Android City Android
donderdag 20 september 2012 om 13:10
iPad/iPhone bezitters kunnen hier gegevens uitwisselen; dit topic is bedoeld voor spelers van het spelletje Airport City op een Android telefoon/tablet (appeltjes en droidjes kunnen helaas geen buren worden van elkaar). Als je buren zoekt, zet dan hier je vriendencode neer en als je bepaalde spullen nodig hebt van je buren kan je dat ook hier kwijt!
zondag 30 september 2012 om 11:03
hoi allemaal! ik heb dit forum nu pas ontdekt! maar ben blij dat ik het gevonden heb. Ik ben in lever 34 en heb katrollen en zandzakken nodig?? heeft iemand deze??
Ik heb brandstof, oorbellen, cognac, armband, badhandoek, airco, cockpitraam, lasser, tour beoordeling, landingslamp, projector, u-balk,pass, redio, vitrine, brandstof, straalmotor, schrijfbord, brandstofadditieven, stroombron, extra radar, versnipperaar, delen vd romp, landingsgestel, lichtbaken, catering, navigatie, stadsmodel, brandstofslang, gyroscoop, reserve propeller, ijsbestrijder, verntilatie filter.
ik heb als code 3ctfa2
Ik hoor het graag als ik iemand kan helpen en jullie mij??
Is er trouwens een max aan vrienden??
Ik heb brandstof, oorbellen, cognac, armband, badhandoek, airco, cockpitraam, lasser, tour beoordeling, landingslamp, projector, u-balk,pass, redio, vitrine, brandstof, straalmotor, schrijfbord, brandstofadditieven, stroombron, extra radar, versnipperaar, delen vd romp, landingsgestel, lichtbaken, catering, navigatie, stadsmodel, brandstofslang, gyroscoop, reserve propeller, ijsbestrijder, verntilatie filter.
ik heb als code 3ctfa2
Ik hoor het graag als ik iemand kan helpen en jullie mij??
Is er trouwens een max aan vrienden??
zondag 30 september 2012 om 11:31
zondag 30 september 2012 om 11:34
hoi mijn naam is zandzak,katrol
ik kreeg net een melding van viva kroes, ben jij dat?
ik ben bezig met een ruimtestation voor zeppelins.
Zou heel blij zijn met de katrollen, heb er 4 nodig..
Ik merk wel dat je steeds meer nodig hebt, zowel de biljetten als geld... Het is allemaal erg duur!
De weekendcodes zijn ook erg fijn, krijg je meestal 3 biljetten mee
ik ben bezig met een ruimtestation voor zeppelins.
Zou heel blij zijn met de katrollen, heb er 4 nodig..
Ik merk wel dat je steeds meer nodig hebt, zowel de biljetten als geld... Het is allemaal erg duur!
De weekendcodes zijn ook erg fijn, krijg je meestal 3 biljetten mee
maandag 1 oktober 2012 om 23:06
dinsdag 2 oktober 2012 om 09:15
dinsdag 2 oktober 2012 om 12:36
@ GiB: Weekend codes werken niet met terugwerkende kracht helaas...
@Roodwitblauw. Die persoon had ik ook gezien. Maar denk dat hij gewoon veel buren wil hebben!
Geloof het niet echt.
Geen een persoon zegt de armband eens te hebben gekregen....
helaas.
Kan iemand wel een Beveiligingscamera sturen?? voor het updaten van mijn DutyFree.
*Viva BeveiligCam. level 17 *[/b][/b]
@Roodwitblauw. Die persoon had ik ook gezien. Maar denk dat hij gewoon veel buren wil hebben!
Geloof het niet echt.
Geen een persoon zegt de armband eens te hebben gekregen....
Kan iemand wel een Beveiligingscamera sturen?? voor het updaten van mijn DutyFree.
*Viva BeveiligCam. level 17 *[/b][/b]
woensdag 3 oktober 2012 om 13:36
woensdag 3 oktober 2012 om 13:58
Als ik even in mag breken als Apple-Airport city speler.
Zou goed kunnen dat jullie de bandjes alleen kunnen kopen. In onze versie zijn de bandjes, niet storen bordjes en handdoeken te verkrijgen via buren; maar de shampoo moet je kopen.
Sinds wij een update hebben gehad, zie je je buren alleen nog maar met levelnummer en kun je vrijwel niemand bezoeken.
We kunnen nog wel kado's sturen, maar dat gaat dus nogal op de gok!
Zou goed kunnen dat jullie de bandjes alleen kunnen kopen. In onze versie zijn de bandjes, niet storen bordjes en handdoeken te verkrijgen via buren; maar de shampoo moet je kopen.
Sinds wij een update hebben gehad, zie je je buren alleen nog maar met levelnummer en kun je vrijwel niemand bezoeken.
We kunnen nog wel kado's sturen, maar dat gaat dus nogal op de gok!
zondag 7 oktober 2012 om 16:25
quote:girasole3 schreef op 03 oktober 2012 @ 13:58:
We kunnen nog wel kado's sturen, maar dat gaat dus nogal op de gok!Net een nieuwe update gedaan en dit werkt nog gewoon op de android.
We kunnen nog wel kado's sturen, maar dat gaat dus nogal op de gok!Net een nieuwe update gedaan en dit werkt nog gewoon op de android.