Zoekfunctie Viva Forum?

19-11-2013 10:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was er altijd een zoekfunctie op het Viva Forum, maar ik kan dit niet meer vinden. Kan je nog zoeken op het forum?
Hij staat rechts bovenin. Maar werkt niet. Googlen dus.
Ja.. dat is wel erg jammer vind ik!!!!
Ik vind het wel goed dat mensen dit af en toe onder de aandacht brengen. Het is toch van de zotte dat ze dat ding niet kunnen repareren. Maak er anders een stageopdracht van ofzo.
Was het 'kapot' dan?
Nou, inderdaad. Waarom word dit probleem niet 's een keertje opgelost? Ik vind viva erg laks wat dat betreft.. net als de app.... die nog steeds niet bestaat voor android.
Doe mij maar een bakkie pleur...!
Erg he, die Viva app voor de Ipad. dat ze die niet eens aanpassen!
Ik kwam er gistern dus ook achter dat de zoekfunctie niet meer werkt. Jammer, ik vond het altijd wel handig om bepaalde topics terug te zoeken.
Een zoekfunctie is één van de belangrijkste functies op een forum en hier istie dus kapot..
quote:auroracat schreef op 19 november 2013 @ 12:04:

Een zoekfunctie is één van de belangrijkste functies op een forum en hier istie dus kapot.. Mss kunnen ze het met jouw motto proberen
Hahahaha

Ja, laten we het hopen.
Ik mis hem ook heel erg! Ik snap dat er wel eens iets mis kan gaan, maar maak het dan ook weer! Hij had het toch allang weer moeten doen?
Tip: als je in Google "site:forum.viva.nl" intypt en dan je zoekterm, dan krijg je alleen resultaten van het Vivaforum.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven