Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND

15-07-2026 20:52 1644 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.

AUB geen spoilers over het verloop van het programma

En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
Thomas wil nog een beetje schaven en de puntjes op de i zetten bij Mexx. Wat een eikel.
Djessy schreef:
20-08-2026 10:47
Nouououou ik zat gewoon te schreeuwen naar de tv...run Mexx, RUNNNNNN!

Thomas wil het uiterlijk van Mexx, de leeftijd van Lynn en het karakter een mix van Lynn en Mexx, niet te rustig, niet te druk.

Ik vind Mexx dus wel echt leuk, lekker droge humor, lekker zichzelf, doet zich niet anders/beter voor. Down to earth en niet zo hyper en hysterisch als al die wannabe fluflu's.
Precies wat ik ook zei:"Ren Mex ren."🏃🏃🏃
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Djessy schreef:
20-08-2026 10:47
Nouououou ik zat gewoon te schreeuwen naar de tv...run Mexx, RUNNNNNN!

Thomas wil het uiterlijk van Mexx, de leeftijd van Lynn en het karakter een mix van Lynn en Mexx, niet te rustig, niet te druk.

Ik vind Mexx dus wel echt leuk, lekker droge humor, lekker zichzelf, doet zich niet anders/beter voor. Down to earth en niet zo hyper en hysterisch als al die wannabe fluflu's.
Precies wat ik ook zei:"Ren Mex ren."🏃🏃🏃
DG2015 schreef:
20-08-2026 09:53
Dat kan, maar in plaats van dan ook belerend doen, trok hij zijn conclusies dat dat wrijving zou geven en er dus geen 'mets' was. Heeft hij wat mij betreft juist prima gedaan.
Mireille ging erg in de verdediging maar te druk om messen en vorken gescheiden weg te leggen is natuurlijk klinkklare onzin. Ze vindt het gewoon niet belangrijk genoeg en hij weet van zichzelf dat haar chaos met zijn netheid gaat botsen.
Mireille laat zich de complimenten welgevallen maar kritiek niet. Valt me wel een beetje tegen.

Thomas heet eigenlijk Narcissus en is vooral verliefd op zichzelf en wil de dames boetseren.

Timothy en zijn zus lijken erg op elkaar als ze lachen.

Tony nam het sportief op bij Eline.
Het ging erg respectvol tussen hen.

Ik vind Gilberto bij Caroline niet leuk.
Lijkt me echt een man die zich de hele dag laat bedienen. Arie gaat een blauwtje lopen zo gauw de klusjes zijn gedaan.
Ohoh ik hoop toch wel dat het goed komt tussen Michael en Timothy, die cliffhanger van vandaag…
Zo eens met wat geschreven wordt over die vrouw met haar kritiek op de, inderdaad niet te missen imposante, buik van paul. In het licht van alle andere opmerkingen die ze maakte over uiterlijk/ gewicht. Nope. Ze heeft er zelf idd issues mee. Zie het nu al voor me hoe ze tzt bij elk glaasje wijn en plakje worst Paul op zijn vingers gaat tikken. Walgelijk gedrag. Je bent zijn moeder niet. Dit is wie hij (nu) is en als je dat niet aantrekkelijk vindt gewoon wegwezen. Vindt het een valse afgunstige vrouw, althans die indruk geeft ze. Zogenaamd alleen maar “goede bedoelingen”. Bwègh.

Over eline en haar kinderwens: online wordt gespeculeerd (ook realitycheck podcast) dat ze eigenlijk gewoon zaad wil en niet persé een duurzame relatie/ gezin. Nu snap ik wel wat ze ziet in die laatst overgebleven man.

Aflevering van vandaag vond ik caroline ook weer echt heel bijzonder. Je maakt mij niet wijs dat je te druk bent met het voeren van een paar honden dat je niet eens tijd hebt om even ergens een hapje te kunnen gaan eten of even wat in elkaar te flansen. Wat een BS. En dan laat ze ze ook nog niet eens uit…

Over de kritiek van die man mireille: Ik vond het inderdaad terecht, het is er (ook in die keuken bijv) echt een bende. Ik zou daar ook niet tegen kunnen. Vind haar zelf ook niet echt verzorgd. Mijn mening over haar ook beetje bijgesteld nu. Ze reageerde echt te defensief op dit stuk. En waarschijnlijk betekent het dat het haar raakte. Misschien omdat ze de kritiek eerder hoorde of dat ze er zelf ook best van baalt. Of allebei.

Over thomas heb ik eigenlijk geen mening. Op de inhoud gebeurt daar eigenlijk niks. De activiteiten: 1 km naar het terras fietsen op een fatbike. Of een “hike” met een pomeriaantje die nog geen 500 meter haalt. Zucht. Of de ergste: eerste date in een fucking sportschool. Hoe verzinnen ze het?!
Pff Mireille valt me ineens wel een beetje tegen, ze is echt op haar poes getrapt.
En laat Huib helemaal niet uitpraten, ze tettert er gewoon doorheen.
Trien31 schreef:
20-08-2026 14:33
Ohoh ik hoop toch wel dat het goed komt tussen Michael en Timothy, die cliffhanger van vandaag…
Zo leuk vind ik Michael niet.
Nieuweling93 schreef:
20-08-2026 15:23

Over eline en haar kinderwens: online wordt gespeculeerd (ook realitycheck podcast) dat ze eigenlijk gewoon zaad wil en niet persé een duurzame relatie/ gezin. Nu snap ik wel wat ze ziet in die laatst overgebleven man.
Ben nog niet bij de laatste man maar is ie rijk? Voor enkel zaad hoef je als vrouw niet zoveel moeite te doen. In een eerdere aflevering zei ze dat ze een vaderfiguur voor haar potentiële kind zoekt.
Sabine schreef:
20-08-2026 12:51
Caroline mag wel eens eerlijk tegen Arie zeggen dat ze het niet voelt. Ik snap ook niet dat Arie niet vraagt aan Caroline wat ze voelt. Sowieso blijft het heel oppervlakkig bij Caroline.

Ben je mal, de klusjes zijn nog niet af!
OhMellie schreef:
20-08-2026 18:38
Ben nog niet bij de laatste man maar is ie rijk? Voor enkel zaad hoef je als vrouw niet zoveel moeite te doen. In een eerdere aflevering zei ze dat ze een vaderfiguur voor haar potentiële kind zoekt.
Ik denk niet dat het Eline om het geld te doen is toch?
Anders had ze wel andere types uitgenodigd..
Nieuweling93 schreef:
20-08-2026 15:23
Zo eens met wat geschreven wordt over die vrouw met haar kritiek op de, inderdaad niet te missen imposante, buik van paul. In het licht van alle andere opmerkingen die ze maakte over uiterlijk/ gewicht. Nope. Ze heeft er zelf idd issues mee. Zie het nu al voor me hoe ze tzt bij elk glaasje wijn en plakje worst Paul op zijn vingers gaat tikken. Walgelijk gedrag. Je bent zijn moeder niet. Dit is wie hij (nu) is en als je dat niet aantrekkelijk vindt gewoon wegwezen. Vindt het een valse afgunstige vrouw, althans die indruk geeft ze. Zogenaamd alleen maar “goede bedoelingen”. Bwègh.

Aflevering van vandaag vond ik caroline ook weer echt heel bijzonder. Je maakt mij niet wijs dat je te druk bent met het voeren van een paar honden dat je niet eens tijd hebt om even ergens een hapje te kunnen gaan eten of even wat in elkaar te flansen. Wat een BS. En dan laat ze ze ook nog niet eens uit…

Over de kritiek van die man mireille: Ik vond het inderdaad terecht, het is er (ook in die keuken bijv) echt een bende. Ik zou daar ook niet tegen kunnen. Vind haar zelf ook niet echt verzorgd. Mijn mening over haar ook beetje bijgesteld nu. Ze reageerde echt te defensief op dit stuk. En waarschijnlijk betekent het dat het haar raakte. Misschien omdat ze de kritiek eerder hoorde of dat ze er zelf ook best van baalt. Of allebei.

Over thomas heb ik eigenlijk geen mening. Op de inhoud gebeurt daar eigenlijk niks. De activiteiten: 1 km naar het terras fietsen op een fatbike. Of een “hike” met een pomeriaantje die nog geen 500 meter haalt. Zucht. Of de ergste: eerste date in een fucking sportschool. Hoe verzinnen ze het?!

:high5:
Ik denk dat het met Mireille en Huib in eerste instantie een verschil in leefwijze is en pas in tweede instantie de rommeligheid.
Hij heeft het over zijn espresso-apparaat en zij wijst op haar bialetti mokapotje. Voor het pannetje water wil hij een waterkoker en hij ziet direct dingen die gemoderniseerd moeten worden.
Daar zit echt een groot verschil in zienswijze, beetje zoals mensen met een zeilboot versus een motorboot.
Michaël was ook wel blasé hoor met zijn dan bestellen wij kreeften en hij een schnitzel , terwijl Timothy zei dat hij er ook wel zin in had .

Arie is zelf ook niet een slank dennetje met zijn commentaar op Gilberto .
Ik kan Oscar en Eline echt niet rijmen samen, wat ik zo van Oscar zie. Vind Eline hoe ze overkomt meer bij Tony of die eerste man passen eigenlijk. Beetje tokkieachtig.
Heb nog nooit iemand zoveel over 'plaatjes' horen praten, trouwens. Maak er niet zo'n ding van, die tattoo's.
Kuzu schreef:
20-08-2026 20:23
Ik kan Oscar en Eline echt niet rijmen samen, wat ik zo van Oscar zie. Vind Eline hoe ze overkomt meer bij Tony of die eerste man passen eigenlijk. Beetje tokkieachtig.
Heb nog nooit iemand zoveel over 'plaatjes' horen praten, trouwens. Maak er niet zo'n ding van, die tattoo's.
Valt op dat Eline bij Oscar constant aan het giechelen is. Ze vindt hem heel leuk.
Kuzu schreef:
Oscar is een erg leuke man.

En die tatoeages zijn een livestyle, natuurlijk wordt daarover gepraat. Jij bent nu degene die er een ding van maakt.
Kuzu schreef:
Ik heb hetzelfde. (Al vind ik Oscar een leuke man)

Tony en Eline hadden natuurlijk zééér diepgaande raakvlakken, plaatjes en vet harde muziek :flirting:
vivapimpelmees schreef:
20-08-2026 20:30
Oscar is een erg leuke man.

En die tatoeages zijn een livestyle, natuurlijk wordt daarover gepraat. Jij bent nu degene die er een ding van maakt.
Ik maak nergens een ding van, vond het gewoon een beetje teveel blijven hangen.
Alsof de enige raakvlakken die tattoo's zijn en muziekstijl.
Oscar lijkt mij een ander type man (positief bedoeld, komt wel leuk over).

Ben benieuwd hoe het verder gaat bij Timothy.
himalaya schreef:
20-08-2026 09:08
Thomas tegen Mexx: ‘.. dat je een keer zegt ‘hé mooie man, kom eens hier?’ (Ofzo)

Hij is nogal vol van zichzelf.
En dan ook nog zeggen dat hij nog wel aan wat dingen (bij Mexx en ook die andere vrouw?) moet schaven. Bah.
Ik dacht hoor ik dat goed? Het toppunt van hoogmoed. Een mooie man ziet er voor mij toch iets anders uit. Mexx lijkt wel van hem gecharmeerd.
Trien31 schreef:
Er was toch niet zoveel aan de hand?
Trien31 schreef:
Ik niet. Ik vind Michael echt niet het leukste in Timmy naar boven halen. Tim is veel leuker als Michael weg is.

Waarom krijgt Eline zo veel zendtijd? Daar gebeurt nauwelijks iets. In elk geval niks echt boeiends.

En ik heb medelijden met Arie. Vind het echt sneu dat hij zo zijn best doet, zelfs romantisch probeert te zijn en dan op tv terug moet zien dat Caroline m hier al gefriendzoned heeft. Stuur de arme man dan naar huis. Gilberto is nogal zelfingenomen dus mag weg van mij.

Bij Thomas vind ik het nu wel interessant worden. Hoop dat het goedkomt met Mexx.

Mireille is leuk! Ze voelde zich wel aangevallen inderdaad... Maar ik snap de beste man wel als je zelf heel netjes en iets minder minimalistisch /luxer leeft. Benieuwd naar hoe het zich met Kasper verder ontwikkelt.
Het grappige is dat op veel plekken in Frankrijk koffie echt nog met heet water gezet wordt.
Flashy schreef:
20-08-2026 23:19
Het grappige is dat op veel plekken in Frankrijk koffie echt nog met heet water gezet wordt.
Ik gebruik koffiecups maar het loopt de klauwen uit qua prijs en ik drink veel koffie. Nu dus ook begonnen met gemalen koffie, losse filter en heet water, lekker kneuterig.
Frizz schreef:
20-08-2026 19:03
Ben je mal, de klusjes zijn nog niet af!
🤪

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven