Entertainment alle pijlers

Anouk weer zwanger

26-03-2014 14:04 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees net dat Anouk zwanger is van de vijfde.

wow, die zag ik niet aankomen. Moet dat nou? En dan moet de vader ook nog geheim blijven. Zielig.
.
quote:ano*k schreef op 30 maart 2014 @ 18:54:

[...]

Ik kan niks vinden over strafblad Dox. Wel over drugsgebruik Anouk: dat doet ze dus niet meer sinds ze kinderen heeft: Cokegebruik

En dan nog: drugsverslaafd en criminelen??

Hechter, sorry maar jij bent een trieste rukker. Celebrity of niet, zij is een getalenteerde én hardwerkende moeder die ongefundeerde BS zoals die van jou kan missen als kiespijn.Maar jij hebt je naam mee hè?
Je bent zelf een theepot
quote:NummerZoveel schreef op 30 maart 2014 @ 19:08:

[...]

Smaad en laster zijn strafbaar. Wat maakt jou dat?Smaad ja. Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag geven. Ik heb een hekel aan Anouk sinds haar gedrag van vorig jaar. Klaar.
quote:hechter schreef op 30 maart 2014 @ 19:15:

[...]

Smaad ja. Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag geven. Ik heb een hekel aan Anouk sinds haar gedrag van vorig jaar. Klaar.Ga weg of zo.
quote:Blusher schreef op 30 maart 2014 @ 19:09:

[...]

Lul niet zo dom je kunt van Anouk vinden wat je wilt maar in ieder interview met/over Anouk komt naar voren dat ze een goede moeder is en goed voor haar kinderen (en die van een ander) zorgt. Je hoeft echt geen meelij met die kinderen te hebben. Wel zou je je mogen schamen voor het anoniem plaatsen van dit soort onzin op een forum.Dus jij gelooft haar op haar woord? Ik vind daden toch wel meer voor iemand spreken dan woorden. 5 kinderen van 3 mannen is gewoon trashy. Net zo als je fans uitschelden.
O daar komt de aap uit de mouw hechter...

Ik gok nog steeds op een stunt.. Maar wie weet?!
quote:hechter schreef op zondag 30 maart 2014 19:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Anouk weer zwanger"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 30 maart 2014 @ 19:08</a>:</b>

[...]

Smaad en laster zijn strafbaar. Wat maakt jou dat?</div></blockquote>Smaad ja. Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag geven. Ik heb een hekel aan Anouk sinds haar gedrag van vorig jaar. Klaar. Oh, is de fan op haar kutje getrapt? Gevalletje Thomas berge?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

[...]

Smaad ja. Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag geven. Ik heb een hekel aan Anouk sinds haar gedrag van vorig jaar. Klaar.Ze heeft jou persoonlijk iets aan gedaan?
Nee iemand op een openbaar forum voor slechte moeder en drugsverslaafde uitmaken is echt chique daarentegen.. En waarom? Omdat de reactie van de BN'er in kwestie niet was wat je er van had verwacht. Classy hoor!!
quote:SuzanneSuus schreef op 30 maart 2014 @ 19:10:

[...]

Maar jij hebt je naam mee hè? En ik ben zeker geen grote fan. Maar hou van haar Haagsche humor en directheid. Bovendien lijkt ze me dus echt een betrokken moeder, dat blijkt ook wel uit verhalen van buren enz.
Ben je een hater sinds de zwarte piet commotie?

[...]

Smaad ja. Dit is een forum waar iedereen zijn mening mag geven. Ik heb een hekel aan Anouk sinds haar gedrag van vorig jaar. Klaar.Jij gaf geen mening, je presenteerde verondersteld drugsgebruik en criminaliteit als een feit. En dat is dus smaad. Misschien moet je de lagere school nog eens overdoen om dat en de rest van de wereld te leren begrijpen.
Ik denk dat we dinsdag te horen krijgen of het ECHT zo is of NIET.
Jezus, wat een boze reacties. Ik heb een hekel aan een BN'er en post dat op een forum, nou zeg, alsof het haar wat interesseert, alsof ze nu nooit meer aan het werk komt vanwege een beschadigde reputatie (wat smaad en laster wel kan doen).

ja, ik heb een hekel aan haar sinds de Zwarte Pietencommotie. Ik vond haar echt absurd reageren. Fans uitschelden, ruzie schoppen, enzovoort. Goed voorbeeld voor de kinders. Daarvoor vond ik haar muziek gewoon klote, maar het boeide me verder nooit.
Fans uitschelden? Je bedoelt degenen die haar uitscholden voor nigger lover?
quote:hechter schreef op 30 maart 2014 @ 20:07:

Ik heb een hekel aan een BN'er en post dat op een forum (..,)

ja, ik heb een hekel aan haar sinds de Zwarte Pietencommotie. Ik vond haar echt absurd reageren. Fans uitschelden, ruzie schoppen, enzovoort. Goed voorbeeld voor de kinders. Daarvoor vond ik haar muziek gewoon klote, maar het boeide me verder nooit.

Neem een hobby.

Of een leuke vriendin. Onee, hobby haalbaarder denk ik
quote:hechter schreef op 30 maart 2014 @ 20:07:

Jezus, wat een boze reacties. Ik heb een hekel aan een BN'er en post dat op een forum, nou zeg, alsof het haar wat interesseert, alsof ze nu nooit meer aan het werk komt vanwege een beschadigde reputatie (wat smaad en laster wel kan doen).

ja, ik heb een hekel aan haar sinds de Zwarte Pietencommotie. Ik vond haar echt absurd reageren. Fans uitschelden, ruzie schoppen, enzovoort. Goed voorbeeld voor de kinders. Daarvoor vond ik haar muziek gewoon klote, maar het boeide me verder nooit.Je hebt een hekel aan een BN-er omdat zij anders over Zwarte Piet denkt? Werkelijk? En daarom pleeg je laster en smaad? Echt? Zit je nog in groep 2 ofzo?
quote:NummerZoveel schreef op 30 maart 2014 @ 20:19:

[...]

Je hebt een hekel aan een BN-er omdat zij anders over Zwarte Piet denkt? Werkelijk? En daarom pleeg je laster en smaad? Echt? Zit je nog in groep 2 ofzo?Over groep 2 gesproken, hij/zij overweegt weer voor de klas te gaan staan
quote:hertog schreef op zondag 30 maart 2014 19:54 Ik denk dat we dinsdag te horen krijgen of het ECHT zo is of NIET.Wat is er dinsdag dan?
quote:Bijenrompje schreef op zondag 30 maart 2014 21:03 Wat is er dinsdag dan?1 april.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Bijenrompje schreef op 30 maart 2014 @ 21:03:

[...]

Wat is er dinsdag dan?1 april
Pffff zo hey..
Hoe doe je een ?!
quote:Frizz schreef op 30 maart 2014 @ 20:10:

Fans uitschelden? Je bedoelt degenen die haar uitscholden voor nigger lover?

Nee, ze schold fans uit n.a.v. de vraag om een videoregistratie van een concert of zoiets. Het was in ieder geval een heel normale vraag van haar fans en zij reageerde vreselijk onbeschoft daarop.

Ik vind dat Anouk als moeder sowieso wel eens kritisch naar haar eigen gedrag mag kijken. Je blote kont op facebook, allerlei gescheld, domme uitspraken in de media e.d. lijken mij nu niet de voorbeelden die je aan je kinderen wilt geven. Kortom ze moet eens volwassen worden.
quote:Pumps_italiaans schreef op 28 maart 2014 @ 15:12:

[...]

Diana Ross en Jodie Foster hebben dat ook gedaan. Die hebben de vader van hun kinderen geheim gehouden.

En Madonna adopteert ze gewoon. Dan kan ze kiezen in welke kleur ze ze wil.

Anouk is dus echt zwanger.

Dit is een oudere foto en als ik het gezicht bekijk dan lijkt het op teveel gegeten. [img]http://fritsjedegraaff.tripod.com/siteb ... op2003.jpg[/img]

Maar als ze maar gelukkig is. Van mij mag ze en mijn felicitaties.Volgens mij wordt het bij Anouk tijd voor corrigerend ondergoed als ik die foto bekijk.
Volwassen worden, corrigerend ondergoed..waar komen die ouwe wijven ineens vandaan? Hop hop, naar het Libelle forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven