Entertainment alle pijlers

90 days to wed - geen spoilers

18-11-2017 10:49 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic over 90 days to wed, before/during/after/never.

Vrijdagavond op TLC, met (een aantal van) de volgende mensen.

Darcy (42, USA) - Jesse (24, NL)
Sean (47, USA) - Abby (20, Haïti)
Paul (34, USA) - Karine (21, Brazilië)
Cortny (26, USA) - Antonio (Spanje)
Patrick (25, USA) - Myriam (24, Frankrijk)
Larry (37, USA) - Jenny (24, Philippines)

De koppels die deelnemen aan 90 day's (gestart op 06-07-2018):
* Russ & Paola
* Jorge en Anfisa
* David en Annie
* Nicole en Azan
* Molly en Louis
* Geen spoilers AUB *
himalaya wijzigde dit bericht op 06-07-2018 22:54
76.12% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
closednote schreef:
26-11-2017 21:46
In plaats van met zo'n raar pak te lopen kan hij toch ook gewoon deet smeren of ander muggen spul en malaria pillen slikken?
Dat doet hij óók. :rofl: Hij spoot zijn gaaspak met deet in.
En ik ben heel benieuwd hoe hij straks zijn 24 kisten (nouja, hoeveel zijn het er) straks in een bootje wil krijgen, 3 dagen de rivier op naar het gehucht van zijn geliefde. Hij mag blij zijn als hij met één koffer aankomt. :facepalm:
Ja ik vraag me ook af hoe hij zijn bagage gaat vervoeren ter plaatse. Ik bedoel hij kon die kisten al niet alleen in de auto krijgen en moesten 1 voor 1 naar de incheckbalie worden gebracht. Hoe krijgt hij ze dan van de bagage band op een kar als het allemaal al op een kar past. n dan heb ik het nog niet eens over een taxi/bus/trein naar de boot en de boot zelf waar ook vast niet zo heel veel bergruimte is voor al die zooi.
Joh die auto naar het vliegveld zat voller dan toen wij vroeger met het hele gezin (4 personen) naar Duitsland gingen voor 3 weken.

Die Sean heeft ook een bord voor zijn kop en spoort ook niet met al die slipjes en die Darcy gaat zichzelf ook no flink tegenkomen in Amsterdam. Verwacht een huwelijksaanzoek binnen 6 weken. :rofl: En als hij er echt zo uit ziet en modellen werk doet, dan heeft hij ook vast niet zoveel moeite met het vinden van een vriendin dus waarom dan met een 42 jarige trouwen die al 2 pubers heeft?!
Courage-- schreef:
27-11-2017 00:41
Dat doet hij óók. :rofl: Hij spoot zijn gaaspak met deet in.
En ik ben heel benieuwd hoe hij straks zijn 24 kisten (nouja, hoeveel zijn het er) straks in een bootje wil krijgen, 3 dagen de rivier op naar het gehucht van zijn geliefde. Hij mag blij zijn als hij met één koffer aankomt. :facepalm:
Als ik het goed zag had hij 5 kisten 3 van 35 kilo en 2 van 40 , vraag me idd af hoe die in een bootje moeten :proud:
Maar wat had hij allemaal bij joh buiten tig muskietenpakken en condooms tegen in zwemmende parasieten :rofl:
Ook allerlei medicatie etc die griet en haar familie weten niet wat ze zien en in dat hutje is er ook helemaal geen plaats voor.
Tvp'tje.

Ben heel benieuwd wat Jesse van Darcy vindt. Haar foto's geven nogal een vertekend beeld.
olla- schreef:
27-11-2017 08:53
Tvp'tje.

Ben heel benieuwd wat Jesse van Darcy vindt. Haar foto's geven nogal een vertekend beeld.

Nogal ja maar ze stuurt ook video’s dus dat geeft een beter beeld denk ik .
Ben jij de Olla ?
Simitçi schreef:
27-11-2017 08:59
Nogal ja maar ze stuurt ook video’s dus dat geeft een beter beeld denk ik .
Ben jij de Olla ?
Nee, helaas voor iedereen die mij dat vraagt. :'(
Voel me behoorlijk lullig met mijn nick, want velen denken dat ik dus dé Olla ben.
olla- schreef:
27-11-2017 09:15
Nee, helaas voor iedereen die mij dat vraagt. :'(
Voel me behoorlijk lullig met mijn nick, want velen denken dat ik dus dé Olla ben.
Oh oeps sorry ,
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan echt wel parasieten/larven die je urinebuis in kunnen kruipen, maar volgens mij geeft een zwembroek al voldoende bescherming daar tegen.

Hoe blijft een condoom zitten om een slappe piemel in het water?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
27-11-2017 09:39
Er bestaan echt wel parasieten/larven die je urinebuis in kunnen kruipen, maar volgens mij geeft een zwembroek al voldoende bescherming daar tegen.

Hoe blijft een condoom zitten om een slappe piemel in het water?
Stiekje erom ;)?
himalaya schreef:
27-11-2017 09:39
Er bestaan echt wel parasieten/larven die je urinebuis in kunnen kruipen, maar volgens mij geeft een zwembroek al voldoende bescherming daar tegen.

Hoe blijft een condoom zitten om een slappe piemel in het water?
Ducttape? :rofl:
olla- schreef:
27-11-2017 09:45
Ducttape? :rofl:
Had hij ook vast bij in zijn survivalkit :)
Courage-- schreef:
25-11-2017 19:57
Ik zet in op: dat haar eten we als álle relaties die we gister zagen stand houden.
Maar dan ook iedereen van dit trash topic. :proud:
En bedankt he!
Wie of wat dé Olla?
Troeteltje schreef:
27-11-2017 09:58
Wie of wat dé Olla?
Was een hele fijne forumster had eerst ook nog een andere naam, was benieuwd hoe het met haar ging
Ken ik niet. Nooit gelezen.
Troeteltje schreef:
27-11-2017 10:12
Ken ik niet. Nooit gelezen.
Dat kan weet niet hoe lang jij actief bent en misschien op andere pijlers .
Simitçi schreef:
27-11-2017 10:02
Was een hele fijne forumster had eerst ook nog een andere naam, was benieuwd hoe het met haar ging
Ik vond die olla een trut en het was geheel wederzijds.
Dat kan. Dit forum huist meer forummers dan menigeen lief is. Zeer uiteenlopend van aard en karakter. Ook ik ben niet bij eenieder geliefd. In sommige gevallen begrijp ik het omdat meningen uiteen lopen en menigeen dat niet kan handelen ondanks respectvolle benadering. In sommige gevallen begijp ik er niets van daar iemand mij helemaal niet kent en op basis van een enkel of enkele berichten denkt te weten hoe mijn persoon is.
Prima als dat zo is. Ieder zijn meug.

Laten we echter verder on topic blijven.
Troeteltje schreef:
27-11-2017 11:40
Dat kan. Dit forum huist meer forummers dan menigeen lief is. Zeer uiteenlopend van aard en karakter. Ook ik ben niet bij eenieder geliefd. In sommige gevallen begrijp ik het omdat meningen uiteen lopen en menigeen dat niet kan handelen ondanks respectvolle benadering. In sommige gevallen begijp ik er niets van daar iemand mij helemaal niet kent en op basis van een enkel of enkele berichten denkt te weten hoe mijn persoon is.
Ik pretendeer helemaal niet te weten hoe een persoon is.
Misschien is hij/zij wel heel leuk voor de partner, kinderen, buurvrouw.
Op basis van hoe iemand hier schrijft, kan ik iemand een trut vinden en dat mag.
Ook trouwens als het niet zou mogen van jou.
karin12345 schreef:
27-11-2017 11:47
Ik pretendeer helemaal niet te weten hoe een persoon is.
Misschien is hij/zij wel heel leuk voor de partner, kinderen, buurvrouw.
Op basis van hoe iemand hier schrijft, kan ik iemand een trut vinden en dat mag.
Ook trouwens als het niet zou mogen van jou.
Karin, wat reageer je bits? Of beeld ik me dat in? Ik bedoelde niets geks tav jou met mijn reactie. Dus die laatste zin.......
ON TOPIC please...! :O

Ik heb de uitzending ondertussen bekeken. Man, man, man wat een vreemde types hebben ze weer verzameld zeg. Allemachtig.
Met name die jongeman met al die bagage, hele vreemde vent.
Troeteltje schreef:
27-11-2017 11:51
Karin, wat reageer je bits? Of beeld ik me dat in? Ik bedoelde niets geks tav jou met mijn reactie. Dus die laatste zin.......
Dat beeld je je in hoor! :redrose:
karin12345 schreef:
27-11-2017 12:52
Dat beeld je je in hoor! :redrose:
:thumbsup:
Simitçi schreef:
27-11-2017 10:02
Was een hele fijne forumster had eerst ook nog een andere naam, was benieuwd hoe het met haar ging

Doe jij mij nou eens een pb dan wie je voorheen was, want als je De Olla nog kent ben je hier al een tijdje.
Dit trekken mijn nieuwsgieren niet ;-)
Star² schreef:
27-11-2017 15:33
Doe jij mij nou eens een pb dan wie je voorheen was, want als je De Olla nog kent ben je hier al een tijdje.
Dit trekken mijn nieuwsgieren niet ;-)
Edit
anoniem_353291 wijzigde dit bericht op 27-11-2017 17:42
10.48% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven