Youfone voor internet en TV

15-07-2020 18:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort verhuizen en zoek een provider voor internet en tv. Nu kom ik uit bij Youfone, maar als ik iets verder snuffel kom ik daar ook wel wat negatieve dingen over tegen. De meeste verwijzen toch sneller naar de grotere providers, maar ik vind de prijs dan ook behoorlijk omhoog gaan. Goedkoop is fijn, maar ik wil straks niet een jaar vastzitten aan een abonnement wat totaal niet bevalt. Iemand hier die ervaring heeft met deze provider voor internet en tv?
Alle reacties Link kopieren
Voor tv was het bij ons niet goed, bleef vaak hangen, moest dagelijks opnieuw opgestart worden, gekke kleuren of gek geluid, of geen geluid. Internet deed het prima maar we zijn na een jaar overgestapt.
Alle reacties Link kopieren
Youfone zit op het KPN netwerk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heb een jaar Youfone gehad, het werkte prima, wel een gek menu, ook miste ik de radio op het tv kastje en een normale afstandsbediening. Voor hetzelfde bedrag zijn er andere aanbieders die ik fijner vond.
Alle reacties Link kopieren
HennieHen schreef:
15-07-2020 18:54
Voor tv was het bij ons niet goed, bleef vaak hangen, moest dagelijks opnieuw opgestart worden, gekke kleuren of gek geluid, of geen geluid. Internet deed het prima maar we zijn na een jaar overgestapt.
En bij welke provider ben je wel geslaagd voor tv? (Hier hangers, met andere provider dan Youfone namelijk)
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Paar weken geleden hebben ze iedereen een nieuw kastje met een andere afstandbediening gestuurd. Deze heeft ook een ingebouwde chromecast, heel makkelijk maar had er net eentje gekocht. dus nu ik kiezen haha.
Vooral de afstandbediening is een hele grote verbetering.
Internet doet het prima.
Maar de verbinding met de tv (draadloos) valt vaak weg, of je moet opnieuw opstarten, of je geluid is weg. Dat is allemaal wel weer vrij snel opgelost, maar het komt te vaak voor.
Alle reacties Link kopieren
Hier al jaren internet, tv en bellen van T-mobile voor € 42,75 per maand. Nooit problemen mee gehad en heeft een paar BBC-zenders (daar wordt ik blij van).
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ooit aangevraagd voor een cliënt. Alleen maar drama!
Ook hele onduidelijke en niet-gespecificeerde rekeningen en als je daar naar vroeg werd er een ticket aangemaakt en duurde het weken/maanden voordat je een reactie had op een hele simpele vraag.
Echt, ik zou voor iets anders gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben me aan het orienteren om een Youfone Simonly abo te nemen. Maar voor mij is dit een onbekende provider. Hebben jullie ervaring met YouFone? Sim only vergelijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven