Wifi printer print niet meer

04-12-2013 20:40 14 berichten
Hallo allemaal,

Ik heb een HP 3059A printer (cloudprinter), waarmee ik dus draadloos kan printen vanaf mijn Chromebook en mobiel.

Ging al tijden prima, en sinds twee dagen print hij niks meer. Er is niks mis met de printer an sich, ik kan bv wel een testpagina printen. Hij is aangesloten, hij heeft Wifi verbinding, dus dat is het ook niet. Als ik in het statusoverzicht kijk, blijft de opdracht er heel lang in staan, en dan geeft hij uiteindelijk 'Fout' aan. (staat geen melding wat er dan fout is gegaan).

Ik heb me al afgemeld, de printer verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat helpt niet. Normaliter kan ik ook mailen naar de printer om iets af te drukken, ook dat werkt niet meer.

Iemand met verstand van zaken die me verder kan helpen?
Alle reacties Link kopieren
Onze HP-printer heeft ook regelmatig wifi-problemen, dezelfde als jij nu hebt. Hier helpt de printer een aantal keer uit- en aanzetten meestal wel.
Hm, ga dat nog maar eens proberen dan.

Tnx
Vreemd genoeg kun je het scannen wel starten vanaf de computer als hij niet wil printen. Er is dus wel degelijk verbinding.
Zou ik ff moeten proberen op de pc, beneden gebruik ik alleen de chromebook en daar zit het stuurprogramma niet op.
Heb je de opdracht al weggehaald uit zijn bestand? Anders komt de volgende opdracht in de wachtrij te staan en doet hij nog niets.
Opnieuw instellen en verbinden met wifi helpt hier.
quote:Swinta schreef op 04 december 2013 @ 21:31:

Heb je de opdracht al weggehaald uit zijn bestand? Anders komt de volgende opdracht in de wachtrij te staan en doet hij nog niets.Ja, ik heb de opdrachten er uit gehaald, de printer helemaal verwijderd uit de koppeling met de chromebook, opnieuw aangemeld bij HP, maar niks
Had ik laatst ook, bij mij was het opnieuw opstarten van de router de oplossing.
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn Apple mac wil niet meer printen sinds ik een UPC horizon box heb. Ook een HP wifi printer...

Hij ziet de printer wel, maar zegt dat deze niet beschikbaar is ouzo
Maar dat is het gekke, hij heeft het al die tijd gedaan, er is niks veranderd, en ineens doet hij het niet meer.

Printer is online en klaar om af te drukken, word er aangegeven.
Kun je wel scannen vanaf de computer?
Mail met de klantenservice van HP, die helpen heel goed.
Weet ik niet bootje, ben nog te lui geweest om naar zolder te lopen om de pc op te starten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven