zwart scherm laptop

04-06-2012 10:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn laptop(andere)gaf gisteravond ineens een zwart scherm aan.Ik weet niet wat er aan de hand is.Was op msn met de webcam aan.IK hoorde de andere persoon wel praten maar zag niets meer.Zwart scherm dus.Kan dit nog verholpen,wat kan ik er zelf aan doen???Of zal ik hem beter wegbrengen naar een pc dokter?
Blauwe alt toets en F7?
verba volant, scripta manent.
Ja, kan verholpen worden. Hoeveel het gaat kosten weet echter niemand op dit moment.

Probeer eens een 'cold boot'; haal de batterij uit de laptop, zet de batterij er weer in, zet je laptop aan.

Als dat niet werkt dan kun je 'em beter wegbrengen ja.
quote:amand1969 schreef op 04 juni 2012 @ 10:28:

Ja, kan verholpen worden. Hoeveel het gaat kosten weet echter niemand op dit moment.

Probeer eens een 'cold boot'; haal de batterij uit de laptop, zet de batterij er weer in, zet je laptop aan.

Als dat niet werkt dan kun je 'em beter wegbrengen ja.

Dit dus!

Heb laatst 60 euro betaald voor iemand die langskwam en met 3 minuten (en deze handeling) mijn scherm aan de praat kreeg!
This is not kosher!
Ik ga ff een briefje op het prikbord bij de super hangen. Damn, easy money here I come!
haha, inderdaad! Heb m maar gelijk nog wat andere klusjes aan mijn computer laten uitvoeren.
This is not kosher!
Ik heb dit gehad toen de lamp (of hoe dat ook heet) van het scherm stuk was en vervangen moest worden.
Bij mij werkt het om te wachten tot de batterij helemaal leeg gelopen is en de lap top dus uit gaat, dan de lap top aan de stroom te zetten en opnieuw op te starten.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ik heb dat ook een keer gehad en het is gratis gemaakt. Het bleek een fout in mijn type laptop te zijn, en daarom repareerden ze het zelfs na de verlopen garantietermijn.
quote:amand1969 schreef op 04 juni 2012 @ 10:28:

Als dat niet werkt dan kun je 'em beter wegbrengen ja.Dank je wel AMand voor je goede tip.Heb de batterij er voor een kwartier uitgehaald,en hij doet het weer!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven