50 shades of grey
maandag 28 mei 2012 om 17:51
stond in no time op nr. 1 in de bestseller lijsten in de VS... Wie oh wie heeft dit boek (vertaald als 50 tinten grijs) reeds gelezen? Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.
Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:
http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

maandag 16 juli 2012 om 17:29
Ik ben nu in boek 2 bezig, volgens mij is hij gewoon knettergek. Maar ik kan niet stoppen met lezen. Ik sla wel stukken over nu, maar ik ga door tot het bittere eind. Wat een slap verhaal.
En wat een vervelende vent. Laat me niet alleen, ga niet bij me weg, ik ben zo bang om je kwijt te raken. Joh pleur op met je gezeik.
En wat een vervelende vent. Laat me niet alleen, ga niet bij me weg, ik ben zo bang om je kwijt te raken. Joh pleur op met je gezeik.
maandag 16 juli 2012 om 17:54
Ik heb deel een bijna uit en tot nu toe vind ik de seks gedeeltes buitengewoon saai, gaan we weer, copy past, pff. Sla het dan ook maar gewoon over. Dat hij haar slaat, zij daar echt wel overstuur van is, het gecommandeer, helemaal niet aantrekkelijk. Is gewoon een problematische relatie, niets geils aan. Je blijft toch doorlezen, net zoals dat je een slechte film afkijkt omdat je wil weten hoe t afloopt. En dan heb ik deel twee ook nog liggen. Het enige wat ik wel vermakelijk vindt zijn de mailtjes over en weer, af en toe zit is daar zowaar een vleugje humor in te vinden.

dinsdag 17 juli 2012 om 15:37

dinsdag 17 juli 2012 om 15:58
quote:Suy schreef op 17 juli 2012 @ 15:37:
Ja die innerlijke Godin die kijkt alsof iemand haar ijsje heeft afgepakt, vreselijk!
Haha maar toch kan ik niet stoppen met lezen, al is het alleen al om de belachelijke passages en om het dan hier te mogen melden;-)
En een luisterboek? te gek! Ik wil hem inspreken!
Ik ook!
Met een accent! Of in een dialect, en dan mag de luisteraar kiezen uit een paar opties.
(mijn specialiteiten zijn Amsterdams, Schots, Australisch, Antiliaans, Drents en Vlaams)
Ja die innerlijke Godin die kijkt alsof iemand haar ijsje heeft afgepakt, vreselijk!
Haha maar toch kan ik niet stoppen met lezen, al is het alleen al om de belachelijke passages en om het dan hier te mogen melden;-)
En een luisterboek? te gek! Ik wil hem inspreken!
Ik ook!
Met een accent! Of in een dialect, en dan mag de luisteraar kiezen uit een paar opties.
(mijn specialiteiten zijn Amsterdams, Schots, Australisch, Antiliaans, Drents en Vlaams)

dinsdag 17 juli 2012 om 16:07
quote:eleonora schreef op 17 juli 2012 @ 15:58:
[...]
Ik ook!
Leuk idee!
Dan doe ik hem als Engels sprekende Indier en haar met een dik Duits accent terwijl ze Engels spreekt. Kassa .
[...]
Ik ook!
Leuk idee!
Dan doe ik hem als Engels sprekende Indier en haar met een dik Duits accent terwijl ze Engels spreekt. Kassa .

dinsdag 17 juli 2012 om 18:34