Entertainment alle pijlers

All wizards unite!

23-06-2019 12:36 2221 berichten
Sla je reismantel om, houd je toverdrankrecepten bij de hand en je toverstaf in de aanslag!

All wizards unite here!
Alle reacties Link kopieren
Welke rune heb je dan ingezet bij het gevecht? Misschien maakt dat nog uit. Net nog een rondje gelopen langs kassen en herbergen maar daar kwam ook geen Vernuftscherpend cadeau uit
Alle reacties Link kopieren
Ik had er 1 bij een gevecht en 2 bij kassen. Dus ik ben nu compleet! :yes:
Alle reacties Link kopieren
1 uit kas, 1 uit lage vestingkamer. Derde heb ik even gemist.
Maar t vreet allemaal potions. Dus ik laat nu soms wel wat schieten.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag in drie kassen geplukt, twee wit-cadeaus. Nog eentje, dat moet morgen dan hopelijk lukken. Ik vind dat de beloningen wel wat mager zijn trouwens, voor de moeite die je moet doen. Maar OK, toch weer vijf Dada-boekjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alles klaar, behalve die cadeautjes. Ik heb er gewoon nog geen. Niet uit kassen, niet uit gevechten. Ik heb het voor nu maar opgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb denk ik 7-8 gevechten gehouden, geen kadootjes. 3 kassen geprobeerd: 1 kadootje in totaal.

Hopelijk morgen meer geluk. Ik had een tijdje niet gespeeld (handig die viavia opdrachten bij de events als je in quarantaine zit :| ), maar ik merk dat ik nu ook de motivatie nog niet echt heb ervoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels een cadeautje bij tovenaarsuitdaging en een bij een kas, nu die derde nog..
Alle reacties Link kopieren
Ik had gisteren blijkbaar veel geluk bij de kassen, want vandaag geen cadeau's te bekennen. Ik doe nog één poging bij een kas en anders pech gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben veel kassen dus had dezelfde avond als het begon de opdrachten al af.

Genoeg boekjes verzameld voor goud cadeaus, mijn man ook dus kunnen we ruilen. Hoewel ze weinig droppen hoor moet ik zeggen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Hier is het niet gelukt. Morgenavond nieuwe kansen.
Alle reacties Link kopieren
Mij is het ook niet gelukt. Niet één zo'n cadeau gevonden. :-(
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer! Das wel echt een nadeel want je kan er verder niets aan veranderen.
De beloningen waren gelukkig niet zo heel groots maar toch erg jammer.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Op de valreep, na een rondje wandelen, toch nog het derde cadeautje gevonden. Ik heb wel het geluk dat in mijn omgeving heel veel herbergen en kassen te vinden zijn. Maar ben wel heel hard door mijn potions gegaan!
Zien jullie ook geen plaatjes bij cadeautjes uit kassen/herbergen? Ik niet en dat vind ik jammer, vond het juist zo leuk om te zien waar mensen spelen!
Alle reacties Link kopieren
Stil hier. Event bijna af muv de wit sharpening potion. Lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ik speel nog wel hoor. Vanavond m'n tweede wit sharpening potion uit een kas gekregen. Weer geen enkele uit wizarding challenges. Vind het wel een leuk event, een keertje niet een hoop grinden.
Alle reacties Link kopieren
Wel gek dat je er op uit moet om dit event te halen. Als die potions alleen uit kas komen en je die niet in de buurt hebt. Niet echt covid proof.
Alle reacties Link kopieren
Even naar boven halen. Spelen jullie nog?
Alle reacties Link kopieren
Ja, maar alleen tijdens events. Morgen weet een community day :)
Alle reacties Link kopieren
Ik speel zeker nog maar ik vind al die bugs die zo lang blijven wel irritant.

Nou ja morgen weer een community day dus dan ga ik wel weer op pad.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik speel ook nog (als het goed is krijgen jullie nog dagelijks cadeautjes van mij :-) ). Maar ik vind de evenementen teveel en te moeilijk om te halen vanuit huis. Die adversaries vond ik erg leuk, maar die speciale die je dan moet hebben om het evenement te voltooien (zoals deze week Aragog), die krijg ik dan nooit. Ik merk dus dat ik veel minder actief speel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven