Entertainment alle pijlers

America's Next Top Model, seizoen 22 GEEN SPOILERS S.V.P.

02-09-2018 20:30 342 berichten
Maandag 3 september 2018 start om 21.30 uur op RTL 5 een nieuw seizoen van America's Next Top Model. Weer een seizoen met mannelijke en vrouwelijke modellen.
Voel je welkom om mee te schrijven.

GEEN SPOILERS S.V.P.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 20:41
6.99% gewijzigd
Tijdschriftenverslindster schreef:
01-10-2018 22:34
Jammer dat niet één van die ruziezoekers moest vertrekken. Verdenk ze er toch ernstig van deze lui in het programma te laten omwille van de kijkcijfers.
Dat denk ik ook al vanaf het begin ja. Ik vind deze editie op de 1 of andere manier ook niet zo leuk als eerdere door al dat drama gezeik.
Mijn favorieten zijn Nyle bij de mannen en Lacey bij de meiden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een paar afleveringen vooruit gekeken ivm mijn vakantie. Dus vandaar dat ik niet live meekletste.
Ik vind sommige van deze mensen zo’n oude kop hebben, zeker als je dat vergelijkt met de Nederlandse versie. Neem een Lacey, die is 18 maar dat kapsel maakt haar zoveel ouder. En een Devin die is ook pas begin 20. Als je dat vergelijkt met een Rikkie en een Naomi uit HNTM is dat toch een wereld van verschil?
Pfff Mikey. Wat een stoethapsel zeg. Ongelooflijk. Win je een romantische date neem je Devin mee?? Wat een sukkel zeg. Dat pest gedrag van de groep naar Courtney vond ik echt kansloos. Wat een etters zeg.
Lief dat Nyle wel voor haar zorgde. Hij weet natuurlijk hoe het voelt om buitengesloten te worden. Hij en Justin zijn de enige jongens die ik wel leuk vind. Ja Dustin ook maar die is helaas weg. Wel terecht vond ik, de Adam van dit jaar.

Bello trek ik iets beter dan die misselijke Mikey, Devin en Ashley. Die vind ik nog het ergste, zij is gewoon een meeloper. Die haatte ik nog meer dan mijn pesters zelf.

Ik hou van Nyle. :heart:
Hij moet alleen wel betere foto's gaan maken. Maar denk dat het wel goed komt met hem.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
02-10-2018 16:11
Pfff Mikey. Wat een stoethapsel zeg. Ongelooflijk. Win je een romantische date neem je Devin mee?? Wat een sukkel zeg. Dat pest gedrag van de groep naar Courtney vond ik echt kansloos. Wat een etters zeg.
Lief dat Nyle wel voor haar zorgde. Hij weet natuurlijk hoe het voelt om buitengesloten te worden. Hij en Justin zijn de enige jongens die ik wel leuk vind. Ja Dustin ook maar die is helaas weg. Wel terecht vond ik, de Adam van dit jaar.

Bello trek ik iets beter dan die misselijke Mikey, Devin en Ashley. Die vind ik nog het ergste, zij is gewoon een meeloper. Die haatte ik nog meer dan mijn pesters zelf.

Ik hou van Nyle. :heart:
Hij moet alleen wel betere foto's gaan maken. Maar denk dat het wel goed komt met hem.
Eens, pestgedrag is niet oké. Nooit. Maar dat gezegd hebbende. ...niet leuk om te zeggen, maar eerlijk gezegd krijg ik zelf ook wurgneigingen van Courtney. Zij hoort daar niet thuis, gewoon echt niet. Ze is een zwak vogeltje, is ze ook ziek? Ze huilt constant, het eeuwige slachtoffer. Dit soort mensen zuigt je leeg. Wie kan er nou in hemelsnaam zeggen 'ja, die Courtney, daar word ik echt vrolijk van.'
Ze werkt mij ontzettend op mijn zenuwen. En sorry, maar knap kan ik haar ook al niet noemen.

Bello...ook hij hoort niet in de competitie. Dat is echt geen model. Vind ik. Nyle is tof, Lacy ook.

Verder: gewoon beschamend gisteren, Justin met die zuigzoen. En dan zélf mogen retoucheren, En Dat laten zitten. Yeah, right.
Lacey en Meme vind ik mooie foto's afleveren. De rest vind ik niet veel aan, das vooral een freakshow. Nyle heeft totaal geen expressie op zn gezicht, hij kijkt de hele tijd hetzelfde.
Jufjoke schreef:
02-10-2018 17:14
Eens, pestgedrag is niet oké. Nooit. Maar dat gezegd hebbende. ...niet leuk om te zeggen, maar eerlijk gezegd krijg ik zelf ook wurgneigingen van Courtney. Zij hoort daar niet thuis, gewoon echt niet. Ze is een zwak vogeltje, is ze ook ziek? Ze huilt constant, het eeuwige slachtoffer. Dit soort mensen zuigt je leeg. Wie kan er nou in hemelsnaam zeggen 'ja, die Courtney, daar word ik echt vrolijk van.'
Ze werkt mij ontzettend op mijn zenuwen. En sorry, maar knap kan ik haar ook al niet noemen.

Bello...ook hij hoort niet in de competitie. Dat is echt geen model. Vind ik. Nyle is tof, Lacy ook.

Verder: gewoon beschamend gisteren, Justin met die zuigzoen. En dan zélf mogen retoucheren, En Dat laten zitten. Yeah, right.
Ik vind Courtney ook super irritant hoor, maar dat is nog geen excuus om haar zo te treiteren en te kleineren. Ze ziet er ziek uit inderdaad. Ik vind haar ook totaal niet knap maar die jongens proberen haar gewoon opzichtig weg te pesten/ te breken. En dat vind ik echt zo laag. Lacey en Ava vind ik leuke meiden. Mame is knap maar liet zich gisteren ook van een mindere kant zien.
Alle reacties Link kopieren
Courtney ziet er ziek uit, anorectisch mager. Ze kreeg ook te horen dat je haar ribben kan zien op de foto. De groep zegt ook dat ze vergeet te eten. Programmamakers hebben daar ook wel verantwoordelijkheid in vind ik.
Mugske schreef:
02-10-2018 20:44
Courtney ziet er ziek uit, anorectisch mager. Ze kreeg ook te horen dat je haar ribben kan zien op de foto. De groep zegt ook dat ze vergeet te eten. Programmamakers hebben daar ook wel verantwoordelijkheid in vind ik.
Courtney ziet eruit als een junkie. Als ze er een paar kilo aan eet en een beugel neemt zou ze echt een mooi model kunnen worden.
Alle reacties Link kopieren
Gaan we weer :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Nyle eindelijk een keer de opdracht gewonnen :)
Alle reacties Link kopieren
Go Nyle!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die foto van Nyle helemaal niet zo leuk, maar dat zal aan mij liggen. Ik vond dat groepje van Mamé enzo veel overtuigender.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
"Sorry dat je dit moet aanhoren"

dovenhumor ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Moeilijke shoot!

Ik vind die coach echt een eikel. Vond Jay zoveel leuker.
Alle reacties Link kopieren
vaika schreef:
08-10-2018 22:07
Moeilijke shoot!

Ik vind die coach echt een eikel. Vond Jay zoveel leuker.
dit
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Nyle een lieverd maar ik zie het echt niet zo hoor, in zijn foto's
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom Ava eruit ligt...
Courtney gaat het niet redden in de modesector vanwege haar gevoeligheid.
Ik begrijp ook echt niet dat die Courtney er nog steeds in zit.
Ik krijg een steeds grotere voorkeur voor Mame. Zij knalde echt met die blauwe lenzen.
Nyle vind ik helemaal niet zo bijzonder knap. Zou m wel ns zonder gezichtsbeharing willen zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt blij voor Nyle dat hij gewonnen heeft.
Ik vind hem wel goed en een prachtig karakter hebben.
Ava vond ik echt een model. Vooral met dat nieuwe kapsel. Maar te gevoelig om in dit wereldje overeind te blijven.
Courtney blijft voor mij een zielig wezentje.
Maar ik vraag me werkelijk af, waarom ze zo'n onmogelijke shoots moeten maken.
Die afgrijselijke make-up en in die touwen hangend. WHY??
En die fotograaf vind ik verschrikkelijk. Jay was inderdaad veel rustiger en liever.
En ik irriteer me soms ook erg aan Tyra. Zij wil zo graag in het middelpunt staan.
En die andere van de jury. ( Ben naam even kwijt) vind ik maar een rare vrouw. Ze ziet wel erg graag dat de jongens hun shirt moeten uittrekken.
Ik vind die Ava zo'n jankerdje. Kijkt altijd of ze moet janken of net gejankt heeft.

Ik vind Mame en Nyle het leukst. O en dat typische Amerikaanse meisje met dat zwarte haar.
Wie kijkt er ook?
Alle reacties Link kopieren
"I have this in the bag"

blanco staar
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Nyle met z'n paard :rofl:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Courtney bakt er niks van. Ik kan het nog beter.

En dat zegt echt heel veel :proud:
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven