Entertainment alle pijlers

50 shades of grey

28-05-2012 17:51 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
stond in no time op nr. 1 in de bestseller lijsten in de VS... Wie oh wie heeft dit boek (vertaald als 50 tinten grijs) reeds gelezen? Ik ben wel benieuwd naar jullie reacties.

En ook of hier in Nederland 'het verhaal' ook rondgaat over schoolpleinen, in sportscholen, bij 'n kopje koffie.

Amazon heeft er 'n reclamefilmpje/ parodie voor gemaakt:

http://www.youtube.com/watch?v=E5ejIBbZCx4
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Fairmaiden : het derde deel kan je volgens mij nog niet bestellen. Ik ga vandaag verder in deel 1 zit op pagina 200 nu.
Jawel, de laatste kwam dinsdag uit, te bestellen via bol.com.

Ik heb hem net uit
Mijn excuses, eerder op de week stond bij mij op cosmox dat je het derde deel pas eind juli kon krijgen, en nu zie ik dat je het nu al kan bestellen ...
Ik heb hem ook in één keer uitgelezen, tot half 4 's nachts...... :-)

Dus nu snel deel 2 besteld, en die ga ik pas lezen als ik vrij ben en niet de volgende dag hoef te werken........
Geen hoogstaande literatuur, wel lekker.
Deel 2 en 3 zijn vanmiddag names bol.com bezorgd :D...
... En ik heb gisteren deel drie uitgelezen... vind het helemaal jammer! Moge duidelijk zijn dat ik ze in een ruk heb uitgelezen :D lekker om hersenloos te lezen en toch zeer vermakelijk.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik op een gegeven moment wel wat flauw werd van de zoveelste seksscene die zich wat begonnen te herhalen.

En toch vind ik het jammer dat er geen deel 4 is...

Iemand nog aanraders in ditzelfde genre?
quote:mariamena schreef op 28 mei 2012 @ 20:17:

Of voor op de e-reader, dat mag ook. Waar??misschien mosterd want ik heb niet alles gelezen maar als je het boek graag wil lezen voor op de ereader in het nederlands heb ik wel een adres voor je waar je alle 3 de delen gratis kunt downloaden.... weet alleen niet of ik het hier zo neer kan zetten...?
voor degenen die trouwens bij Bol bestellen, ik bestel mijn gewone boeken bij W ohi.nl..... geen bezorgkosten en snelle service... Misschien een tip.
quote:fairmaiden schreef op 02 juli 2012 @ 17:16:

... En ik heb gisteren deel drie uitgelezen... vind het helemaal jammer! Moge duidelijk zijn dat ik ze in een ruk heb uitgelezen :D lekker om hersenloos te lezen en toch zeer vermakelijk.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik op een gegeven moment wel wat flauw werd van de zoveelste seksscene die zich wat begonnen te herhalen.

En toch vind ik het jammer dat er geen deel 4 is...

Iemand nog aanraders in ditzelfde genre?Ik las ergens dat er mogelijk nog wel een deel 4 komt, geschreven uit het perspectief van Christian. En inderdaad, ik ben nu bezig in deel 3 en denk af en toe ook wel 'jeetje gaan jullie het nu ALWEER doen, kunnen we even verder met het verhaal'
quote:hazelnoot schreef op 02 juli 2012 @ 20:36:

[...]

misschien mosterd want ik heb niet alles gelezen maar als je het boek graag wil lezen voor op de ereader in het nederlands heb ik wel een adres voor je waar je alle 3 de delen gratis kunt downloaden.... weet alleen niet of ik het hier zo neer kan zetten...?Ik ben wel benieuwd waar dat kan
Moet zeggen dat ik bij deel 3 niet echt vlot met lezen...
quote:[message=12353639,noline]fairmaiden schreef op 02 juli En toch vind ik het jammer dat er geen deel 4 is...

Iemand nog aanraders in ditzelfde genre?Niet helemaal BDSM, maar ook (licht) erotisch: in de supermarkt verkrijgbaar: Pink Pockets van Candlelight. En als je er een beetje 'Pride and Prejudice' bij wil, dan de serie 'Candlelight Historisch'.
quote:fashioncolor schreef op 03 juli 2012 @ 10:47:

[...]

Ik ben wel benieuwd waar dat kanfashioncolor, kan ik je mailen? dan zal ik je de naam van de site geven.. je kunt daar echt ik weet niet hoeveel boeken afhalen en echt de allernieuwste ook.......
quote:hazelnoot schreef op 03 juli 2012 @ 12:17:

[...]

fashioncolor, kan ik je mailen? dan zal ik je de naam van de site geven.. je kunt daar echt ik weet niet hoeveel boeken afhalen en echt de allernieuwste ook.......je kan me mailen op verwijderd Als je het adres hebt zal ik het weer weghalen.
ik heb het gelezen fashion, ik zal je zo gelijk even mailen, succes.....
Je hebt mail :-)
quote:hazelnoot schreef op 03 juli 2012 @ 14:05:

Je hebt mail :-)Dankjewel, ga gelijk kijken.
quote:workit schreef op 02 juli 2012 @ 20:40:

Ik las ergens dat er mogelijk nog wel een deel 4 komt, geschreven uit het perspectief van Christian. En inderdaad, ik ben nu bezig in deel 3 en denk af en toe ook wel 'jeetje gaan jullie het nu ALWEER doen, kunnen we even verder met het verhaal' Oh! Vanuit zijn perspectief wil ik het ook wel verder lezen :D
quote:hazelnoot schreef op 03 juli 2012 @ 13:59:

ik heb het gelezen fashion, ik zal je zo gelijk even mailen, succes.....Wil je mij ook mailen?
[quote]chicky012 schreef op 03 juli 2012 @ 19:47:

[...]

Wil je mij ook mailen?

ik heb je gemaild chicky ....
Hmmm... Ik heb niks binnen gekregen!

Heb je de spatie er erl tussenuit gehaald?
quote:chicky012 schreef op 03 juli 2012 @ 20:26:

Hmmm... Ik heb niks binnen gekregen!

Heb je de spatie er erl tussenuit gehaald? nogmaals een poging
Ik ben nu vooral op zoek naar een audiobook versie, lijkt me ook tof om het verhaal voorgelezen te krijgen.

Dus als iemand een gratis download tegenkomt: ik hou me aanbevolen!
Nu wel, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven