Entertainment alle pijlers

Anouk weer zwanger

26-03-2014 14:04 968 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees net dat Anouk zwanger is van de vijfde.

wow, die zag ik niet aankomen. Moet dat nou? En dan moet de vader ook nog geheim blijven. Zielig.
.
Grote families zijn gezelllig. Vooral met zoveel verschillende vaders. Hoef je niet zo vaak de deur uit om te daten. Via de familie heb je dan een grote en zeer gevarieerde kennissenkring.

Ja, het heb ook zijn voordelen. Die dikke A.H6 heb ook 3 vrouwen gehad en een onbekend aantal kinderen. Daar hoor je niks van.

Hij deed ook wat anders dan worsten eten en bier drinken.

Wat een zegen dat er vrouwen zoals Anouk zijn.

Ja, Andree zong ook...
Ik zeg 1 april grap.
Leuk voor haar!

Is al bekend wie de vader is?

(Tygo Gernandt heeft toch een relatie met een BN'ster? )
Zou me niets verbazen als haar nieuwe album gewoon 'Boy' gaat heten?

En is dit een soort stunt om het album te promoten..

Let maar op mijn woorden ;)
Ik vind Anouk echt een triest wijf. Ze neukt er op los met de meest shady figuren, is om de haverklap zwanger van weer een andere vader en scheldt haar fans uit. Trash.
quote:hechter schreef op 30 maart 2014 @ 14:45:

Ik vind Anouk echt een triest wijf. Ze neukt er op los met de meest shady figuren, is om de haverklap zwanger van weer een andere vader en scheldt haar fans uit. Trash.Weet je wat echte Trash is? Jouw reactie.
@hechter zo te lezen ben jij gelukkig wel een goed, aardig en beter persoon

Ik vind Anouk echt een triest wijf. Ze neukt er op los met de meest shady figuren, is om de haverklap zwanger van weer een andere vader en scheldt haar fans uit. Trash.Ik vind mensen met jouw soort taalgebruik trash!
Zo hé, het is wel te merken wie hier Anouk fan is.
quote:hechter schreef op 30 maart 2014 @ 14:59:

Zo hé, het is wel te merken wie hier Anouk fan is.Oh ja joh? Nou, ik in ieder geval niet.
quote:hechter schreef op 30 maart 2014 @ 15:00:

Als ze geen bekende zangeres was geweest waren die kinderen al lang weggehaald. een drugsverslaafde moeder die ruzie schopt op straat en criminelen in huis haalt vind ik echt niet pedagogisch verantwoord. Ik heb echt meelij met die kinderen.Huh?!

Als ze geen bekende zangeres was geweest waren die kinderen al lang weggehaald. een drugsverslaafde moeder die ruzie schopt op straat en criminelen in huis haalt vind ik echt niet pedagogisch verantwoord. Ik heb echt meelij met die kinderen.jaja.....en alle kutmarokkanen moeten zeker het land uit....
hechter doe eens normaal reageren. Nog zo n domme uitspraak en ik meld het bij de mods

Als ze geen bekende zangeres was geweest waren die kinderen al lang weggehaald. een drugsverslaafde moeder die ruzie schopt op straat en criminelen in huis haalt vind ik echt niet pedagogisch verantwoord. Ik heb echt meelij met die kinderen.Je kunt veel vinden en zeggen van Anouk, maar ik ken iemand die met haar gewerkt heeft (vaak) en ze is een ontzettende goede moeder die voor haar kinderen door het vuur gaat
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 30 maart 2014 @ 17:11:

[...]

Je kunt veel vinden en zeggen van Anouk, maar ik ken iemand die met haar gewerkt heeft (vaak) en ze is een ontzettende goede moeder die voor haar kinderen door het vuur gaat

En dat is toch het enige wat telt voor een kind.

Van mij mag ze hoor, en wie de vader is maakt ook niet uit.

Ik vind Anouk echt een triest wijf. Ze neukt er op los met de meest shady figuren, is om de haverklap zwanger van weer een andere vader en scheldt haar fans uit. Trash.Lucht het op? Iemand lekker anoniem afzeiken?
quote:ano*k schreef op 30 maart 2014 @ 16:02:

[...]

Huh?!Had Dox geen strafblad? En Anouk is niet vies van een lijntje coke.
quote:naatie schreef op 30 maart 2014 @ 17:17:

[...]

Lucht het op? Iemand lekker anoniem afzeiken? Het is een celebrity. Risico van het vak.
fruithagelll, 9 uur geleden

waar kan ik inzetten op deze voorspellng?
.
quote:impala schreef op 30 maart 2014 @ 18:31:

fruithagelll, 9 uur geleden

waar kan ik inzetten op deze voorspellng?

Ik doe mee.

Ok, dan moeten we de winst delen....
Je bent zelf een theepot
qoute: hechter doe eens normaal reageren..

dit moet zijn : hechter,reageer eens normaal.

Dat woordje doe er tussen,dan is het net of een vijfjarige kleuter bent..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:hechter schreef op 30 maart 2014 @ 18:15:

[...]

Had Dox geen strafblad? En Anouk is niet vies van een lijntje coke.Ik kan niks vinden over strafblad Dox. Wel over drugsgebruik Anouk: dat doet ze dus niet meer sinds ze kinderen heeft: Cokegebruik

En dan nog: drugsverslaafd en criminelen??

Hechter, sorry maar jij bent een trieste rukker. Celebrity of niet, zij is een getalenteerde én hardwerkende moeder die ongefundeerde BS zoals die van jou kan missen als kiespijn.

Als ze geen bekende zangeres was geweest waren die kinderen al lang weggehaald. een drugsverslaafde moeder die ruzie schopt op straat en criminelen in huis haalt vind ik echt niet pedagogisch verantwoord. Ik heb echt meelij met die kinderen.Smaad en laster zijn strafbaar. Wat maakt jou dat?

Als ze geen bekende zangeres was geweest waren die kinderen al lang weggehaald. een drugsverslaafde moeder die ruzie schopt op straat en criminelen in huis haalt vind ik echt niet pedagogisch verantwoord. Ik heb echt meelij met die kinderen.Lul niet zo dom je kunt van Anouk vinden wat je wilt maar in ieder interview met/over Anouk komt naar voren dat ze een goede moeder is en goed voor haar kinderen (en die van een ander) zorgt. Je hoeft echt geen meelij met die kinderen te hebben. Wel zou je je mogen schamen voor het anoniem plaatsen van dit soort onzin op een forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven