Entertainment alle pijlers

Android City Android

20-09-2012 13:10 429 berichten
Alle reacties Link kopieren
iPad/iPhone bezitters kunnen hier gegevens uitwisselen; dit topic is bedoeld voor spelers van het spelletje Airport City op een Android telefoon/tablet (appeltjes en droidjes kunnen helaas geen buren worden van elkaar). Als je buren zoekt, zet dan hier je vriendencode neer en als je bepaalde spullen nodig hebt van je buren kan je dat ook hier kwijt!
hoi allemaal! ik heb dit forum nu pas ontdekt! maar ben blij dat ik het gevonden heb. Ik ben in lever 34 en heb katrollen en zandzakken nodig?? heeft iemand deze??

Ik heb brandstof, oorbellen, cognac, armband, badhandoek, airco, cockpitraam, lasser, tour beoordeling, landingslamp, projector, u-balk,pass, redio, vitrine, brandstof, straalmotor, schrijfbord, brandstofadditieven, stroombron, extra radar, versnipperaar, delen vd romp, landingsgestel, lichtbaken, catering, navigatie, stadsmodel, brandstofslang, gyroscoop, reserve propeller, ijsbestrijder, verntilatie filter.

ik heb als code 3ctfa2

Ik hoor het graag als ik iemand kan helpen en jullie mij??

Is er trouwens een max aan vrienden??
Hoi,

Waar heb je die zandzakken voor nodig?? Ben zelf in level 16.

Ik heb aardig wat buren. Maar kan nog steeds toevoegen.

Hoe heet je daar momenteel??

Ik "VivaDutyFree" Level 16

Als ik je tegenkom stuur ik je een katrol.

Iemand whiskey voor mij?? Of Parfum of Snoepjes met vulling?
hoi mijn naam is zandzak,katrol ;) ik kreeg net een melding van viva kroes, ben jij dat?

ik ben bezig met een ruimtestation voor zeppelins.

Zou heel blij zijn met de katrollen, heb er 4 nodig..

Ik merk wel dat je steeds meer nodig hebt, zowel de biljetten als geld... Het is allemaal erg duur!

De weekendcodes zijn ook erg fijn, krijg je meestal 3 biljetten mee
Oh jah Viva Kroes ben/was ik ook (nu dus Vivadutyfree)

Ja, alles wordt steeds duurder. Vooral grond enz.

De grootste lol is er daardoor bij mij wel wat af..
je krijgt wel steeds meer geld bij vluchten ook, dus dat compenseert wel wat. heb nu 80.000 nodig voor mijn volgende vluchten... denk dat je dat dan met 1-2 weken wel hebt... dus dat scheelt. wel zonde...
Elloisa, volgens mij heb jij mij al teogevoegd en heb ik je een katrol gestuurd, klopt dat?
ja dat klopt, bedankt!! ik heb je een vitrine gestuurd!!

Ik hoor het wel als jullie nog iets nodig hebben oid!
ja dat klopt, bedankt!! ik heb je een vitrine gestuurd!!

Ik hoor het wel als jullie nog iets nodig hebben oid!
Elloisa, ik heb je ook toegevoegd!

Echt iedereen heeft de all inclusive armbanden nodig.

Ik heb onderdelen van de romp, vulplaat, amperemeter en lasersnijder nodig voor mijn reparatiewerkplaats.

Iemand nog verzoeken? Morgenochtend kan ik weer zenden.
ja en volgens mij kan niemand die armbanden sturen. ik heb er echt voor gespaard, en dan helpen de weekendcodes wel!

ik heb zandzakken en katrollen nodig voor nu
Werken die codes ook met terugwerkende kracht of alleen rond het weekend dat ze zijn uitgegeven? Als ze nog geldig zijn uit het verleden, weet iemand dan een lijst ergens?
Ik heb stalen frames, kabels en bestuureenheden nodig.

Ik heb iemand gevonden die zegt all incl bandjes te kunnen versturen: aokiq8x

Ik moet zeggen dat de lol er inderdaad wel snel af is als het eeuwig duurt voor je iets bij elkaar hebt.

(ben niet zo'n geduldig type)
@ GiB: Weekend codes werken niet met terugwerkende kracht helaas...

@Roodwitblauw. Die persoon had ik ook gezien. Maar denk dat hij gewoon veel buren wil hebben!

Geloof het niet echt.

Geen een persoon zegt de armband eens te hebben gekregen....:( helaas.

Kan iemand wel een Beveiligingscamera sturen?? voor het updaten van mijn DutyFree.

*Viva BeveiligCam. level 17 *[/b][/b]
ik weet wel dat als je in een hoger vriendenlevel komt dat je dan steeds meer kunt versturen... maar of daar ook een all inclusive band in zit??

Sorry een beveiligingscamera heb ik niet... Maar die krijg je bij sommige vluchten ook toch??
Ik kan wel het hele rijtje zien wat ik in de toekomst kan sturen en daar zitten geen bandjes bij. Ik denk dat je gelijk hebt Kroes.

Beveilingscamera staat er trouwens bij mij ook niet bij.
@Roodwitblauw. Klopt ik kan ook vliegen voor de beveiligingscamera. Maar ik kan tot nu toe alleen naar Thailand en Rio vliegen.

En krijg dan steeds een van de andere 3 items. Maar geen camera. Dus dacht miss kan iemand die ook versturen.

Maar tot nu toe dus nog niet....jammer
Als ik even in mag breken als Apple-Airport city speler.

Zou goed kunnen dat jullie de bandjes alleen kunnen kopen. In onze versie zijn de bandjes, niet storen bordjes en handdoeken te verkrijgen via buren; maar de shampoo moet je kopen.

Sinds wij een update hebben gehad, zie je je buren alleen nog maar met levelnummer en kun je vrijwel niemand bezoeken.

We kunnen nog wel kado's sturen, maar dat gaat dus nogal op de gok!
Daar hebben wij gelukkig geen last van!
Oh bizar! Nee wij hebben daar (nog) geen last van....
De weekendcode is clouds44

2000 munten en 3 briefjes
Thnx Kroes!
quote:girasole3 schreef op 03 oktober 2012 @ 13:58:

Als ik even in mag breken als Apple-Airport city speler.

Zou goed kunnen dat jullie de bandjes alleen kunnen kopen. In onze versie zijn de bandjes, niet storen bordjes en handdoeken te verkrijgen via buren; maar de shampoo moet je kopen.

Sinds wij een update hebben gehad, zie je je buren alleen nog maar met levelnummer en kun je vrijwel niemand bezoeken.

We kunnen nog wel kado's sturen, maar dat gaat dus nogal op de gok!Net een nieuwe update gedaan en dit werkt nog gewoon op de android.
Maar ik kan niet meer langs mijn buren!!!!

Jullie ook niet meer???

(heb dus wel update gehad)

Hopen dat er snel weer een UP date komt en geen down-date...blech!
Ik kan ook bij niemand meer langs sinds de update. Wel nog spullen sturen.
hier ook niet meer.... :( wel spullen sturen, maar niet op bezoek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven