Entertainment alle pijlers

'Grenzeloos Verliefd'

17-03-2008 23:09 2903 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is de eerste aflevering van het NET5-programma 'Grenzeloos Verliefd': Nederlandse vrouwen die in het buitenland verliefd worden en emigreren.

De eerste aflevering gaat over een vrouw die naar Jordanie is geemigreerd.

Ben jij ooit in de verleiding gekomen om je (vakantie)liefde achterna te reizen?
Ik heb het opgenomen, ga nog kijken. En alle reclame doorspoelen, haha.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Nah, wel lief dat hij voor haar zijn leven om wil gooien. Ik werd zelf ook al plaatsvervangend benauwd van haar hoestje.
Stressed is just desserts spelled backwards
You're welcome!

Ja klonk al niet zo best... al dacht ik ook zouden ze niet terug naar Ghana Gambia kunnen gaan, als ze zich daar zo happy voelden. Al is het wel een groot nadeel dat je dan bij geen van beide families zit.
Gambia, toch? ipv Ghana.

Volgens mij is er echt geen werkgelegenheid in Gambia, wel in Ghana.

Tsja, ik vind het lastig om hier een oordeel te plaatsen. Vroeger woonde ik in een wijk vol met afrikanen en daar worden je vooroordelen wel negatief bevestigd.

Ik vond ze wel goed passen bij elkaar (against all odds). Jammer dat ze daar geen baan kon vinden op haar vakgebied. Ze leek wel nl de nodige ervaring hebben opgedaan (naast haar lover dan).

Maar ik had ook wel dat de liefde meer van zijn kant kwam dan van haar (gevoel) en dat deze actie meer een vlucht was. Iemand zei het hier al.
Mwah, ben het niet helemaal eens met de bovenstaande reacties.

Ik vond het juist wel een leuk stel. Vooral hij leek echt weg van haar. Zij kwam inderdaad wat minder verliefd over, maar niet iedereen uit zich even uitbundig (zeker niet met een camera erop). Ik zing ook geen serenades voor mijn vriend, maar ik houd echt wel van hem hoor. ;)

Ik vind het nogal ver gaan om te zeggen dat die relatie voor haar een vlucht was. Ik denk wel dat zij deels op hem gevallen is vanwege zijn afkomst, omdat ze veel affiniteit heeft met die cultuur en daar graag deel van uit wil maken, maar is dat zo erg? Volgens mij spelen zulke dingen (onbewust) bij iedereen een rol bij de partnerkeuze. Je kiest allemaal iemand die een maneir van leven heeft die jou aanspreekt. Niets mis mee, wat mij betreft.

Verder vond ik dat zij zich heel goed staande hield daar. In Senegal voelde zich duidelijk veel minder thuis (dan in Gambia), maar ze werd niet klagerig o.i.d., terwijl ze er fysiek niet best aan toe was door die astma. (Misschien was ik er ook wel van onder de indruk, omdat die cultuur mij helemaal niet trekt. Ik moet er niet aan denken om in Senegal te wonen, ook niet mijn grote liefde)

Ik ben wel benieuwd hoe het met ze verder gaat in NL... Ik had ze meer kans gegeven als ze naar Gambia gegaan waren (ondanks het gebrek aan werk), omdat ze zich daar zo op hun gemak voelden. Hij ging duidelijk alleen mee naar NL voor haar, terwijl zij qua gevoel liever in Afrika wilde blijven en alleen om financiele redenen terugkeerde. Dat lijkt me een minder ideale situatie. Maar ik hoop dat ze het redden.
Het valt me wel op, vd stellen,dat ze bijna allemaal terug komen na een periode in dat land van hem en daarna willen wonen in Nederland. Hoe pakt dit uit ? Is ook een cultuurshock voor die partner dan w.s.
Eens met Janis. Dit was de 1e uitzending waarbij ik niet vooruitgespoeld heb. Ik vvond hem echt een schatje en zij pastte zich goed aan itt sommige andere bakvisjes in vorige afleveringen. Niet zeuren maar accepteren en genieten. Leuk stel, leuke aflevering met niet zoveel zoetsappige achtergrondmuziek.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:lady100 schreef op 15 september 2009 @ 22:35:

Misschien is het hier al eerder gezegd hoor, maar geen tijd om alle 30 pagina's te lezen: Is er op tv ook een herhaling? Kan morgen helaas niet kijken, erg leuk programma!

Je kan het ook online terugkijken!

Klik hier
Ik ben weer heel benieuwd voor vanavond, Lisa & Jorge in Mexico...

Op de foto's een heel leuk stel zo te zien!
Nog iemand aan het kijken?
Ja, ik, met half oog.. Eerlijk gezegd niet zo boeiend en misschien beetje lullig, maar ik erger mij aan haar stem...
Verreckje, dat heb ik nou ook!

Tis een beetje Vlaams met een Zeeuws accent of zo

Ik trek het in ieder geval slecht
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Idd, vooral zo hoog. Alsof of ze de hele tijd tegen een baby praat.
hahaha dat is ook het eerste wat ik dacht toen ik haar hoorde praten.
Idd een aparte stem! Pff

Ik mis ook wel de spanning die ik bij de andere stellen wel zag, het is het net niet..
Ik erger me sowieso aan dat overdreven meisjesachtige, lievige, om alles lachen en inderdaad al die uithaaaaaaaalen steeds. Manisch haast. Als ik haar in mijn directe omgeving zou hebben zou ik haar doodvermoeiend vinden. Te veel van weinig, zeg maar.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oh, na de reclame....spanningen! ;)
Por ejemplo; Ik heb de TV onbewust al drie keer zachter gezet, toen besefte ik me (toen hij bijna op "geluid uit" stond) dat het niet aan het geluid lag, maar aan haar.
Ghehe
Dat met die stem was vooral erg toen ze (begin vd uitzending) met die vriendinnetjes in een Belgisch steegje graffiti aan het spuiten was. Pfff, wat een brave meisjes zeg, om de kriebels van te krijgen.

Heb wel de indruk dat deze liefde kan slagen. Meer dan bij de andere stellen. Hoewel die jongen verwend en dominant is denk ik. Vraag me af of zij er op lange termijn tegenkan dat ze daar nogal bemoederd wordt, door iedereen.

Ook niet de makkelijkste plek om als meisje alleen op pad te gaan idd.
Precies. Hij heeft haar er gewoon op uitgekozen, op dat lievige, naieve, afhankelijke. Want hij blijkt puntje bij paaltje een dominante narcistische macho te zijn met een hang naar egocentrisme. En dat pikken die pittige Meggikaanse chica's niet, naturalmente.
Klopt Cherry.

Hij geeft heel veel liefde, maar wil volgensmij 100% commitment en aandacht terug. Zeer vermoeiend, zou er niet tegen kunnen; iemand die zoveel aandacht vraagt en k zou hem best benauwend vinden.

Hij is wel het tegenovergestelde, qua karakter en levensstijl, van die Peruaan van 2 wkn terug!
vond er niets aan. wat een traditioneel stel, over een jaar zit zij thuis met een baby en is zij zwanger van de tweede...

Wat een tegenstelling ook met de eerste aflevering (Esther en Achmed). dat vond ik nu echt een leuke uitzending!
quote:lady100 schreef op 23 september 2009 @ 23:05:

Klopt Cherry.

Hij geeft heel veel liefde, maar wil volgensmij 100% commitment en aandacht terug. Zeer vermoeiend, zou er niet tegen kunnen; iemand die zoveel aandacht vraagt en k zou hem best benauwend vinden.

Hij is wel het tegenovergestelde, qua karakter en levensstijl, van die Peruaan van 2 wkn terug!

Dit komt ook wel naar voren uit het stukje dat zij op de site van grenzeloos verliefd heeft geschreven.

Bovendien moppert hij nooit om mij te brengen en te halen van mijn werk. Hij doet ontzettend veel voor mij en verwacht uiteraard ook iets terug. Vandaar dat ik nog altijd vroeger opsta om een zo heerlijk mogelijk ontbijtje te presenteren J.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven