Zoeken in Messenger gesprek/chat, trefwoord

25-10-2022 00:34 3 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Sinds gisteren kan ik in een gesprek dat ik voer in Messenger niet meer terug zoeken op trefwoord. Voorheen lukte dat altijd wel. Gesprek gaat terug tot januari. Het hele gesprek is ook nog wel zichtbaar, maar bij zoeken krijg ik nu dus een blanco scherm. Bij alle andere gesprekken met andere personen lukt zoeken nog wel. Zelfs in bewaarde gesprekken met FB-users die inmiddels geen FB meer hebben. Zoek ik op een woord waarvan ik weet dat het bij die persoon voorkomt, komen toch alleen andere gesprekken met zelfde trefwoord omhoog. De persoon van desbetreffende gesprek heeft mij niet geblokkeerd of iets dergelijks. We zijn ook nog gewoon fb-vrienden.

Betekent dit wellicht dat hij/zij zelf wel het gesprek verwijderd heeft? Al zou je denken dat dat dan bij de ex-fb’ers toch ook verdwenen zou moeten zijn. Wil het hem/haar nu net even niet vragen, ligt enigszins gevoelig…
‘Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me..’
Vast een simpele storing, ik heb dit ook een keer gehad.
Hm okay, zou het zo simpel zijn. Dan zou het volgens mij bij anderen toch ook blanco moeten blijven, niet bij 1 persoon maar ik kijk het ff aan.
‘Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me..’

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven