Leuk winkelen Amsterdam, waar?

08-12-2014 17:13 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,



Zaterdag doen mijn vriendin en ik weer eens een dagje Amsterdam. S ochtends gaan we naar de Foodhallen en smiddags shoppen. We hebben alleen alle leuke plekjes inmiddels al gehad (9 straatjes, PC etc.) Iemand nog een leuke tip voor ons? Wat mogen we eeeeecht niet missen? Lieve groet!
Alle reacties Link kopieren
De foodhallen is geen moer aan hoor... leuk om te eten of borrelen (en zelfs dat niet eens op dit moment, veel te druk), maar verder echt niet.
Alle reacties Link kopieren
IJ hallen misschien?
Cornelis Schuytstraat en Willemsparkweg.
En JP Heijestraat (Gesponnen Suiker)
Alle reacties Link kopieren
De Haarlemmerstraat is het leukst.
Ik vind de foodhallen juist leuk maar s ochtends? Zou dat als afsluiter doen en dan naar de film.

Overdag idd Haarlemmerstraat en daar lunchen. Ik vind de Kalverstraat bij de dam ook wel weer wat leuker met die nieuwe winkels.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 08 december 2014 @ 17:46:

Cornelis Schuytstraat en Willemsparkweg.Willemsparkweg is op de schop.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als je toch bij de foodhallen bent kan je ook door de Kinkerstraat en JP heijestraat lopen.

Haarlemmerstraat is inderdaad ook erg leuk
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Alle reacties Link kopieren
P.c. hooftstraat misschien
Mode
Alle reacties Link kopieren
Haarlemmerstraat en Haarlemmerdijk. De winkeltjes achter de Albert Cuijp markt, dus achter de stallen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Thanks ladies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven