Entertainment alle pijlers

Abused by my Girlfriend

21-02-2019 20:47 16 berichten
Deze documentaire die viva zelf promoot door op de 'lees ook' pagina oa een link te plaatsen is niet te kijken vanuit Nederland.
Mijn vraag aan jullie en aan viva: is het kijken van deze docu vanaf hier inderdaad niet mogelijk? En zo nee, waarom plaatst viva daar dan wel een link van?
Jawel, heb gisteren een stukje gezien. Was er stil van.
Weet niet hoe je een link moet plakken
BBC iPlayer only works in the UK. Sorry, it’s due to rights issues. In the UK? Here's some advice.

Dit staat er op de pagina van de link die viva plaatst. Ook als ik me registreer bij de bbc kan ik niet kijken.

Viva, wat is het nut van die link als we hem vanuit hier niet kunnen kijken?
nartjie schreef:
21-02-2019 20:55
Jawel, heb gisteren een stukje gezien. Was er stil van.
Weet niet hoe je een link moet plakken
Stukje of helemaal?
Hoe heb je hem dan gezien?
Een stukje, zoiets als You Tube. Daarop geklikt en kon ik het zien
Gewoon naar YouTube gaan, typ in Abused by my girlfriend, bovenste aanklikken en dan zie je een stukje van 5 min 45
nartjie schreef:
21-02-2019 21:02
Gewoon naar YouTube gaan, typ in Abused by my girlfriend, bovenste aanklikken en dan zie je een stukje van 5 min 45
maar wat heb je daaraan?
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
21-02-2019 21:02
Gewoon naar YouTube gaan, typ in Abused by my girlfriend, bovenste aanklikken en dan zie je een stukje van 5 min 45
Ik neem alleen aan dat TO de hele documentaire wil kijken.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
21-02-2019 21:07
maar wat heb je daaraan?
Daaronder staat de volledige uitzending van ong. 50 minuten.
Autism is not a processing error. It’s a different operating system
Alle reacties Link kopieren
Witchy schreef:
21-02-2019 21:14
Daaronder staat de volledige uitzending van ong. 50 minuten.
Inderdaad: https://www.youtube.com/watch?v=SasV3dljq0M
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
21-02-2019 21:13
Ik neem alleen aan dat TO de hele documentaire wil kijken.
Ja precies. Een trailer van 5 minuten kan ik ook wel vinden. Ik wil gewoon de hele docu zien.
SombraOnline schreef:
21-02-2019 21:16
Inderdaad: https://www.youtube.com/watch?v=SasV3dljq0M
Thnx ik ga hem kijken.
De link van viva zelf was dus bullshit.
What else is new.
SombraOnline schreef:
21-02-2019 21:16
Inderdaad: https://www.youtube.com/watch?v=SasV3dljq0M
Thnx ik ga hem kijken.
De link van viva zelf was dus bullshit.
What else is new.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik had hetzelfde.... vreemd dat er een link werd geplaatst die niet werkt.

Maar nu kan ik hem alsnog kijken.
Ik heb hem gisteravond ook gezien. Wat mij opviel is dat hij veel steun had van zijn vrienden/familie. Maar over haar familie eigenlijk niet werd gesproken, los van het stuk dat ze ongeveer een jaar bij haar ouders hebben gewoond.

Het is natuurlijk geen excuus voor haar vreselijke manipulatie, mishandeling en controledrang.. Maar het valt me vaak wel op dat degene die mishandelt, weinig steun lijkt te ervaren van zijn netwerk en jaloers lijkt als de partner dit wel heeft. Daar zou ook wat meer hulpverlening op ingezet moeten worden, dan alleen maar een straf/tbs.

Ik ben benieuwd of hij nu echt klaar met haar is of toch weer zwicht als ze uit de gevangenis komt. Ze leek zichzelf niet bewust van de gevolgen van wat ze had gedaan. Je zag hem op de homevideo's en foto's veranderen van een ogenschijnlijk onbezorgde jongen, naar een jongen met zorgen.. Echt zielig.
En ik hoop echt dat mensen zich meer bewust gaan worden dat ook mannen slachtoffer kunnen zijn van huiselijk geweld en dit uit de taboesfeer komt. Knap dat de politieagent zijn gevoel volgde.
Gezien, en ik ben een beetje sprakeloos. Wat heftig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven