Entertainment alle pijlers

3FM Serious Request 2015

08-12-2015 16:58 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast dat ik het dit jaar echt een goed doel vind (kinderen in oorlogsgebieden) kijk ik nu al uit naar Serious Request.

Giel Beelen, Paul Rabbering en Domien Verschuuren zullen opgesloten worden.

Hier kunnen we vast voorpret hebben!

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:MadameQetesh schreef op 20 december 2015 @ 11:11:

[...]

Absoluut. Dat was een gezellige editie.

Die staat mij ook nog erg bij. Was ook een kater toen het afgelopen was.

Met die indrukwekkende afsluiting van Bløf herinner ik mij.
Ik vind het eigenlijk wel goed zo. Het werd steeds meer een dj show. Ik denk dat ze er bewust voor hebben gekozen. De eindshow wordt ook ingetogener. Het draait om het goede doel.

Maar....ik mis de nachtgasten wel...ik ga uitgeruster de week door;-).
Natuurlijk draait het om het goede doel. Maar daar heb je de dj-show wel voor nodig. Als mensen afhaken omdat ze het niet leuk meer vinden om te kijken/ heen te gaan haal je minder geld op.

Die balans is ook wel lastig om te vinden natuurlijk. Die eindshow anders lijkt me prima, dat zal niet afdoen aan de donaties. Maar het stuk interactie met het publiek kan wel een negatief effect hebben op donaties ter plekke. Aan de andere kant is dat niet het grootste deel van het opgehaalde bedrag.

Het gerucht gaat trouwens dat 2016 de laatste editie van Serious Request wordt.
Ik vind Heerlen echt geen leuke lokatie. Saai gebeuren. Doel heb ik geen moeite mee. Lokaal steun ik gezinnen die het slecht hebben door een kerstpakket te maken voor een gezin

Ik heb SR gesteund door hier lokaal lege flessen te doneren aan een jeugdgroep die voor SR ieder jaar een leuke aktie doet.
quote:Gavia schreef op 20 december 2015 @ 11:55:

[...]

Die staat mij ook nog erg bij. Was ook een kater toen het afgelopen was.

Met die indrukwekkende afsluiting van Bløf herinner ik mij.

Enorm met: "Op hoes op an veur Kesmis"

De Oude Markt werd afgebroken!
Heerlen is ook zo'n uithoek, voor de meeste Nederlanders. Te ver om even heen te gaan. Ik kom er alleen met Pinkpop en dat voelt echt als een mini-vakantie.

Leuk voor de Limburgers dat ze daar eens staan, dat wel.

Volgend jaar Breda. Ook niet echt in de buurt. Jammer dat ze niet eens naar Zwolle, Amersfoort of Apeldoorn komen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Amersfoort is in een grijs verleden toch al eens geweest? Toen het nog niet zo groots was?

Je had ook hier kunnen komen
Ze zijn nog nooit in Amersfoort geweest. Wel 3 keer in Utrecht.
Jankerd
In Breda zijn ze ook al geweest trouwens. Was in 2008.
Jankerd
Ja klopt. Amersfoort is nog nooit geweest, Utrecht meerdere keren en Breda wordt de tweede keer.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Ik heb 'm nu weer aanstaan na een paar uur op een andere zender. Maar er lijkt nu toch meer interactie met het publiek. Domien die de Wave doet (poging tot) met het publiek. Paul was aan het playbecken op Ich bin wie du. Zouden ze ons commentaar meegekregen hebben?

Of was het een korte opleving?

Hoe laat is de tussenstand ongeveer?
Jankerd
Dat idee had ik ook Djessy. Ook een soort clipopname met het themalied en typhoon.

Misschien heeft Michiel iets gezegd

Er was ook een soort interactie tussen de DJ's.

Oh en een lompe opmerking van Giel over een vrouw op een foto, dan denk ik wel: "ehm zij is wel geld voor jullie doel aan het ophalen." De anderen vonden het ook niet zo leuk.
De tussenstand is nu.
Ja, tussenstand gezien! Ik heb de lompe opmerking van Giel gemist.
Jankerd
Bedrag weer hoger dan vorig jaar
Jankerd
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 20 december 2015 @ 13:23:

Heerlen is ook zo'n uithoek, voor de meeste Nederlanders. Te ver om even heen te gaan. Ik kom er alleen met Pinkpop en dat voelt echt als een mini-vakantie.

Leuk voor de Limburgers dat ze daar eens staan, dat wel.

Volgend jaar Breda. Ook niet echt in de buurt. Jammer dat ze niet eens naar Zwolle, Amersfoort of Apeldoorn komen.Ik woon in Noord - Limburg en dan zitten we best wel goed, blijkt. Paar jaar geleden Eindhoven, nu Heerlen en volgend jaar Breda: dan boffen wij Limburgers eigenlijk best wel!
Breda was bij de vorige editie echt een super sfeer, ook volgens de DJ's.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik ben vanmiddag met mijn 4 kinderen er naartoe geweest en de tegenstelling met101 tv is groter dan ik dacht. Het is gezellig en leuk en druk. In Heerlen hebben ze het een beetje verspreid t.o.v. de vorige edities. Was ook de bedoeling zodat er meer aandacht voor het doel zelf was.

Overigens ben ik helemaal weg van Domien, maar dat heeft een reden! Wij waren gisterochtend live via skype bij SR. Vantevoren al leuk gekletst met techneut om Skypeverbinding op te zetten en daarna nog een tijd met Domien gekletst buiten de uitzending. Hij vroeg hoe oud mijn oudste zoon was met wie hij het gesprek ging voeren en vroeg daarna hoe oud ik was (44 😶). Hij was oprecht verbaasd en gaf aan dat hij dat echt niet gedacht had. En tijdens de uitzending moest mijn zoon zijn broertjes en zusje voorstellen en Domien zei daarna dat de prachtige vrouw voor hem aan de linkerkant vast zijn moeder was! Dus hij heeft mijn dag gemaakt 😁😁😁.

Overigens vond mijn zoon het belachelijk wat hij zei, aangezien ik zijn moeder ben 😳.

Het is inderdaad anders dan de voorgaande jaren, maar dat is niet alleen toe te schrijven aan Heerlen. Het is nl. toch veel drukker dan het lijkt!
Ok, er is echt iets veranderd! Dat ze dit nu doen met Angels van Robbie Williams. Gelukkig maar, de gezelligheid begint te komen!
En nu wat meer interactie met Robbie Williams ❤
Zelfs Giel swingt 😁
Sfeer zit er nu goed in ja. Wellicht dat de dj's ook aan elkaar moesten wennen. Geen van allen al eens met elkaar gewerkt in één programma.

Ik was al fan van Domien trouwens. Dus leuk dat hij er in zit vind ik. En ik ben fan van Michiel, dus leuk dat hij een challenge heeft. De challenge zelf vind ik onnodig gemeen trouwens. Dàt zouden ze van mij wel mogen wijzigen: dj's kwellen met eten en vieze sapjes. Zes dagen in een glazen huis opgesloten zitten vind ik wel genoeg afzien.
Ja, maar ook zelf meer actief. Zoals dat nu weer het geldsignaaltje klinkt als iemand doneert, de "vijftig euro pannenkoek" ook net weer voor het eerste gehoord en dat ze de toeter weer gebruiken. Klein dingetjes die het wat meer maken dan alleen plaatjes draaien. Ik vind het fijn!
Waarom doet Erik Corton het niet meer eigenlijk?
Jankerd
Die werkt niet meer bij 3FM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven