Whatsappaccount geblokkeerd

16-02-2015 11:16 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste leden,

Afgelopen weekend is mijn account van whatsapp geblokkeerd (geen idee waarom). Hebben jullie enig idee hoe dit op te lossen is?

Ik heb inmiddels whatsapp al gemaild, maar nog geen reactie. Zijn er mensen die dit ook overkomen is? Zo ja, hoe hebben jullie dit weten op te lossen?

Hoor graag van jullie, bedankt.

Groeten.
Huh? Je app doet het dus niet meer? Heb je al geprobeerd hem opnieuw te installeren? Heb je wel de updates gedownload?
Ik denk ook iets met updates.

Whats app eraf halen en opnieuw installeren zou ik zeker eerst proberen. Whats app vraagt dan ook of je de oude gespreksgeschiedenis terug wilt dus niets gaat verloren.
Van whatsapp:

Handelingen die kunnen leiden tot een tijdelijke deactivatie zijn:

Het verzenden van te veel berichten naar mensen die je nummer niet hebben opgeslagen in hun adresboek. Zorg ervoor dat al je WhatsApp contacten je huidige nummer hebben opgeslagen in hun adresboek.

In een korte periode geblokkeerd worden door te veel mensen. Zorg ervoor dat je alleen communiceert met mensen die je berichten willen ontvangen.

In een korte periode te veel groepen aanmaken met contacten erin die je nummer niet hebben opgeslagen in hun adresboek. Zorg ervoor dat al je WhatsApp contacten je huidige nummer hebben opgeslagen in hun adresboek.

Het versturen van hetzelfde bericht naar te veel mensen. Gebruik de Verzendlijst functie voor het versturen van hetzelfde bericht naar meerdere contacten.

Je hebt misschien onze algemene voorwaarden geschonden.

Wees je er bewust van de volgende actie in strijd zijn met onze algemene voorwaarde:

Het verzenden van advertenties of enige andere vorm van commerciële verzoeken.

Het versturen van spam of ongewenste berichten.

Het plaatsen van inhoud (in de statusbalk, profielfoto's of berichten) dat onwettig, obsceen, bedreigend, intimiderend, hatelijk, racistisch, etnisch beledigend of ander ongepast materiaal is.

Vervelend zijn voor andere gebruikers.

Het herhaaldelijk overschrijden van regels.

Met behulp van een geautomatiseerd systeem of een onbevoegde / onofficiële applicatie berichten versturen via WhatsApp.

We geven misschien geen waarschuwing voordat we je account deactiveren. Als je vindt dat je account onterecht is gedeactiveerd, stuur ons dan een e-mail en we zullen dan je geval bekijken.
Ik ga voor kwantiteit.
Ik heb hem eergisteren op mijn nieuwe foon geinstalleerd en kreeg de melding dat ie drie maanden gratis is en daarna 1 euro nogwat kost per jaar. Ik weet nog niet wat er gebeurt over drie maanden, maar ik gok erop dat ie dan misschien geblokkeerd wordt?
Beste Bartele_Broekzak,

Dat heb ik inderdaad ook gevonden, maar mijn inziens heb ik deze regels niet overschreden. Ook heb ik inmiddels geprobeerd om alles opnieuw te downloaden en te installeren, helaas zonder succes en met nog steeds dezelfde melding.

Bedankt alvast voor je reactie.
quote:Exces schreef op 16 februari 2015 @ 11:33:

Ik heb hem eergisteren op mijn nieuwe foon geinstalleerd en kreeg de melding dat ie drie maanden gratis is en daarna 1 euro nogwat kost per jaar. Ik weet nog niet wat er gebeurt over drie maanden, maar ik gok erop dat ie dan misschien geblokkeerd wordt?Nee hoor, ze verlengen gewoon weer.
Je proefjaar om?
quote:rednas30 schreef op 16 februari 2015 @ 11:34:

Beste Bartele_Broekzak,

Dat heb ik inderdaad ook gevonden, maar mijn inziens heb ik deze regels niet overschreden. Ook heb ik inmiddels geprobeerd om alles opnieuw te downloaden en te installeren, helaas zonder succes en met nog steeds dezelfde melding.

Bedankt alvast voor je reactie.Mijns inziens klinkt alsof je iets discutabels hebt gedaan.
Je hebt op de site van whatsapp gekeken? Je hebt ze gemaild?
Je bent zelf een theepot
Bootje op de golven,

Dat lijkt er inderdaad op, maar is wat mij betreft niet het geval. Is een nummer van mijn werk en werk in het veiligheidsdomein. Wellicht heeft het daar iets mee te maken...
SuzanneSuus,

Heb ze gemaild, maar nog geen reactie. Zie op internet dat het lang kan duren voordat ze reageren...
Ah, ik begrijp het.

Je zult hebben toch met WhatsApp uit moeten vechten
Misschien kun je tijdelijk een WhatsApp kloon installeren.
quote:rednas30 schreef op 16 februari 2015 @ 11:45:

Bootje op de golven,

Dat lijkt er inderdaad op, maar is wat mij betreft niet het geval. Is een nummer van mijn werk en werk in het veiligheidsdomein. Wellicht heeft het daar iets mee te maken...Actie van.je werkgever? WA is niet echt veilig tuurlijk
Ik kreeg gisteren ook een melding dat mijn proefjaar bijna verlopen was, ga ik in Whatsapp naar betalingsinformatie, is het nog geldig tm maart 2016. vaag!
Leef gezond en geniet!
Ze verlengen het gratis zijn nog steeds.

Het feit dat jij zegt mijn inziens heb ik deze regels niet overschreden klinkt mij alsof je niet zeker weet dat of je hebt lopen spammen of iemand hebt lastiggevallen?

Ik weet namelijk zeker dat ik geen van die regels hebt overtreden
Feeksje, bij deze........ik heb geen regels overschreden.............
Heb je toevallig geen whats app + gehad of een andere versie van what's app?
https://www.droidapp.nl/n ... t-applicaties-van-derden/
Spieker27, dat is het helaas ook niet...
Ik ga nog even verder voor je zoeken, ik heb het namelijk ook gehad omdat vanwege het bovengenoemde die ik je stuurde, ik zit er haast aan te denken dat misschien je nummer ergens misbruikt is (dus gekopieerd zeg maar) en dat er daarna een block op is gekomen maar dat weet ik dus niet zeker of dat dat überhaupt wel mogelijk is
Spieker 27, dat idee heb ik ook een beetje of dat teveel mensen me geblokkeerd hebben (vooral werkgerelateerd). Het is jammer dat contact opnemen met whatsapp niet makkelijk is en ze ook niet snel reageren......
quote:rednas30 schreef op 16 februari 2015 @ 15:20:

Spieker 27, dat idee heb ik ook een beetje of dat teveel mensen me geblokkeerd hebben (vooral werkgerelateerd). Het is jammer dat contact opnemen met whatsapp niet makkelijk is en ze ook niet snel reageren......Je was je collega's aan het lastig vallen?
Je bent zelf een theepot
Hahaha dat zou wat zijn SuzanneSuus, maar nee helaas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven