Whatsapp laatst gezien

13-02-2013 17:36 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds maandag ochtend zie ik bij een contact de laatst gezien status niet meer. Bij de andere contacten is er niks aan de hand, het is bij een contact. Als degene online komt zie ik dat staan, daarna staat voor even de laatst gezien tijd maar een paar minuten daarna is het weer weg en staat er weer niks. Is dit een storing? Hebben meer mensen hier last van? (Diegene heeft een iPhone en woont in Belgie)
Nee hoor. Dat kan iemand uitzetten. Heb ik ook. Heerlijk
Misschien heeft diegenen dat uitgezet. Ik heb gehoord dat je op de iPhone ervoor kan zorgen dat niet meer zichtbaar wordt wanneer je op whatsapp bent geweest.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar ik heb op internet gelezen dat diegene dan ook niet meer de laatst gezien kan zien van de contacten van diegene. Ik denk niet dat dit de reden kan zijn
Jep, ik heb het ook uitgezet. Heerlijk inderdaad. Anderen zien nu alleen nog dat ik online ben en als ik niet online ben dan zien ze niks. Overigens zou dat ook nog wel weg mogen van mij, dat je gewoon helemaal niet meer ziet wanneer ik online ben.
Of hij heeft het uitgezet of hij heeft je geblokkeerd. Bij blokkade kan je het ook niet meer zien dat laatst gezien bij diegene
Ik moet altijd "even wachten" voordat datum en tijd verschijnen.
Ik gok zomaar dat je op de blokkeer staat
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik denk niet dat het de reden kan zijn dat diegene het heeft uitgeschakeld. Dan zou diegene ook bij de contacten van diegene niet meer de laatst gezien tijd zien en ik denk niet dat diegene dat zou doen.

Even wachten, maar ik wacht al 2 en halve dag
Ik ontvang nog wel berichtjes van diegene.
Dat kan, diegene kan wel sturen.

Het zit ook beetje raar in elkaar.

Maar misschienheb je even een storing. Je kan hem toch ff appen kijken of je 2 vinkjes krijgt.
dubbel grr
Of heb je hem lopen stalken en kan het zijn dat je geblokt staat
quote:Summerdance schreef op 13 februari 2013 @ 17:45:

Ik gok zomaar dat je op de blokkeer staat Volgens mij zie je dan ook niet als iemand online is. En als je wel berichtjes ontvangt heeft degene het dus gewoon uitgezet
Maar wat is daar eigenlijk het probleem van?

Of wil je gewoon altijd van iedereen weten wanneer ze voor het laatst in de buurt van hun telefoon zijn geweest?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Waarom zou diegene dat niet doen? Ik kan nu ook inderdaad niet meer zien wanneer anderen voor het laatst online waren. Maakt me echt niet uit hoor.
Klopt dat je het bij anderen niet meer kan zien als je het zelf uitzet. Maar dat is toch niet erg? Spioneren via Whatsapp is nogal zonde van je tijd... Ik deed het ook, constant kijken of en wanneer dates online waren geweest. Geeft hoop rust om het uitgezet te hebben.
Bij iphone kun je inderdaad dit verbergen zodat mensen het alleen nog maar zien als je online bent op dat moment. Wanneer je besluit dit te doen kun je inderdaad zelf niet van anderen zien wanneer zij online zijn geweest.

Dat jij denkt dat diegene dit niet heeft gedaan is dus een verkeerde inschatting want ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dit het geval is.
Kan eigenlijk maar 2 dingen bedenken:

- Hij heeft jouw geblokkeerd.

- Hij heeft "laatst gezien" uitgezet.

PS Weten jullie of het ook mogelijk is op andere telefoons dan iPhones?
Bij blokkeren kan hij/zij jou niet meer appen en vice versa.

Blijft dus nog maar 1 ding over; hij/zij heeft de "laatst gezien" status uitgezet.. Heb ik ook gedaan maanden geleden, heerlijk wat een rust!

Kan het van anderen niet zien en zij dus ook niet van mij.
Ik ken diegene en ik weet dat uitschakelen van laatst gezien tijd geen optie kan zijn. Blokkeren is ook geen optie dus ik ga uit van een storing

Bedankt voor de reacties
quote:mmae01 schreef op 13 februari 2013 @ 18:24:

Ik ken diegene en ik weet dat uitschakelen van laatst gezien tijd geen optie kan zijn. Blokkeren is ook geen optie dus ik ga uit van een storing

Bedankt voor de reactiesAls je hier zo stellig van overtuigd blijft, waarom heb je dan een topic geopend...?
Omdat ik de vraag stelde of er misschien een storing zou kunnen zijn, daar word niet op geantwoord
Hey, maar als je nog wel berichtjes van diegene krijgt, waarom vraag je 't dan niet gewoon?
Nee er is geen storing je bent gewoon geblokkeerd punt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven