangeven of je automatisch wil downloaden of niet, of alleen op WiFi.

Photos
Audio
Video
Documents
Het kan zijn dat voor foto's je andere instellingen mbt opslaan hebt aanstaan dan voor de filmpjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven