Entertainment alle pijlers

bad romance

22-02-2010 04:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er speelt een leuke acteur in de clip "bad romance" van lady gaga. Hij speelt de man waar lady g. verliefd op is. Hij zit in het midden op een stoel met een vaag flesje drinken in zijn handen. Nou ja heel de clip is eigenlijk apart hihi. Weet iemand wie deze acteur is?
Ik had de verkeerde.....
Volgens mij is het geen donkere man Leo

Stressed is just desserts spelled backwards
O, je was er zelf al achter

maar misschien dat nu het plaatje er staat dat mensen het wel weten voor je. Weet je zeker dat het een acteur is trouwens? het kan ook een model zijn.
Serieus, er stond dat hij meedeed, die Tyrese.

Maar ik had de clip niet eerst gekeken. (ik haat de clips van Gaga)

Niet zo snugger
Misschien hád die Tyrese Gibson wel een bad romance met zij van Lady Gaga.....zou ook nog kunnen.
Het is nog vroeg he! En maandag, dus je hebt 2 goede excusus
Ja die gaga zag ik een keer optreden en daar zong ze een heel mooi ingetogen nummer. Ze kan echt wel wat die meid. Maar ze maakt van die monsterlijke muziek met bijpassende clips.
Ik ken de acteur trouwens niet.

Waarschijnlijk is het vooral een model. Ik herken hem niet uit films of series. Dat zegt niks maar ik zou het dus echt niet weten.

Op het eerste gezicht heeft hij wat weg van Lost acteur Josh Holloway vind ik.
Ik ken hem ook niet maar kwam tijdens het googelen een making of tegen en als je hem hoort praten lijkt het wel een Rus oid.(het moeten ook Russen voorstellen in de clip) Maar ik kom nergens tegen hoe hij heet..
Ik bedoel eigenlijk dat ie acteert in de clip, ik weet niet of ie acteur is buiten videoclips. Hij mag er wezen he? Afgezien van de enge entourage natuurlijk waarin hij is geplaatst.

Er zal vast nog wel iemand op dit topic langskomen die hem herkent. iig tot nu toe alvast bedankt voor het meedenken.
Nou ik heb hem gevonden:Yuri Bradac
Smaken verschillen gelukkig Lady

Ik vind 'm een beetje een engerd.

Dolfje, wat goed van je!

Niet veel gedaan nog inderdaad, en wat íe gedaan heeft ken ik niet, ben benieuwd hoe oud hij is.
Veel valt er over hem nog niet te vinden maar TO was niet de enige die het wilde weten en zo kwam ik op Yahoo questions en daar stond het antwoord....
Thanks Dolfje.....blijf hem knap vinden maar deze site rtvilo.si

(kan geen plaatjes uploaden helaas) doet vermoeden dat hij op hetzelfde geslacht valt, foto's zijn heel erg gay.

Hij komt zo te lezen uit slovenie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven