Whatsapp laatst gezien

13-02-2013 17:36 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds maandag ochtend zie ik bij een contact de laatst gezien status niet meer. Bij de andere contacten is er niks aan de hand, het is bij een contact. Als degene online komt zie ik dat staan, daarna staat voor even de laatst gezien tijd maar een paar minuten daarna is het weer weg en staat er weer niks. Is dit een storing? Hebben meer mensen hier last van? (Diegene heeft een iPhone en woont in Belgie)
Hey als jij wilt denken dat er een storing is dan doe je dat toch.
Huts!
quote:misslexie schreef op 13 februari 2013 @ 18:34:

Hey, maar als je nog wel berichtjes van diegene krijgt, waarom vraag je 't dan niet gewoon?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@Summerdance Hey, we zijn 't fijn eens vandaag
quote:misslexie schreef op 13 februari 2013 @ 18:49:

@Summerdance Hey, we zijn 't fijn eens vandaag

Das mooi, ben jij er de komende 2 uur?

Kan ik even rustig gaan sporten
Wat wil je dan met dit topic??quote:mmae01 schreef op 13 februari 2013 @ 18:24:

Ik ken diegene en ik weet dat uitschakelen van laatst gezien tijd geen optie kan zijn. Blokkeren is ook geen optie dus ik ga uit van een storing

Bedankt voor de reacties
quote:Summerdance schreef op 13 februari 2013 @ 18:50:

[...]

Das mooi, ben jij er de komende 2 uur?

Kan ik even rustig gaan sporten Haha, komt goed. Maar dan wil ik daarna vrij :p
quote:misslexie schreef op 13 februari 2013 @ 18:54:

[...]

Haha, komt goed. Maar dan wil ik daarna vrij :p

Geen punt, want dan stort ik doodmoe ter aarde.

En dan kan ik best een oogje in het zeil houden hier
Storingen bij Whatsapp kun je nazoeken op een site als Allestoringen.nl. Er zijn echter geen storingen die alleen maar optreden van de ene persoon naar de andere en waar de rest van de wereld geen last van heeft.

Als je diegene een berichtje stuurt en er blijft voor eeuwig 1 vinkje staan, dan ben je geblokkeerd. Maar dan zie je ook helemaal nooit meer staan dat diegene 'online' is.

In alle andere gevallen heeft die persoon de optie uitgezet. En waarom zou dat niet mogen van je?
Kun je het op samsung galaxy ook uitzetten?
Niet geblokkeerd hoor, gewoon iemand die eindeelijk die knop heeft gevonden dat het uit kan!!! ik heb t ook mijn vriend ook heerlijk..
you being you, makes you special.
Een beetje OT vraag, maar.. waarom zegt toch iedereen "heerlijk rustig" etc als ze de status uit hebben? Het is toch zo rustig als je wilt? Ook als iemand wel kan zien wanneer je online bent ben je toch niet verplicht om meteen iedereen te antwoorden?
Nee, dat ben je niet verplicht. Maar toch voel ik me soms wel verplicht. En ik weet van sommigen dat ze in de gaten houden wanneer ik voor het laatst online was. Geeft me 'n naar gevoel. Vind ik privé. Als ik 's nachts nog om half twee met iemand lig te appen, dan vind ik het irritant dat heel m'n adresboek dat de dag erna kan zien. Privacy enzo.
Hehe, nu heb ik ook eindelijk 'ns een bericht dat twee keer wordt geplaatst
Aha, dan zal daar het verschil in zitten. Ik let er niet op wanneer anderen online zijn geweest, en denk er ook niet aan dat zij dat bij mij doen. Maakt me ook niet uit verder, ook niet als ze zien dat ik om drie uur nog lig te appen
Mij meestal ook niet hoor, maar ik heb nu 'n man achter me aan die ik maar niet afgepoeierd krijg, hoe duidelijk ik ook ben. Blokkeren gaat me net weer te ver, ik heb 'm nog wel eens nodig voor m'n werk namelijk, maar ik weet dat hij op me let en dat is niet fijn.
quote:blond009 schreef op 13 februari 2013 @ 20:38:

Kun je het op samsung galaxy ook uitzetten?Was het maar zo!
Ik heb het ook uitgezet want het klopt vaak niet eens! Ik heb wel eens ruzie gemaakt met mijn zoon omdat hij 's nachts op whattsapp was geweest volgens dat laatst gezien op terwijl hij ontkende. Telefoon een dag afgepakt en in mijn tas gehad terwijl hij op school zat en 's middags stond er ineens een ander tijdstip bij laatst gezien op terwijl zijn telefoon toen dus in mijn tas zat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven