Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND

03-07-2025 13:28 2078 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk

Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
Kingsqueen schreef:
25-08-2025 13:30
Blijkbaar gaat schrijven wel makkelijk in het Nederlands, aangezien ze haar dagboek in het Nederlands bijhoudt.

:nut:
Als je af en toe de close ups daarvan ziet, zie je in de gauwigheid zo een aantal spelfouten. Het is nogal een verschil met Michaela die 17 jaar in Nederland is en beter Nederlands spreekt dan menig Nederlander. ;-)
LieveMona schreef:
25-08-2025 10:58
Echt, die JP weer met zijn "Je valt wel met je neus in de boter, want ... (je verwacht het niet) ik ging net lunchen!"

Als ze een half uur, 45 minuten, twee uur, of drie uur en zestien minuten later was gekomen, was het niet anders geweest.
Ik heb nog niet gekeken, maar er komt dus wel nog een 4e vrouw bij daniel? Dat wordt nog wat dan...
meisje85 schreef:
25-08-2025 13:59
Als je af en toe de close ups daarvan ziet, zie je in de gauwigheid zo een aantal spelfouten. Het is nogal een verschil met Michaela die 17 jaar in Nederland is en beter Nederlands spreekt dan menig Nederlander. ;-)
Op zich weet ik ook wel dat niet iedereen evenveel taalgevoel heeft, maar ik ken genoeg mensen die niet van Nederlandse afkomst zijn (ook Polen) die nog lang geen 30 jaar in NL zijn en die echt beter te volgen zijn dan Sylwia. En taal zegt niet alles over iemands inhoud/ intelligentie natuurlijk, maar het helpt ook niet echt mee dat ze geen vijf woorden correct aan elkaar kan plakken.
Alleen schriftelijk dan blijkbaar.
Tijdens het Prinsengracht concert is JP gespot met Renate

Spoiler dus even in wit.
LieveMona schreef:
25-08-2025 14:58
Op zich weet ik ook wel dat niet iedereen evenveel taalgevoel heeft, maar ik ken genoeg mensen die niet van Nederlandse afkomst zijn (ook Polen) die nog lang geen 30 jaar in NL zijn en die echt beter te volgen zijn dan Sylwia. En taal zegt niet alles over iemands inhoud/ intelligentie natuurlijk, maar het helpt ook niet echt mee dat ze geen vijf woorden correct aan elkaar kan plakken.
Ik heb het idee dat ze het er ook wel een beetje om doet , dat ze denkt dat het sexy is of zo
LieveMona schreef:
25-08-2025 14:58
Met iemand zonder taalgevoel zou ik sowieso lastig een relatie kunnen hebben, maar da's een beetje m'n eigen gebrek haha. Maar inderdaad, ik zou niet goed weten hoe je met Sylwia in het Nederlands een iets inhoudelijker gesprek zou kunnen voeren. Prima voor een avondje in de kroeg, maar knap lastig in een relatie.
Daarom zie je ook heel duidelijk dat Illya (zoals veel van die simpele mannen) alleen maar met zijn geslachtsdeel denkt. Ik heb ze nog geen fatsoenlijk gesprek horen voeren. Hij geilt alleen maar op haar figuurtje en vindt haar mooi in die pyjamajurk en op haar barbie-hakken. Simpele ziel. Echt een midlifecrisis-relatie.
Don’t grow up, it’s a trap
meisje85 schreef:
25-08-2025 15:57
Met iemand zonder taalgevoel zou ik sowieso lastig een relatie kunnen hebben, maar da's een beetje m'n eigen gebrek haha. Maar inderdaad, ik zou niet goed weten hoe je met Sylwia in het Nederlands een iets inhoudelijker gesprek zou kunnen voeren. Prima voor een avondje in de kroeg, maar knap lastig in een relatie.
En data gaf hij notabene in aflevering 1 aan, dat hij het lastig vindt om een diepgaande relatie te hebben als je elkaars taal niet goed spreekt. En ziehier. ;-)
Elizabethie schreef:
25-08-2025 17:23
En data gaf hij notabene in aflevering 1 aan, dat hij het lastig vindt om een diepgaande relatie te hebben als je elkaars taal niet goed spreekt. En ziehier. ;-)
Voor Karine was er toch nog een niet Nederlandse ? Dat was echt een kul reden van hem de zogenaamde diepgaande gesprekken die hij dan miste bij Françaises.
Wat een gezeur over de fillers van Danique. Zó shocking is het nu ook weer niet.
apppie wijzigde dit bericht op 25-08-2025 18:16
2.53% gewijzigd
Weet iemand of dit de laatste week is? Lijkt van wel namelijk. Kan ik ook weer slapen voor 00.00 haha…
meisje85 schreef:
25-08-2025 15:57
Haha, ik héb dus een relatie met iemand zonder al te veel taalgevoel. Gelukkig spreek ik zijn taal zelf wel vloeiend. Maar het blijft ook voor mij lastig te begrijpen dat iemand niet op een bepaald niveau de taal kan aanleren van het land waarin hij/zij woont. En dat is inderdaad een (voor)oordeel of een gebrek van mij.
Goh wat doet Sylwia jaloers zeg in die supermarkt .
Yildizlar2 schreef:
25-08-2025 18:01
Goh wat doet Sylwia jaloers zeg in die supermarkt .
Ja, zelfs zo erg dat het lijkt of Ilya heel even aan het twijfelen raakt of dit hem wel gaat worden 😉

Ben wel benieuwd hoe dat af gaat lopen. Met Monique gaat het ook niks worden denk ik, maar of hij dan met Sylwia over blijft…
apppie schreef:
25-08-2025 17:35
Wat een gezeur over de fillers Danique. Zó shocking is het nu ook weer niet.
Ik zie niet dat ze fillers heeft. Hoe herken je dat?
De twee vrouwen bij Rob voelen al aan dat ze niet van harte welkom zijn, maar toch gaat hij wederom (zogenaamd om de vrouwen te sparen) het uitstellen om ze naar huis te sturen en eerst nog weer iets ondernemen de volgende dag.

En zichzelf maar wijsmaken dat hij dat voor de vrouwen doet ipv omdat hij zelf gewoon een laffe l*l is.

Ik hoop dat het met Margot niets wordt, want zij is veel te leuk voor hem.
Illya zegt letterlijk ik denk dat het hem niet gaat worden bij die picknick dat ging over Sylwia toch ?
Yildizlar2 schreef:
25-08-2025 18:18
Illya zegt letterlijk ik denk dat het hem niet gaat worden bij die picknick dat ging over Sylwia toch ?
Nee, volgens mij had dat met die bal in het water te maken.
Als Illya inmiddels nog niet doorheeft dat die Sylwia 1 groot toneelstuk opvoert, dan verdient hij haar gewoon. Serieus :facepalm:
Live Life to the fullest
apppie schreef:
Wat een gezeur over de fillers van Danique. Zó shocking is het nu ook weer niet.
Een meisje vrouw van 23 met fillers en opgespoten lip vind jij niet shocking?
vivapimpelmees schreef:
25-08-2025 18:53
Een meisje vrouw van 23 met fillers en opgespoten lip vind jij niet shocking?

Als ze 15 was wel.
apppie schreef:
Wie had het daarover dan? Ik heb bij Daniël alleen die nieuwe aan zien komen en die heeft zich aan beiden voorgesteld. Verder zijn er amper woorden gewisseld, laat staan over iemand fillers.

edit: Oh offtopic gezeur over gezeur
Vivamensje schreef:
25-08-2025 18:07
Ik zie niet dat ze fillers heeft. Hoe herken je dat?
Dat zie je toch duidelijk. Bijna geen beweging in dat gezicht.
Elizabethie schreef:
25-08-2025 19:10
Dat zie je toch duidelijk. Bijna geen beweging in dat gezicht.
Dat is eerder met botox.
Ook een Pluviofiel

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven