B&B Vol Liefde 2025 VIDEOLAND
donderdag 3 juli 2025 om 13:28
Daniël (38) - Tsjechië
Dick (32) – Suriname
Eveline (51) – Italië
Ingrid (61) – Griekenland
Illya (52) – Frankrijk
Jean-Paul (59) – Spanje
Magda (75) – Frankrijk
Petra (60) – Griekenland
Rob (65) – Frankrijk
Het nieuwe seizoen van B&B Vol Liefde zie je vanaf 14 juli, negen weken lang, elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur bij RTL 4.
Via Videoland kun je een week vooruitkijken.
dinsdag 26 augustus 2025 om 10:54
PoesMinoes schreef: ↑26-08-2025 10:24Ik zit helemaal weg te zwijmelen bij Dick en Moniekmaar zelf voelen ze alleen maar een 'kriebeltje'. Wat moet er in vredesnaam nog meer gebeuren tussen die twee?!?
Daniël vind ik een sukkel. Ligt hij voor de twee nacht met Danique in bed terwijl Nicole er ook nog gewoon is. Hoe zou zij zich voelen als ze dit terugziet?
Ik kan het niet uitleggen maar ik vind Danique geen leuk persoon. En dat heeft niks te maken met eventuele fillers (ik zie dat niet, hoe zien jullie dat?).
Heeft ze ook niet, hooguit een beetje in haar lippen. Verder is het gewoon een jonge meid zonder rimpels.
Ook een Pluviofiel
dinsdag 26 augustus 2025 om 10:58
Pfff ... inderdaad. En ook hoe ze aangeeft dat ze het leuk zou vinden als iemand vragen aan haar stelt – die dan ook echt METEEN moeten komen. Ik begrijp dat je wil dat iemand interesse in je toont, want waar baseer je anders een relatie op, maar je moet iemand toch ook even de kans geven zonder dat je die kaartjes meteen weer uit de kast trekt?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 26 augustus 2025 om 11:41
Ja en de laatste man bij haar doet niet precies wat ze vraagt en dan wordt ze gepikeerd. Hij heeft een eigen mening en spreekt haar tegen, nou, nou.DG2015 schreef: ↑26-08-2025 10:58Pfff ... inderdaad. En ook hoe ze aangeeft dat ze het leuk zou vinden als iemand vragen aan haar stelt – die dan ook echt METEEN moeten komen. Ik begrijp dat je wil dat iemand interesse in je toont, want waar baseer je anders een relatie op, maar je moet iemand toch ook even de kans geven zonder dat je die kaartjes meteen weer uit de kast trekt?
dinsdag 26 augustus 2025 om 12:03
Ook afgeknapt op Daniel. Denk dat Renske zich ook wel rot voelt na deze beelden waarin hij er met Danick wel direct voor gaat. Onzin nog voor Nicole om daar te zijn en dat geklets over moeilijk, moeilijk. Als je daadwerkelijk Danick zo leuk vindt, zeg dat dan direct tegen Nicole. Ik denk eigenlijk dat iemand van 23 ook beter past bij hem dan iemand van 33 zoals Nicole. Hij is niet echt emotioneel volwassen zoals dat bij iemand van 38 past.
Verder merk ik dat ik er wel klaar mee ben. Magda saai, JP saai, Rob saai, Eveline saai.
Verder merk ik dat ik er wel klaar mee ben. Magda saai, JP saai, Rob saai, Eveline saai.
dinsdag 26 augustus 2025 om 12:56
En alsof je ook direct een vraag paraat hebt als dat op die manier afgedwongen wordt.DG2015 schreef: ↑26-08-2025 10:58Pfff ... inderdaad. En ook hoe ze aangeeft dat ze het leuk zou vinden als iemand vragen aan haar stelt – die dan ook echt METEEN moeten komen. Ik begrijp dat je wil dat iemand interesse in je toont, want waar baseer je anders een relatie op, maar je moet iemand toch ook even de kans geven zonder dat je die kaartjes meteen weer uit de kast trekt?
Rolf had moet zeggen dat hij een vraag had en dan moeten vragen of ze altijd zo bazig en snel op d'r tenen getrapt is.
Er is niets spontaan aan die vrouw. Stomme kaartjes ook. En zo kinderachtig tegen Rolf: weet je nog wat we gingen doen, weet je nog waarom dit is, weet je nog waar het voor bedoeld is, waar hadden we het nou over.
Ik zou er agressief van worden denk ik
Eerst vond ik haar op bepaalde momenten nog wel leuk, maar dat is inmiddels wel weg.
dinsdag 26 augustus 2025 om 13:00
Het is wel heel jammer voor JP dat net die ene dag dat hij iets heel byzonders doet, namelijk een barbecue organiseren, dat het dan regent! Gelukkig werd het later weer droog.

"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
dinsdag 26 augustus 2025 om 13:06
Ik zie dat ook niet filters, botox oid.PoesMinoes schreef: ↑26-08-2025 10:24Ik zit helemaal weg te zwijmelen bij Dick en Moniekmaar zelf voelen ze alleen maar een 'kriebeltje'. Wat moet er in vredesnaam nog meer gebeuren tussen die twee?!?
Daniël vind ik een sukkel. Ligt hij voor de twee nacht met Danique in bed terwijl Nicole er ook nog gewoon is. Hoe zou zij zich voelen als ze dit terugziet?
Ik kan het niet uitleggen maar ik vind Danique geen leuk persoon. En dat heeft niks te maken met eventuele fillers (ik zie dat niet, hoe zien jullie dat?).
En wat lullig allemaal tegenover Nicole. Wat verwacht hij nu nog van Nicole of wil hij dat ook eerst nog even uitproberen in de jacuzzi en in bed.
dinsdag 26 augustus 2025 om 13:52
Ja he? Hij brengt het echt zo van: het is 360 dagen mooi weer en net die ene keer dat ik een BBQ geef regent het. Terwijl die man twee keer per week een BBQ geeft.
En dan heeft hij het weer over zijn ‘typische maandag’.
Wat had die nieuwe dame bij JP voor vreemde bult bij haar rechter schouder / bovenarm? Toen ze met zijn vrienden aan het praten was (binnen) zag je dat heel goed.
Daniel vind ik echt heel kinderlijk en onvolwassen voor iemand van 38.
Magda vind ik ook een vervelende vrouw. Hoe ze zo verongelijkt kijkt en bijna met haar ogen rolt als het haar niet aanstaat. Vermoeiend. En de een praat weer teveel, de ander te weinig. Het moet exact op haar manier. Hoop niet dat ik ook zo word op die leeftijd.
Don’t grow up, it’s a trap
dinsdag 26 augustus 2025 om 13:55
Nicole vind ik wel een leuke vrouw. Niet netjes om dan gewoon al bij een andere dame in bed te gaan liggen.
Rob vond ik bot. Die twee vrouwen tegen elkaar: ‘wat zullen wij vanavond gaan doen?’
En dan zegt hij: ‘de taxi is al geregeld’ en ‘inpakken duurt toch maar 5 minuten’.
Hij heeft Sofie (Sophie?) echt geen enkele kans gegeven, niet eens een normaal gesprek met haar gevoerd. Dan had je ook niet steeds hoeven zeggen dat je alle dames een kans wil geven.
Rob vond ik bot. Die twee vrouwen tegen elkaar: ‘wat zullen wij vanavond gaan doen?’
En dan zegt hij: ‘de taxi is al geregeld’ en ‘inpakken duurt toch maar 5 minuten’.
Hij heeft Sofie (Sophie?) echt geen enkele kans gegeven, niet eens een normaal gesprek met haar gevoerd. Dan had je ook niet steeds hoeven zeggen dat je alle dames een kans wil geven.
Don’t grow up, it’s a trap
dinsdag 26 augustus 2025 om 14:55
Nee was ze niet.vivapimpelmees schreef: ↑25-08-2025 15:37Tijdens het Prinsengracht concert is JP gespot met Renate
Spoiler dus even in wit.
dinsdag 26 augustus 2025 om 15:02
Klopt je zag wel degelijk verschillen.
dinsdag 26 augustus 2025 om 18:26
dinsdag 26 augustus 2025 om 18:39

"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
dinsdag 26 augustus 2025 om 20:05
Nou, eens. Blijkbaar normaal voor hem dit.Marathonloopster schreef: ↑26-08-2025 18:05Ik vond Daniel best een leuke gast, maar ben in 1 klap mijn respect voor hem verloren gezien het feit dat ie bij Danique in bed ligt terwijl er ook nog een andere dame voor hem is. Echt, dat kan gewoon écht niet!
Ik ben wellicht één van de weinigen die Rob wel leuk vindt, maar hij had er duidelijk wel moeite mee om de vrouwen te vertellen dat het niets wordt. Pakte dat niet zo handig aan al met al, maar Daniel spant de kroon.
Daniel vindt het compleet normaal om bij Danique in bed te liggen terwijl Nicole net voor hem is gekomen.
Hij vindt Nicole ook wel leuk.
Wil hij dan ook eerst nog met Nicole in de jacuzzi en in bed, of gaat hij haar vertellen dat hij al eea heeft gedeeld met Danique. Dan kan Nicole ook een keuze maken op basis van de volledige informatie.
Hoewel ik het bij Dick en de vrouwen allemaal 'zwaar zwaar zwaar' vond gaan, heeft hij wel een knoop doorgehakt zodat hij Monique de onverdeelde aandacht kan geven. Ongeacht of het iets wordt tussen hen of niet.
dinsdag 26 augustus 2025 om 20:11
En JP zo over de rooie omdat hij zijn bbq niet op orde kon maken, voor één man en een paardenkop uiteindelijk.
Die ontbijtjes van hem voor zijn vrouwen stellen ook niets voor.
Die man heeft werkelijk niets aantrekkelijk. Hij kan niets, behalve blabla met zijn mond en ook daar komt niets interessant uit.
Die ontbijtjes van hem voor zijn vrouwen stellen ook niets voor.
Die man heeft werkelijk niets aantrekkelijk. Hij kan niets, behalve blabla met zijn mond en ook daar komt niets interessant uit.
dinsdag 26 augustus 2025 om 20:20
En een leuk muziekje van medisch centrum westCesarinajoy schreef: ↑26-08-2025 18:26Nou dat laatste vooral. Zit je daar in een of ander psychiatrisch ziekenhuis in the middle of nowhere…in tsjechië. Vreselijk.
Vind dit jaar overigens alleen de plekken van Rob en van Dick heel mooi.
En oja, bij eveline: deze laatste man lijkt mij best ok. Veel leuker dan z’n voorgangers
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 26 augustus 2025 om 20:22
Miss-Pippi schreef: ↑26-08-2025 13:52
Wat had die nieuwe dame bij JP voor vreemde bult bij haar rechter schouder / bovenarm? Toen ze met zijn vrienden aan het praten was (binnen) zag je dat heel goed.
Ik zag het ook. Ik vermoed een litteken.
Maar mensen gaan voorbij
dinsdag 26 augustus 2025 om 20:25
Nee inderdaad.Marathonloopster schreef: ↑26-08-2025 18:05Ik vond Daniel best een leuke gast, maar ben in 1 klap mijn respect voor hem verloren gezien het feit dat ie bij Danique in bed ligt terwijl er ook nog een andere dame voor hem is. Echt, dat kan gewoon écht niet!
Is dat ooit wel eens voorgekomen in een eerder seizoen? Dat er nog een ander is, terwijl de bachelor al ligt te krikken met een kandidaat?
Hier kom ik nog op terug
dinsdag 26 augustus 2025 om 20:28
Ja.
Net als de dag ervoor: wilde hij eens een glaasje alcohol drinken, was de slijter dicht
Hier kom ik nog op terug
dinsdag 26 augustus 2025 om 20:30
dinsdag 26 augustus 2025 om 20:35
Misschien bij Richard uit Portugal toen? Met Simone? Ik weet het niet meer precies.Kingsqueen schreef: ↑26-08-2025 20:25Nee inderdaad.
Is dat ooit wel eens voorgekomen in een eerder seizoen? Dat er nog een ander is, terwijl de bachelor al ligt te krikken met een kandidaat?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in