Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde videoland

12-07-2022 08:36 1267 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet niet of er al een topic is over vooruit kijken, maar ik moet effe praten over aflevering 4!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind videoland wel lastig kijen, zie niet eens welke aflevering ik zit. Dacht 5
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik krijg de kriebels van Harmjan. Ik vind het een type die iemand zou kunnen stalken.

Hans van de paarden vind ik niet leuk. En ook Ted niet eigenlijk. Ik vind haar niet vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
doddie schreef:
13-07-2022 15:19
Vind videoland wel lastig kijen, zie niet eens welke aflevering ik zit. Dacht 5
Hoezo? Zet het programma even op pauze en dan zie je links onderaan welke aflevering het is
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
13-07-2022 16:07
Ik krijg de kriebels van Harmjan. Ik vind het een type die iemand zou kunnen stalken.

Hans van de paarden vind ik niet leuk. En ook Ted niet eigenlijk. Ik vind haar niet vriendelijk.
Ja! Ik ook van Harmjan. Die gaat ook veel te snel. Ik ben benieuwd wanneer Astrid daarvan weer de kriebels krijgt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
13-07-2022 13:10
Hebben jullie deze al gezien?

https://youtu.be/vorshkS-7cg

:rofl:
Oooo, ik wist het…ik kan weer rustig slapen. Awkward man. Awkward verhaal over zijn 🦜🦜
Alle reacties Link kopieren Quote
In welke aflevering zit Harm Jan. Heb geen videoland . Ken hem namelijk. En hoop dat ze ver uit de buurt blijft van hem
Alle reacties Link kopieren Quote
Lindsay schreef:
13-07-2022 20:04
In welke aflevering zit Harm Jan. Heb geen videoland . Ken hem namelijk. En hoop dat ze ver uit de buurt blijft van hem
Vertel
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe die met vrouwen is weet ik niet. Alleen dat ie al een aantal jaar gescheiden is . Maar hij is behoorlijk onbetrouwbaar op andere gebieden .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik verbaas me een beetje wat er op tafel komt. Allemaal van die typische Nederlandse gerechten terwijl je in die landen echt heerlijk eten hebt. In Italië zou ik eerder genieten van de heerlijke pasta’s en kazen enz maar toch geen asperges? In Frankrijk kwam er kip saté op tafel :@@:
Alle reacties Link kopieren Quote
Robinson schreef:
13-07-2022 21:41
Ik verbaas me een beetje wat er op tafel komt. Allemaal van die typische Nederlandse gerechten terwijl je in die landen echt heerlijk eten hebt. In Italië zou ik eerder genieten van de heerlijke pasta’s en kazen enz maar toch geen asperges? In Frankrijk kwam er kip saté op tafel :@@:
Ik zag net barbecueworsten, spruiten en aardappelkots-iets voorbij komen. Snap dat ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
13-07-2022 13:10
Hebben jullie deze al gezien?

https://youtu.be/vorshkS-7cg

:rofl:
die is niet goed hoor... wat een ontzettende creep
Alle reacties Link kopieren Quote
Robinson schreef:
13-07-2022 21:41
Ik verbaas me een beetje wat er op tafel komt. Allemaal van die typische Nederlandse gerechten terwijl je in die landen echt heerlijk eten hebt. In Italië zou ik eerder genieten van de heerlijke pasta’s en kazen enz maar toch geen asperges? In Frankrijk kwam er kip saté op tafel :@@:
Maar in Nederland eet je toch ook spaghetti en ander eten van buitenlandse afkomst. Dan kun je in het buitenland toch ook wat Nederlands eten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
13-07-2022 13:10
Hebben jullie deze al gezien?

https://youtu.be/vorshkS-7cg

:rofl:

OMG volgens mij maakt het voor hem helemaal niet uit wie er is als het maar een vrouw is. Run forrest Run.
Ik snap dat die vrouw zo snel mogelijk weg wil.
Wie zegt er nu zulke dingen na een paar uur samen :hyper:
Alle reacties Link kopieren Quote
Speciaalvoorjou schreef:
13-07-2022 08:08
Martijn zelf heeft wel wat beters te doen dan hier meeschrijven gok ik zo ;-).

B&B was van andere eigenaren, Martijn heeft het pasgeleden overgenomen. Ze zijn met zijn drieën eerst in dienst van de vorige eigenaren geweest en nu zijn de ouders van Martijn in dienst bij Martijn. Maar geloof niet dat ze dat zo voelen met elkaar, ze doen het gewoon samen. Moeder doet de schoonmaak, vader doet alle klussen en staat achter de bar en Martijn doet receptie. Volgens mij kookt moeder ook, dat was voorheen zo. Weet eigenlijk niet zo goed hoe dat nu is. Volgens mij is het Martijn zijn bedoeling ook niet om zijn hele leven in Portugal te blijven (maar soms lopen dingen ook zoals ze lopen). Misschien dat zijn ouders tzt de boel wel weer overnemen ofzo.

Maargoed, dit topic gaat niet alleen over Martijn en dit voegt verder weinig toe aan de serie. Ik wilde alleen even bevestigen dat de B&B van hem is. Hij heeft er best hard voor gewerkt, dat mag best gezegd worden.

Sure, Voor iemand die hem slechts kent, nooit een account heeft gehad en nu ineens wel en je neemt het wel heel erg voor hem op. Typisch
Alle reacties Link kopieren Quote
soulseek_ schreef:
14-07-2022 17:02
Sure, Voor iemand die hem slechts kent, nooit een account heeft gehad en nu ineens wel en je neemt het wel heel erg voor hem op. Typisch
En zij (hij) weet ook wel heeeel goed hoe het er bij de familie aan toe gaat :O
soulseek_ schreef:
14-07-2022 17:02
Sure, Voor iemand die hem slechts kent, nooit een account heeft gehad en nu ineens wel en je neemt het wel heel erg voor hem op. Typisch
Wat maakt het uit?
Alle reacties Link kopieren Quote
Beatrice1982 schreef:
14-07-2022 17:05
En zij (hij) weet ook wel heeeel goed hoe het er bij de familie aan toe gaat :O
Nou precies, geef dan gewoon toe dat je het zelf bent ipv je in allerlei vage bochten wringen. Voor mij is t Martijn zelf ;)
soulseek_ schreef:
14-07-2022 17:34
Nou precies, geef dan gewoon toe dat je het zelf bent ipv je in allerlei vage bochten wringen. Voor mij is t Martijn zelf ;)
En ik denk van niet. Het is gewoon iemand die hem kent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow die make-up van die moeder van Denise. Ze ziet er niet uit zo.

Ik vind Ted heel leuk. Ze is een echte regeltante denk ik en ook echt en hele goede gastvrouw. Toch denk ik niet dat deze twee mannen iets voor haar zijn. Vraag me af of ze wellicht te weinig keuze had waardoor ze op deze is uitgekomen of dat ze echt wat in hen zag.
Alle reacties Link kopieren Quote
lboompje schreef:
14-07-2022 21:47
Wow die make-up van die moeder van Denise. Ze ziet er niet uit zo.

Ik vind Ted heel leuk. Ze is een echte regeltante denk ik en ook echt en hele goede gastvrouw. Toch denk ik niet dat deze twee mannen iets voor haar zijn. Vraag me af of ze wellicht te weinig keuze had waardoor ze op deze is uitgekomen of dat ze echt wat in hen zag.
Oh jaaa Ted :love:
Alle reacties Link kopieren Quote
Beatrice1982 schreef:
14-07-2022 17:05
En zij (hij) weet ook wel heeeel goed hoe het er bij de familie aan toe gaat :O
Ik ken hem niet ‘slechts’. Ik ken hem al sinds ik een ukkie van 5 ben, Martijn was toen 3. Ben jaren met de familie op vakantie gegaan en een van zijn broers is een van m’n beste vrienden. Vandaar dat ik de behoefte voelde om het even voor hem op te nemen. Bij een vage kennis had ik dat inderdaad niet gedaan ;-)
Speciaalvoorjou schreef:
15-07-2022 06:31
Ik ken hem niet ‘slechts’. Ik ken hem al sinds ik een ukkie van 5 ben, Martijn was toen 3. Ben jaren met de familie op vakantie gegaan en een van zijn broers is een van m’n beste vrienden. Vandaar dat ik de behoefte voelde om het even voor hem op te nemen. Bij een vage kennis had ik dat inderdaad niet gedaan ;-)
Je hoeft jezelf (en Martijn) echt niet te verdedigen. Ik begrijp de behoefte als je iemand goed kent maar ‘someone on the internet is wrong’ is het echt niet waard om je over op te winden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Martijn zijn stem en ogen lijken zo op boer Tom, dat is heel raar.
Ik vind die Hans uit Frankrijk maar een nare man. Geeft Yovan het gevoel dat dat ze zeurt terwijl ze gewoon een paar vragen stelt. Heel pesterig gedrag en ontzettend onaantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een heerlijk programma is het toch!
Ik ben zo verbaasd dat Martijn zulke mooie vrouwen te logeren krijgt. Ik vind hem echt niks aan, alleen mooie ogen. Verder oersaai, geen diepgang en totaal verknoopt met zijn ouders.
Harm Jan vertrouw ik niet. Hij vindt Astrid leuk maar ik heb niet één echt leuk gesprek tussen hen gezien. Hoogstens hebben ze het gezellig, maar chemie? En ik vind hem ook teveel zijn best doen met de kinderen en daar krijg ik een onaangenaam gevoel bij.
Denise vind ik erg leuk! Eerst leek ze me een beetje saai, maar nu wordt duidelijk dat ze mensen goed leest. Ik vind haar ook echt prachtig, maar ze laat zich daar helemaal niet op voorstaan. Ze geeft de mannen echt een kans, doet haar best, maar heeft ook duidelijke grenzen op een prettige manier!
Ted vind ik echt superleuk! Alleen moet ze misschien nog even uit de gastvrouw-stand en meer in de date-stand. Ze lijkt mij echt de ideale buurvrouw, altijd gezellig!
Hans vind ik leuk, wel beetje maf. Ik vind het bijzonder dat hij zo goed geintegreerd is in dat dorpje en dat hij deze B&B runt. Ben benieuwd wat hij in NL deed.
Italiaanse Hans: waarom doet hij mee als hij nog in een problematische scheiding zit? Desiree was natuurlijk heerlijk om naar te kijken, maar ik denk dat ze echt knettergek is.
Natasja vind ik ontzettend leuk! Die 'spirituele' kerel een ontzettend slome luiwammes die niks doet, nergens moeite voor doet. Ik denk dat hij totaal niet is geinteresseerd in haar en beter weg kan gaan.
Ik was helemaal in mijn nopjes met Richard en Simone, totdat Richard ineens zei tegen de nieuwe vrouw dat hij geen vlinders voelt. Weet Simone dat ook?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven