B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
zaterdag 22 augustus 2026 om 10:25
Nou, volgens mij was het wel meer dan een beetje rommelig. In een eerder shot zag je allemaal vochtplekken en schimmel tegen de muren. Je rook het gewoon door het beeld heen. Huib heeft het (wat mij betreft) keurig proberen te verpakken met een verhaaltje over messen en vorken, maar de cameraploeg heeft wel in beeld gebracht dat er wel meer aan de hand was dan dat.KatjaSasja schreef: ↑22-08-2026 07:58Ik denk dat Mireille zich behoorlijk overvallen voelde door het bericht van Huib. maar hij had natuurlijk wel een beetje gelijk, het is allemaal wat rommelig en ongeorganiseerd. En daarin matchen ze niet. En hij weet van zichzelf dat dat kan gaan botsen, prima, en naar huis.
Neemt niet weg dat Mireille me een heel leuk mens lijkt en ik het superknap vind dat ze dat hele kasteel in haar eentje runt.
zaterdag 22 augustus 2026 om 13:28
zaterdag 22 augustus 2026 om 16:57
Dat vond ik juist heel onfatsoenlijk gecommuniceerd van hem. Hij zei iets van "ik heb een hotel geboekt want ik ga niet met een andere man op 1 kamer. Je moet het van me aannemen dat ik het hotel betaal", en dan doen alsof dat heel hoffelijk van hem is. Alsof het niet zijn eigen keuze is om daar te gaan zitten. Nogal logisch dat je je eigen hotel betaalt. Helemaal als er een alternatief is dat gratis is. Als dat je niet aanstaat, samen slapen in één ruimte, betaal je daar uiteraard zelf voor. Logisch toch?
apiejapie wijzigde dit bericht op 22-08-2026 17:00
0.48% gewijzigd
zaterdag 22 augustus 2026 om 17:03
Grappig hoe mensen zo verschillen in mening. Ik vind Mireille echt totaal niet leuk. Ze lijkt me een naar mens in karakter. Met haar kakkerige tongval probeert ze iets voor te stellen ofzo, maar ik vind haar vies, smoezelig en ik snap die man vollledig die wegging. Wij zien de helft niet, maar als ik alleen al de keuken en rommel zie wat wij op tv zien dan denk ik dat het kasteel van binnen echt een bende en vooral vies is.
zaterdag 22 augustus 2026 om 17:12
zaterdag 22 augustus 2026 om 17:20
Papegaai schreef: ↑22-08-2026 17:03Grappig hoe mensen zo verschillen in mening. Ik vind Mireille echt totaal niet leuk. Ze lijkt me een naar mens in karakter. Met haar kakkerige tongval probeert ze iets voor te stellen ofzo, maar ik vind haar vies, smoezelig en ik snap die man vollledig die wegging. Wij zien de helft niet, maar als ik alleen al de keuken en rommel zie wat wij op tv zien dan denk ik dat het kasteel van binnen echt een bende en vooral vies is.
Eens. Smoezelige toko.
De reviews van Château Le Combet zijn ook niet al te lovend.
Vooral wat betreft de hygiëne laat ze behoorlijk punten liggen.
zaterdag 22 augustus 2026 om 18:37
Ik heb even naar de reviews gekeken, maar zie bijna alleen beoordelingen van jaren geleden.
Weet niet of het er beter op geworden is, maar best vreemd dat er daarna amper meer reviews zijn geplaatst.
zaterdag 22 augustus 2026 om 20:15
Ja, dat las ik. Was ook te zien in de uitzending.Stormie schreef: ↑22-08-2026 17:12https://www.girlscene.nl/mireille-bb-vo ... e-vroeger/
In haar jongere jaren was Mireille model
Denk dat ze nog steeds een mooie vrouw is, als ze wat verzorgder over zou komen. Haren kammen en keertje naar de kapper zouden haar al een veel mooiere uitstraling geven.
zaterdag 22 augustus 2026 om 20:43
En die legging en bigshirt verwisselen voor leuke kleding.
zaterdag 22 augustus 2026 om 23:39
Het zou me niks verbazen als het kasteel te koop komt te staan. Ze is ook al in de 60 en dan is zo'n kasteel zonder lift best een zware opgave lijkt me.
zondag 23 augustus 2026 om 04:38
Er zijn hier mensen die Eline ordinair noemen, maar dat snap ik echt niet. Prima om iemand niet leuk te vinden of haar stijl niet je smaak te vinden, maar ordinair vind ik echt niet passend.
Ik weet niet of het vooral met haar uiterlijk te maken heeft: haar tatoeages, kleding en haarstijl. Dat is misschien wat uitgesprokener en niet ieders smaak, maar ordinair betekent voor mij toch eerder plat, grof, smakeloos of onbeschaafd. Tatoeages of een opvallende kledingstijl (die ik bij haar eigenlijk nog wel mee vind vallen) maken iemand niet ineens ordinair. Ik vind Eline juist behoorlijk verzorgd overkomen en heb haar nog niets echt plats of grofs zien doen. Integendeel, ze is volgens mij juist heel lief en respectvol naar haar gasten.
Ik vermoed dat met die ‘ordinaire gasten’ bijvoorbeeld Tony wordt bedoeld. Veel tattoos, plat Amsterdams en een F-side-uitstraling: ik snap best dat dat voor sommige mensen niet hun type is. Maar ook dat maakt iemand voor mij nog niet ordinair. Iemands accent, uiterlijk of de subcultuur waar iemand uit komt, zegt op zichzelf weinig over hoe iemand zich gedraagt. Ook hij reageerde lief en respectvol op Eline's afwijzing.
Tot nu toe zie ik bij Eline en haar gasten vooral wat meer uitgesproken en volkse types. En volks en ordinair zijn wat mij betreft echt twee verschillende dingen.
Ik weet niet of het vooral met haar uiterlijk te maken heeft: haar tatoeages, kleding en haarstijl. Dat is misschien wat uitgesprokener en niet ieders smaak, maar ordinair betekent voor mij toch eerder plat, grof, smakeloos of onbeschaafd. Tatoeages of een opvallende kledingstijl (die ik bij haar eigenlijk nog wel mee vind vallen) maken iemand niet ineens ordinair. Ik vind Eline juist behoorlijk verzorgd overkomen en heb haar nog niets echt plats of grofs zien doen. Integendeel, ze is volgens mij juist heel lief en respectvol naar haar gasten.
Ik vermoed dat met die ‘ordinaire gasten’ bijvoorbeeld Tony wordt bedoeld. Veel tattoos, plat Amsterdams en een F-side-uitstraling: ik snap best dat dat voor sommige mensen niet hun type is. Maar ook dat maakt iemand voor mij nog niet ordinair. Iemands accent, uiterlijk of de subcultuur waar iemand uit komt, zegt op zichzelf weinig over hoe iemand zich gedraagt. Ook hij reageerde lief en respectvol op Eline's afwijzing.
Tot nu toe zie ik bij Eline en haar gasten vooral wat meer uitgesproken en volkse types. En volks en ordinair zijn wat mij betreft echt twee verschillende dingen.
zondag 23 augustus 2026 om 08:08
zondag 23 augustus 2026 om 08:24
zondag 23 augustus 2026 om 09:35
Ik vind haar voorkomen inderdaad ordinair. Kleding, tattoo’s, nepwimpers, haar, etc. Sommige interesses (zoals bijvoorbeeld haar muzieksmaak) vind ik daar ook bij passen, evenals de oppervlakkigheid.
Tijdens mijn werk in het verleden heb ik ook vaak te maken gehad met mensen met zo’n voorkomen, en het valt me op dat ze over het algemeen heel netjes waren in doen en laten. Ze spraken je bijvoorbeeld altijd aan met ‘u’ en hun werkplek was altijd spic en span. Het ziet er bij Eline ook altijd heel netjes uit.
Dus iemands voorkomen zegt inderdaad niets over of iemand zich daadwerkelijk gedraagt als een tokkie.
Tijdens mijn werk in het verleden heb ik ook vaak te maken gehad met mensen met zo’n voorkomen, en het valt me op dat ze over het algemeen heel netjes waren in doen en laten. Ze spraken je bijvoorbeeld altijd aan met ‘u’ en hun werkplek was altijd spic en span. Het ziet er bij Eline ook altijd heel netjes uit.
Dus iemands voorkomen zegt inderdaad niets over of iemand zich daadwerkelijk gedraagt als een tokkie.
zondag 23 augustus 2026 om 09:46
Chardonnay schreef: ↑23-08-2026 09:35Ik vind haar voorkomen inderdaad ordinair. Kleding, tattoo’s, nepwimpers, haar, etc. Sommige interesses (zoals bijvoorbeeld haar muzieksmaak) vind ik daar ook bij passen, evenals de oppervlakkigheid.
Grappig, want wat jij beschrijft laat voor mij juist mooi zien hoe snel we een bepaald uiterlijk (of zelfs muzieksmaak?
Dat vind ik eigenlijk precies het interessante eraan. We plakken kennelijk behoorlijk snel een etiket op iemand op basis van een bepaalde stijl. Bij Eline zie ik in ieder geval weinig terug wat voor mij bij dat etiket past
zondag 23 augustus 2026 om 09:53
Waar lees je precies dat ik er een etiket op plak?Marathonloopster schreef: ↑23-08-2026 09:46Grappig, want wat jij beschrijft laat voor mij juist mooi zien hoe snel we een bepaald uiterlijk (of zelfs muzieksmaak?) koppelen aan een oordeel over iemand. Tattoos, nepwimpers, kleding, haar en zelfs muzieksmaak roepen blijkbaar een bepaald beeld op, terwijl je tegelijkertijd constateert dat de mensen die je met zo'n voorkomen hebt meegemaakt juist heel netjes waren in hun doen en laten.
Dat vind ik eigenlijk precies het interessante eraan. We plakken kennelijk behoorlijk snel een etiket op iemand op basis van een bepaalde stijl. Bij Eline zie ik in ieder geval weinig terug wat voor mij bij dat etiket past![]()
zondag 23 augustus 2026 om 09:56
Ik heb idd dezelfde vraag hier gesteld, marathonloopster. Los van evt overkomen is er geen reden om Eline of haar gasten ordinair te noemen. Ik vind het eigenlijk een beetje bekrompen om over ordinair te spreken. Het kan je smaak niet zijn, maar kennelijk heb je ook dergelijke mensen niet in je omgeving want dan zou je wel weten dat uiterlijk overkomen weinig zegt. Ik ken mensen waarvan je op het oog niet zou zeggen dat ze van hardcore houden, maar ze gaan er helemaal op los. Zijn ze dan nu ook ordinair? Of juist niet omdat ze een keurige kantoorbaan hebben en een overhemd dragen?
zondag 23 augustus 2026 om 09:58
Wat Eline betreft:
Ik denk niet dat het per se een (voor)oordeel is als je iemands smaak 'ordinair' vindt. Smaak blijft immers eh.. een kwestie van smaak.
Maar het zegt dus inderdaad niet altijd wat over iemands persoonlijkheid. Dus het koppelen van haar uiterlijk aan haar persoonlijkheid, haar het stempel 'tokkie' geven, dat vind ik zelf te ver gaan. Want ik zie ook niets 'a-sociaals' aan haar. Ze is rustig en respectvol naar haar gasten.
Dus een ordinaire smaak, dat kun je vinden, maar dat maakt Eline in mijn ogen niet een ordinair mens.
Maar terwijl ik dit zo schrijf, vraag ik me ook wel af of 'ordinair' (hoewel ik dan ook snap wat er bedoeld wordt) wel de juiste term is. Het blijft een beetje uit de hoogte om het zo te noemen. Misschien is het eerder 'opvallend' of 'opzichtig'. Nou ja. Anyway, ik vind Eline aardig.
Ik denk niet dat het per se een (voor)oordeel is als je iemands smaak 'ordinair' vindt. Smaak blijft immers eh.. een kwestie van smaak.
Maar het zegt dus inderdaad niet altijd wat over iemands persoonlijkheid. Dus het koppelen van haar uiterlijk aan haar persoonlijkheid, haar het stempel 'tokkie' geven, dat vind ik zelf te ver gaan. Want ik zie ook niets 'a-sociaals' aan haar. Ze is rustig en respectvol naar haar gasten.
Dus een ordinaire smaak, dat kun je vinden, maar dat maakt Eline in mijn ogen niet een ordinair mens.
Maar terwijl ik dit zo schrijf, vraag ik me ook wel af of 'ordinair' (hoewel ik dan ook snap wat er bedoeld wordt) wel de juiste term is. Het blijft een beetje uit de hoogte om het zo te noemen. Misschien is het eerder 'opvallend' of 'opzichtig'. Nou ja. Anyway, ik vind Eline aardig.
lievemona wijzigde dit bericht op 23-08-2026 10:05
21.81% gewijzigd
zondag 23 augustus 2026 om 09:59
Dit dus.zwembad84 schreef: ↑23-08-2026 09:56Ik heb idd dezelfde vraag hier gesteld, marathonloopster. Los van evt overkomen is er geen reden om Eline of haar gasten ordinair te noemen. Ik vind het eigenlijk een beetje bekrompen om over ordinair te spreken. Het kan je smaak niet zijn, maar kennelijk heb je ook dergelijke mensen niet in je omgeving want dan zou je wel weten dat uiterlijk overkomen weinig zegt. Ik ken mensen waarvan je op het oog niet zou zeggen dat ze van hardcore houden, maar ze gaan er helemaal op los. Zijn ze dan nu ook ordinair? Of juist niet omdat ze een keurige kantoorbaan hebben en een overhemd dragen?
zondag 23 augustus 2026 om 10:00
Oh ik vind Eline helemaal niet ordinair als je uitgaat van de betekenis: vulgair, plat of onbeschaafd.
Wellicht is ze een beetje simpel/volks. Maar dat is toch niet iets om negatief over te zijn.
Haar b&b ziet er fantastisch uit. Gezien de locatie is daar echt kosten nog moeite bespaard. Het ligt ook in het rijke stuk van het eiland. Als je op air b&b kijkt heeft ze een 4,9. Iedereen is alleen maar positief.
Ik snap wel dat met de moord op haar toenmalige vriend dat ze echt een klap heeft gekregen. Nu loopt ze tegen de tijd aan om een gezinnetje te krijgen.
Overigens denk ik wel dat het type man dat zij lijkt te zoeken ook wel op Aruba woont. Al is de genepoel daar erg beperkt
Wellicht is ze een beetje simpel/volks. Maar dat is toch niet iets om negatief over te zijn.
Haar b&b ziet er fantastisch uit. Gezien de locatie is daar echt kosten nog moeite bespaard. Het ligt ook in het rijke stuk van het eiland. Als je op air b&b kijkt heeft ze een 4,9. Iedereen is alleen maar positief.
Ik snap wel dat met de moord op haar toenmalige vriend dat ze echt een klap heeft gekregen. Nu loopt ze tegen de tijd aan om een gezinnetje te krijgen.
Overigens denk ik wel dat het type man dat zij lijkt te zoeken ook wel op Aruba woont. Al is de genepoel daar erg beperkt
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in