Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?

Hij spreekt geen Engels, maar 'dat is niet belangrijk want ze spreken de taal van de liefde'

Succes meid.
Even van de site van Net5 afgehaald.

De hoofdpersonen uit aflevering 5 van Grenzeloos Verliefd, Ellen en Ferianton, wonen in het gebied in Indonesië dat op woensdag 30 september door een aardbeving getroffen werd. Er is inmiddels contact geweest met Ellen en naar omstandigheden maken zowel Ellen, Ferianton als de familie van Ferianton het gelukkig goed. Op dit moment beschikken wij helaas niet over meer informatie. Zodra er meer informatie is over de situatie zal hier een update van gegeven worden.
Zo! Wie is er dood? Ze gaat toch iets leuks doen?
quote:Dushi74 schreef op 30 september 2009 @ 21:48:

Even van de site van Net5 afgehaald.

De hoofdpersonen uit aflevering 5 van Grenzeloos Verliefd, Ellen en Ferianton, wonen in het gebied in Indonesië dat op woensdag 30 september door een aardbeving getroffen werd. Er is inmiddels contact geweest met Ellen en naar omstandigheden maken zowel Ellen, Ferianton als de familie van Ferianton het gelukkig goed. Op dit moment beschikken wij helaas niet over meer informatie. Zodra er meer informatie is over de situatie zal hier een update van gegeven worden.Dank!
Ik weet het niet hoor. Misschien ben ik te nuchter, maar ik zie er geen liefde in....
Ik vind mams trouwens wel lief!
De voorstukjes roepen mij van alle kanten "dat gaat mislukken" toe.
Cum non tum age
Ik ook niet Dushi. Maar aan de andere kant blijkt dus uit het stukje op de site dat ze er wel nog zit.... Lijkt in ieder geval uit de tekst.
Ze heeft zich ook gewoon echt NIET voorbereid. Geen idee of ik hem mocht omhelzen of niet en of ik hem een zoen mocht geven of niet.
Nee voorbereid is ze zeker niet.

Lees trouwens net wat op de site (van net5) over het stel van vorige week.
Ik heb het vorige week niet gezien. Maar wellicht zijn anderen nieuwsgierig?
Geen idee of anderen nieuwsgierig zijn daarom post ik er bewust nog geen inhoudelijk "nieuws" over.
quote:Dushi74 schreef op 30 september 2009 @ 22:00:

Geen idee of anderen nieuwsgierig zijn daarom post ik er bewust nog geen inhoudelijk "nieuws" over.Ja ik wel.
Cum non tum age
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
zei ze nou' als het elke MAAND ramadam is kom ik terug naar nederland voor mijn familie?'
Gewist.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Waar gaat dit over? Komt zij weer terug bij haar gastgezin en heeft ze " ook nog een vakantievriendje" ?

Ze komen totaal niet verliefd over of iets, hij lijkt haar niet te verstaan, de relatie lijkt niet gelijkwaardig etc.

Kansloos "verliefd". Wederom.
Ja joh, gelijk je nieuwe schoonouders oplichten, liegen, bedriegen... Goed begin joh
wat een doordacht plan... laten we stiekem samenwonen!
Kansloos lijkt mij idd het juiste woord :-/
Trouwens, ik zie niks over de uitzending van vorige week, ik zie alleen 'oude' stelletjes van het vorige seizoen.. Kijk ik verkeerd? Kan iemand een linkje plaatsen, dan kunnen we hier zelf beslissen of we het willen lezen of niet.
Ik zit ook te kijken en ik heb het idee dat hij haar echt niet verstaat! Zij ratelt maar door en hij knikt wat verward...
Die sponsor denk hij in jou gevonden te hebben, waarschijnlijk...
hij pakt het niet zo professioneel aan.. en jij dan?
Gewist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven