Entertainment alle pijlers

B&B vol liefde videoland

12-07-2022 08:36 1267 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet niet of er al een topic is over vooruit kijken, maar ik moet effe praten over aflevering 4!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ook gegeken. Heerlijke serie weer. Maar even, die Alex (van astrid), kennen we die ergens van? Als in, eerder op tv geweest ofzo? Hij komt me zo bekend voor. (Of wellicht ken ik hem privé ergens van)
shameonme schreef:
12-07-2022 15:44
Heb ook gegeken. Heerlijke serie weer. Maar even, die Alex (van astrid), kennen we die ergens van? Als in, eerder op tv geweest ofzo? Hij komt me zo bekend voor. (Of wellicht ken ik hem privé ergens van)
Hij heeft meegedaan aan "lang leve de liefde".
Alle reacties Link kopieren Quote
Lellebel schreef:
12-07-2022 12:15
Waar is de Limburgse vrouw gebleven met de B&B in Marokko?
Ja die mis ik ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh bobo ik ben ook bij 4 wat een mens zeg daar wordt je toch gestoord van
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mis in dit topic wel in intro de namen en platsten. Ben zo slecht in die namen onthouden. Kan ze dan in de reacties niet zo uit elkaar halen
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misssunshine schreef:
12-07-2022 10:51
Die Alex vond ik ook wel een beetje Calimero, met misschien was mijn auto wel niet goed genoeg maar het was toch ook best gek dat ze hem de hele tijd alleen liet eten en gewoon weg ging.
Oh erg he typisch mannen die elkaar op status en auto beoordelen. Alsof astrid een type is die daar mee bezig is. Ze heeft amper tijd voor die mannen.vind dat echt niet kunnen om 21.00 je bed in als er mannen voor je komen. Wat erger ik me aan haar.

Maar goed ook aan die adhd er bij Hans hoor met haar boodschappen lijstje.kan me er ook niets bij voorstellen dat Hans haar zelf heeft uitgezocht. Maar voor programma is ze smaakmakend. We moeten toch ons ergens aan kunnen ergeren
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Suaimhneas schreef:
12-07-2022 15:25
Ik heb ze alle 6 al gezien en ga straks nummer 7 kijken. Wat staat er al veel online! Ik dacht dat we nu moesten wachten tot volgende week maar vanochtend stond nummertje 7 al online.

Martijn zie ik ook iets aan maar ik kan mijn vinger er niet op leggen. Ik denk ook dat die B&B eigenlijk van zijn ouders is en hij er alleen werkt. Heel lieve mensen maar om ze nu 24/7 om je heen te hebben… nee. Leuke meid die uit Hawaï. Veel te leuk voor hem.
Ik lees al zo’n 100 jaar mee op dit forum en vaak bijna een account aangemaakt. Uiteindelijk nooit gedaan, omdat ik altijd vind dat mijn reacties niet echt iets toevoegen. Tot dit moment dan: hier moet ik even op reageren!

Martijn ken ik al jaren en zijn ouders zijn zeker hele lieve mensen. Zou ze alleen beiden ook niet 24/7 om me heen willen hebben. Beetje intens. Ik kan je ook verzekeren: de B&B is echt van Martijn zelf :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Speciaalvoorjou schreef:
12-07-2022 20:12
Ik lees al zo’n 100 jaar mee op dit forum en vaak bijna een account aangemaakt. Uiteindelijk nooit gedaan, omdat ik altijd vind dat mijn reacties niet echt iets toevoegen. Tot dit moment dan: hier moet ik even op reageren!

Martijn ken ik al jaren en zijn ouders zijn zeker hele lieve mensen. Zou ze alleen beiden ook niet 24/7 om me heen willen hebben. Beetje intens. Ik kan je ook verzekeren: de B&B is echt van Martijn zelf :-)
Hoi Martijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Speciaalvoorjou schreef:
12-07-2022 20:12
Ik lees al zo’n 100 jaar mee op dit forum en vaak bijna een account aangemaakt. Uiteindelijk nooit gedaan, omdat ik altijd vind dat mijn reacties niet echt iets toevoegen. Tot dit moment dan: hier moet ik even op reageren!

Martijn ken ik al jaren en zijn ouders zijn zeker hele lieve mensen. Zou ze alleen beiden ook niet 24/7 om me heen willen hebben. Beetje intens. Ik kan je ook verzekeren: de B&B is echt van Martijn zelf :-)
He is that you Martijn.... :hihi:
Speciaalvoorjou schreef:
12-07-2022 20:12
Ik lees al zo’n 100 jaar mee op dit forum en vaak bijna een account aangemaakt. Uiteindelijk nooit gedaan, omdat ik altijd vind dat mijn reacties niet echt iets toevoegen. Tot dit moment dan: hier moet ik even op reageren!

Martijn ken ik al jaren en zijn ouders zijn zeker hele lieve mensen. Zou ze alleen beiden ook niet 24/7 om me heen willen hebben. Beetje intens. Ik kan je ook verzekeren: de B&B is echt van Martijn zelf :-)
Op de website staat dat het van twee Nederlanders is en wordt gerund door één van de eigenaren én een Nederlandse familie. Martijn staat bij de receptie en de administratie.

Klinkt niet als eigenaar tbh.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh aflevering 5.... Desiree.... ohhhh! Wat is het toch een heeeeeerlijk programma!
We're just two lost souls
Alle reacties Link kopieren Quote
Man en ik hebben vanavond aflevering 2 gekeken. Ik zit bij een aantal mensen steeds te wachten tot Carlo Boszhard ineens tevoorschijn komt. De tv kantine is er niks bij. Wat een heerlijk tv. Ik kreeg echt de slappe lach, ik kan hier zo van genieten
Alle reacties Link kopieren Quote
Speciaalvoorjou schreef:
12-07-2022 20:12
Ik lees al zo’n 100 jaar mee op dit forum en vaak bijna een account aangemaakt. Uiteindelijk nooit gedaan, omdat ik altijd vind dat mijn reacties niet echt iets toevoegen. Tot dit moment dan: hier moet ik even op reageren!

Martijn ken ik al jaren en zijn ouders zijn zeker hele lieve mensen. Zou ze alleen beiden ook niet 24/7 om me heen willen hebben. Beetje intens. Ik kan je ook verzekeren: de B&B is echt van Martijn zelf :-)
O, je dacht nu van wel? :hihi:

Grapjas.
Alle reacties Link kopieren Quote
soulseek_ schreef:
12-07-2022 21:28
He is that you Martijn.... :hihi:
Martijn zelf heeft wel wat beters te doen dan hier meeschrijven gok ik zo ;-).

B&B was van andere eigenaren, Martijn heeft het pasgeleden overgenomen. Ze zijn met zijn drieën eerst in dienst van de vorige eigenaren geweest en nu zijn de ouders van Martijn in dienst bij Martijn. Maar geloof niet dat ze dat zo voelen met elkaar, ze doen het gewoon samen. Moeder doet de schoonmaak, vader doet alle klussen en staat achter de bar en Martijn doet receptie. Volgens mij kookt moeder ook, dat was voorheen zo. Weet eigenlijk niet zo goed hoe dat nu is. Volgens mij is het Martijn zijn bedoeling ook niet om zijn hele leven in Portugal te blijven (maar soms lopen dingen ook zoals ze lopen). Misschien dat zijn ouders tzt de boel wel weer overnemen ofzo.

Maargoed, dit topic gaat niet alleen over Martijn en dit voegt verder weinig toe aan de serie. Ik wilde alleen even bevestigen dat de B&B van hem is. Hij heeft er best hard voor gewerkt, dat mag best gezegd worden.
Ik geloof je wel hoor. Het programma laat vooral zien wat ze willen dat je ziet. Neem die Debby van vorig seizoen. Haar vriendin werd toen geïntroduceerd als een vriendin die ook toevallig in Italië woonde maar dat was gewoon haar zakenpartner. Bij Denise vind ik het evengoed bijzonder dat ze een halfuur van de B&B af woont en haar moeder en vader ook in Spanje wonen.

Ze willen een plaatje neerzetten van een eigenaar die alles heeft behalve de liefde en iemand zoekt die de B&B samen met hen wil runnen, dat is het concept. Net zoals bij BzV. Bij sommigen zal dat kloppen maar bij anderen wat minder. Bij Martijn leek het ook zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
soulseek_ schreef:
12-07-2022 09:08
ze hebben wel weer typetjes weten te vinden hoor... Natasja vind ik net debbie, en dat is geen positief iets, vind alle mannen mwehhh Enige die ik beetje leuk vind is Denise tot zo ver. En desiree nou sorry hoor! Toen ze op der plek gezet werd en vervolgens heel verbaasd reageert hahahah
Precies haha... die Natasja lijkt in zoveel opzichten op Debby.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry hoor, maar die Desiree.. dat is toch een actrice zou je denken. Jezus mina wat een mens. Ik zou geen enkele minuut met haar samen kunnen zijn. Vreselijk.

Astrid vind ik een moeilijk mens. Ze maakt alles zo heftig met 'haar grenzen'. Die Alex is de beste niet maar die arme man had in de avond even de stoute schoenen aangetrokken om haar uit te nodigen voor een afzakkertje. Ik kan me ook best voorstellen dat het in zijn ogen wellicht romantisch was ofzo...
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie deze al gezien?

https://youtu.be/vorshkS-7cg

:rofl:
...
lboompje schreef:
13-07-2022 12:30
Precies haha... die Natasja lijkt in zoveel opzichten op Debby.
Vind ik niet. Debbie was veel erger. Natasja wil haar mannen wel leren kennen.
Alle reacties Link kopieren Quote
lboompje schreef:
13-07-2022 12:33
Sorry hoor, maar die Desiree.. dat is toch een actrice zou je denken. Jezus mina wat een mens. Ik zou geen enkele minuut met haar samen kunnen zijn. Vreselijk.

Astrid vind ik een moeilijk mens. Ze maakt alles zo heftig met 'haar grenzen'. Die Alex is de beste niet maar die arme man had in de avond even de stoute schoenen aangetrokken om haar uit te nodigen voor een afzakkertje. Ik kan me ook best voorstellen dat het in zijn ogen wellicht romantisch was ofzo...
Ja vreselijk Astrid!! Als je zo iets simpels al een grens noemt????
Alle reacties Link kopieren Quote
watdachtjehiervan1 schreef:
13-07-2022 13:13
Vind ik niet. Debbie was veel erger. Natasja wil haar mannen wel leren kennen.
Hmmmm zag dat het eerste contact met die man niet denderend ging
lboompje schreef:
13-07-2022 14:12
Hmmmm zag dat het eerste contact met die man niet denderend ging
Klopt maar dat lag niet alleen aan haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft iemand afl. 9 al gezien?

De wenkbrauwen van Denise vond ik al erg aanwezig maar die wenkbrauwen en make-up van haar moeder 😱 Gio was volgens mij een beetje op zijn pik getrapt en daarom besloot hij dat er geen klik was.

Piet op Madeira vind ik niet zo leuk, ik denk ook niet dat hij bij de wereldse Ted past en hij vond de buik van zijn concurrent wel groter maar ik geloof niet dat het veel uitmaakte 😆

Richard is verliefd, goed dat hij eerlijk tegen Claudia was.

Astrid lijkt wat te ontdooien maar de aflevering is nog niet afgelopen, dus ik wacht nog even af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Astrid, een man rijd een behoorlijk eind naar je toe, dan heb je het druk druk druk maar mag hij op bepaalde tijd komen maar zeker niet vroeger of later en moet je om 21.00 naar bed. Ik zou woest zijn echt.natuurlijk niet handig van Alex om het toch even te proberen maar mijn hemel je laat die mannen wel erg aan hun lot over en dan moet ik nog geloven dat dit haar rustige tijd is. Ze heeft nu al geen tijd voor ze.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven