Entertainment alle pijlers

Batman

03-02-2013 10:43 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren tot half 1 opgebleven voor Batman. Niks aan. D'r komen nog meer delen geloof ik. Zijn die beter? Of gewoon niet meer aan beginnen?
De film met Christian Bale als Batman?

Ik vind die juist geweldig, zeker die met Heath Ledger als de Joker.
quote:Snotolf schreef op 03 februari 2013 @ 10:43:

Gisteren tot half 1 opgebleven voor Batman. Niks aan. D'r komen nog meer delen geloof ik. Zijn die beter? Of gewoon niet meer aan beginnen?Kun je niet opnemen en later kijken?
The Dark Knight toch niet? Geweldige film. Die laatste vond ik dan weer behoorlijk tegenvallen.
De laatste vond ik dan juist weer helemaal goed.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
De laatste vond ik slecht! Wat een slap gelul met die put.
Beklaag je niet over de duisternis, steek een kaars aan.
quote:Hercke schreef op 03 februari 2013 @ 11:10:

De laatste vond ik slecht! Wat een slap gelul met die put.

Indeed, werkelijk lachwekkend hoe hij elke keer van die muur afpleurt en dan zegt zo'n oud mannetje iets over dat je bang moet zijn en dan lukt het zonder touw? WTF?

En waarom die zogenaamde bad guy in godsnaam een 'acteerprestatie' heeft geleverd door een masker te dragen dat zijn stem vervormt en spieren te hebben mag je me uitleggen. Heath Ledger als the Joker en Javier Bardem in Skyfall, die mogen bad guys heten.
Ik vind Tom Hardy op zich wel een erg goede acteur. In Lawless deed hij me qua stem steeds denken aan Heath Ledger. Heb na de film opgezocht wie de acteur was en kwam er toen pas achter dat hij ook Bane speelde.

Bane was zeker niet zo goed als Heath als the joker maar toch ook best goed vond ik.
Het Viva forum is papaja.
The Dark Knight is de beste, en die vond ik ook echt heel goed. De rest vind ik niet de moeite waard. Vooral die laatste gaat echt nergens over.
Christian Bale speelt erin. Ik zie het probleem niet als het verhaal niks is

Maar ik vind Batman begins en The dark knight echt geweldig! Laatste deel heb ik helaas nog niet gezien.
The dark knight vond ik erg tof. Maar Batman begins echt heel saai. We zijn om 23.00 uur naar bed gegaan, slaapverwekkend.
Hallo?!
Christian Bale is een redelijke acteur, maar hij word in de batman films elke keer weer overklast. Door bijna iedereen.

Door Michael Caine, die zeker gisteren de beste rol neerzette als Alfred. Door Morgan Freeman, makkelijk de beste donkere acteur in jaren. Zelfs Katie Holmes was erg goed. En natuurlijk Liam Neeson.

In the Dark knight vind ik Bale ook weer twijfelachtig. Heath Ledger en Michael Caine zijn de sterren van die film.

De derde film vond ik redelijk, maar Bane vond ik tegenvallen vergeleken bij The Joker.

En er zat te weinig Alfred in de laatste film.
Het gaat mij ook niet om het acteertalent van Christian Bale hoor hij mag rustig 3 uur lang in beeld zijn, stil zitten en niks zeggen
Vind je hem echt knap? vind dat een van de minst knappe acteurs. Hij heeft zo weinig uitstraling vind ik.

Oh en TO: zeker The dark knight gaan kijken. The dark knight rises kan je eventueel overslaan. Maar the Dark knight was geweldig.
Ik vind het echt een gruwelijk lekkere vent ja
Amen sister.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven