Whatsapp laatst gezien
woensdag 13 februari 2013 om 17:36
Sinds maandag ochtend zie ik bij een contact de laatst gezien status niet meer. Bij de andere contacten is er niks aan de hand, het is bij een contact. Als degene online komt zie ik dat staan, daarna staat voor even de laatst gezien tijd maar een paar minuten daarna is het weer weg en staat er weer niks. Is dit een storing? Hebben meer mensen hier last van? (Diegene heeft een iPhone en woont in Belgie)
woensdag 13 februari 2013 om 17:43
woensdag 13 februari 2013 om 17:47
woensdag 13 februari 2013 om 17:51
woensdag 13 februari 2013 om 17:52
Bij iphone kun je inderdaad dit verbergen zodat mensen het alleen nog maar zien als je online bent op dat moment. Wanneer je besluit dit te doen kun je inderdaad zelf niet van anderen zien wanneer zij online zijn geweest.
Dat jij denkt dat diegene dit niet heeft gedaan is dus een verkeerde inschatting want ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dit het geval is.
Dat jij denkt dat diegene dit niet heeft gedaan is dus een verkeerde inschatting want ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dit het geval is.
woensdag 13 februari 2013 om 17:59
woensdag 13 februari 2013 om 18:27
quote:mmae01 schreef op 13 februari 2013 @ 18:24:
Ik ken diegene en ik weet dat uitschakelen van laatst gezien tijd geen optie kan zijn. Blokkeren is ook geen optie dus ik ga uit van een storing
Bedankt voor de reactiesAls je hier zo stellig van overtuigd blijft, waarom heb je dan een topic geopend...?
Ik ken diegene en ik weet dat uitschakelen van laatst gezien tijd geen optie kan zijn. Blokkeren is ook geen optie dus ik ga uit van een storing
Bedankt voor de reactiesAls je hier zo stellig van overtuigd blijft, waarom heb je dan een topic geopend...?