Entertainment alle pijlers

50 shades of grey

28-05-2012 17:51 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
stond in no time op nr. 1 in de bestseller lijsten in de VS... Wie oh wie heeft dit boek (vertaald als 50 tinten grijs) reeds gelezen? Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.

En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.

Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
quote:Suy schreef op 16 juli 2012 @ 12:10:

"mijn eigen lolly met Christian Grey Smaak" omg......krijg gewoon bijna spijt van mijn nick brrrrrrr
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:lucretiatox schreef op 16 juli 2012 @ 13:11:

[afbeelding]

Geweldig!
quote:Suy schreef op 16 juli 2012 @ 13:08:

Ik heb 3x terug moeten bladeren om mezelf ervan te overtuigen dat ie er echt stond....

Ik ook! Ik ook!

Ik weet nog wat ik dacht zelfs. Ik trok een vies gezicht en dacht 'neeeeeejjjj he!?'
quote:lollypopje schreef op 16 juli 2012 @ 13:18:

[...]

krijg gewoon bijna spijt van mijn nick brrrrrrrOwwwww....snap ik. Hahahahaha!
quote:lollypopje schreef op 16 juli 2012 @ 13:18:

[...]

krijg gewoon bijna spijt van mijn nick brrrrrrr
echt dat iemand het zo opschrijft, brrrr. moet dan meteen denken aan sneue types als Def Rhymez met dat liedje van hem.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik ben nu in boek 2 bezig, volgens mij is hij gewoon knettergek. Maar ik kan niet stoppen met lezen. Ik sla wel stukken over nu, maar ik ga door tot het bittere eind. Wat een slap verhaal.

En wat een vervelende vent. Laat me niet alleen, ga niet bij me weg, ik ben zo bang om je kwijt te raken. Joh pleur op met je gezeik.
Ik heb deel een bijna uit en tot nu toe vind ik de seks gedeeltes buitengewoon saai, gaan we weer, copy past, pff. Sla het dan ook maar gewoon over. Dat hij haar slaat, zij daar echt wel overstuur van is, het gecommandeer, helemaal niet aantrekkelijk. Is gewoon een problematische relatie, niets geils aan. Je blijft toch doorlezen, net zoals dat je een slechte film afkijkt omdat je wil weten hoe t afloopt. En dan heb ik deel twee ook nog liggen. Het enige wat ik wel vermakelijk vindt zijn de mailtjes over en weer, af en toe zit is daar zowaar een vleugje humor in te vinden.
Dat ge-holyshit om de 2 regels word ik ook schijtziek van trouwens.
Eens Suy en die Innerlijke godin van haar, pfff
Het wordt ook een luisterboek.

*slik*

quote:eleonora schreef op 17 juli 2012 @ 11:49:

*slik*

quote:ambrosia9 schreef op 16 juli 2012 @ 20:35:

Eens Suy en die Innerlijke godin van haar, pfffIk vermaak me prima met het boek, maar die innerlijke godin kan ik inderdaad wel iets aandoen

*slik*

Ghehe, ik vond het een prachtig stukje voorleespracht... vriendlief kon er smakelijk om lachen, daar hij die meneer alleen kent als het karakter Duke Nukem :P
quote:Suy schreef op 16 juli 2012 @ 12:10:

"mijn eigen lolly met Christian Grey Smaak" omg......

Ik vrees dat als die smaak op de markt komt ik even bedank, hahaha.
Ja die innerlijke Godin die kijkt alsof iemand haar ijsje heeft afgepakt, vreselijk!

Haha maar toch kan ik niet stoppen met lezen, al is het alleen al om de belachelijke passages en om het dan hier te mogen melden;-)

En een luisterboek? te gek! Ik wil hem inspreken!

*slik*

OMG, nu hoor je pas echt hoe erg dit boek is.

Waarom is dit toch zo'n grote hit?

* trekt haar haren van pure vertwijfeling uit haar hoofd *
quote:iris1969 schreef op 17 juli 2012 @ 15:31:

[...]

Ik vrees dat als die smaak op de markt komt ik even bedank, hahaha.

Misschien is het wel een gat in de markt.....lolly's met George Clooney smaak of zo.

quote:Suy schreef op 17 juli 2012 @ 15:37:

Ja die innerlijke Godin die kijkt alsof iemand haar ijsje heeft afgepakt, vreselijk!

Haha maar toch kan ik niet stoppen met lezen, al is het alleen al om de belachelijke passages en om het dan hier te mogen melden;-)

En een luisterboek? te gek! Ik wil hem inspreken!

Ik ook!

Met een accent! Of in een dialect, en dan mag de luisteraar kiezen uit een paar opties.

(mijn specialiteiten zijn Amsterdams, Schots, Australisch, Antiliaans, Drents en Vlaams)
Ojee ik heb het boek net binnen via de Bol, ik ben benieuwd ...
quote:eleonora schreef op 17 juli 2012 @ 15:58:

[...]

Ik ook!

Met een accent! Of in een dialect, en dan mag de luisteraar kiezen uit een paar opties.

(mijn specialiteiten zijn Amsterdams, Schots, Australisch, Antiliaans, Drents en Vlaams)

Leuk idee!

Dan doe ik hem als Engels sprekende Indier en haar met een dik Duits accent terwijl ze Engels spreekt. Kassa .
quote:chili1971 schreef op 17 juli 2012 @ 16:03:

Ojee ik heb het boek net binnen via de Bol, ik ben benieuwd ...Sterkte veel leesplezier!

quote:iris1969 schreef op 17 juli 2012 @ 16:07:

[...]

Leuk idee!

Dan doe ik hem als Engels sprekende Indier en haar met een dik Duits accent terwijl ze Engels spreekt. Kassa .

Ier, ik heb er zin in!

quote:chartreuse schreef op 17 juli 2012 @ 13:23:

[...]

Heb je geluisterd?
Ik heb geluisterd Leo, en ik vraag me af of ik m'n geld niet beter in m'n zak kan houden en bij m'n nichten die stapels romannetjes maar moet gaan halen

Maar hoe hij 't voorleest, hilarisch! Ik vind deze leuker als die van Ellen Degeneres, absoluut!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven