Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
doddie schreef:
25-08-2021 21:34
Wel goed dat Froukje Bert verteld waarin hij moeilijk is en waar ze tegenaan loopt. Die man arrrchhhhhh hij wil dat ze niet alles vraagt maar als ze dan niet vraagt en op haar manier handdoekjes in de droger doet dan had ze dat moeten vragen. Man je doet moeilijk om het moeilijk doen. Die vrouw is veel te leuk voor je en jij moet gewoon alleen blijven (nee romana trap er niet in die man maakt geen vrouw gelukkig)
Dat had van mij wel duidelijker gemogen. Maar is makkelijk praten als je niet in die situatie zit. Romana vond ik persoonlijk de leukste vrouw. Maar gun haar ook een leukere man.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het ook aan het kijken en ik vraag me het volgende af, want niet gevolgd vanaf het begin, dus alvast sorry voor de mosterdvraag vaste forummers :flag: : die kandidaten, die zijn toch voorgedragen door familie/vrienden/vriendinnen? Hoe kan het dat het bij sommigen dan zo’n mismatch is. Ken je je familielid/vriend/vriendin dan toch niet zo goed of is familielid/vriend/vriendin daar niet open genoeg over geweest? Of is er gescript in de introductie van de B&B-er?

Nog afgezien van het feit dat ook degene die de B&B runt, mss niet goed in is geschat door zijn/haar familie/vrienden/vriendinnen?
iceteapeach wijzigde dit bericht op 25-08-2021 22:03
4.59% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vincent en Monique leuk!

Bert is echt n hork naar Froukje.
Ik snapte haar gevoel dat ze t nooit goed kan doen bij hem wel.
Snap ook dat als je ergens te gast bent, je dan niet meteen commentaar levert op de gastheer.

Bij Roxanne en Mitch zie ik het niet gebeuren. Nu er niemand meer is om gesprekken gaande te houden, wordt het pijnlijk duidelijk dat hij het toch niet is voor haar. Jammer, vind ze allebei ok.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
25-08-2021 21:57
Ik ben het ook aan het kijken en ik vraag me het volgende af, want niet gevolgd vanaf het begin, dus alvast sorry voor de mosterdvraag vaste forummers :flag: : die kandidaten, die zijn toch voorgedragen door familie/vrienden/vriendinnen? Hoe kan het dat het bij sommigen dan zo’n mismatch is. Ken je je familielid/vriend/vriendin dan toch niet zo goed of is familielid/vriend/vriendin daar niet open genoeg over geweest?

Nog afgezien van het feit dat ook degene die de B&B runt, mss niet goed in is geschat door zijn/haar familie/vrienden/vriendinnen?

In principe zijn steeds twee kandidaten voorgedragen en twee hebben ze zelf uitgezocht. Maar in beide gevallen op basis van een filmpje, volgens mij. Veel te weinig informatie dus. Dat is denk ik de grootste reden dat er zoveel complete mismatches bij zitten.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
25-08-2021 21:31
Volgens mij heeft hij het dan over zijn partner in de b&b, hoor.
Partner in de B&B??
:whut:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Bert is gewoon echt totaal geen leuke man. Vond hem vanaf het begin aan al niks, niet gastvrij en niet hartelijk maar toen dacht ik nog ach het is de aard van het beestje die onbeholpenheid. Maar in deze aflevering heeft hij wel aan Froukje zijn ware aard getoond, hij test vrouwen uit om te kijken of ze wel tegen hem opgewassen zijn. Hij weet dus dondersgoed dat hoe hij doet gewoon ronduit lullig is. Bah, nare man
Alle reacties Link kopieren
Avena schreef:
25-08-2021 22:02
In principe zijn steeds twee kandidaten voorgedragen en twee hebben ze zelf uitgezocht. Maar in beide gevallen op basis van een filmpje, volgens mij. Veel te weinig informatie dus. Dat is denk ik de grootste reden dat er zoveel complete mismatches bij zitten.

Kort door de bocht: het is net Tinder maar dan live en zonder seks :proud:
iceteapeach wijzigde dit bericht op 25-08-2021 22:58
2.00% gewijzigd
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
25-08-2021 19:36
Welnee, dat is gewoon te googelen, hij heeft technologische apparaten ofzo ontwikkeld.
Oh echt? Had ik niet gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Avena schreef:
25-08-2021 22:02
In principe zijn steeds twee kandidaten voorgedragen en twee hebben ze zelf uitgezocht. Maar in beide gevallen op basis van een filmpje, volgens mij. Veel te weinig informatie dus. Dat is denk ik de grootste reden dat er zoveel complete mismatches bij zitten.
Dat denk ik ook. Bij bzv is er veel meer voorselectie waarbij deelnemers al gelijk kunnen voelen of er een klik is. Hier staat gelijk iemand met koffers voor je B&B. Met als enige intro een filmpje. Natuurlijk weet je dan nog niets over een echte klik. Hoop dat ze bij vervolg beter gaan aanpakken. Laat mensen eerst eens komen logeren in de B&B en laat de leukste terug komen om mee te draaien. Maar iets meer voelen van te voren wie je graag beter wil leren kennen.

Of zoals met Bzv brieven, selecteren en een dagje speeddaten in nederland en dan op uitnodiging naar de B&B maar dit is bijna blind date en je zit gelijk in het buitenland. Dan stap je bij geen klik ook niet gelijk weer in de auto na de koffie.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
25-08-2021 16:35
Ik vond Jacob een grotere pestkop dan die dames.
Ik denk ook dat er meer gebeurd is dan RTL ons wil laten zien. Ik kan me nog een fragment herinneren hoe hij zijn huis “afsloot” van het gedeelte waar zijn ex en ex-schoonmoeder toentertijd woonden.
Dat fragment zegt mij dat hij gewend is om zich tegen een partij te keren/af te schermen. Ik denk dat hij de zelfde strategie doorgevoerd heeft toen de vier dames geen partij voor hem bleken.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
25-08-2021 22:56
Kort door de bocht: het is net Tinder maar dan live en zonder seks :proud:
Haha, daar lijkt het wel op.

Bert is echt niet okay tegen zijn vrouwen.

Jakob is ook niet okay tegen zijn vrouwen.

Debbie zoekt iets ‘out of her league’ wat lastig wordt met haar karakter en uiterlijk, verwacht ik.

Vincent is een sympathiek gast en echt zichzelf. Ook wel voor rede vatbaar en doet aan zelfreflectie.

Roxanne moet uitgedaagd worden, ook op intellectueel niveau. Dat gaat Mitch denk ik niet doen.

Caroline is een lastige noot om te kraken, denk ik. Gelukkig geen capsones en goede normen en waarden.
Alle reacties Link kopieren
Zo dan Bert, jij mag lekker alleen blijven van mij. Hork eerste klas.
Alle reacties Link kopieren
La Casa: Welke normen en waarden heeft Caroline? Ik zou er geen een kunnen opnoemen. Ik vind wel dat ze integer en bedachtzaam overkomt. (Vind ik positief.)
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
26-08-2021 07:13
La Casa: Welke normen en waarden heeft Caroline? Ik zou er geen een kunnen opnoemen. Ik vind wel dat ze integer en bedachtzaam overkomt. (Vind ik positief.)
Ik vind haar wel respectvol omgaan met de mannen.
LaCasa schreef:
26-08-2021 09:15
Ik vind haar wel respectvol omgaan met de mannen.
Dat vind ik ook. En ze is gastvrij. Vriendelijk. Sociaal. Zorgzaam.
doddie schreef:
25-08-2021 21:01
Debby die mannen zijn nog te lief voor je, iemand zou je eens flink de waarheid moeten zeggen. Maar geen man behandeld jou als een prinsesje als je niet verborgen signalen geeft dat hij je prins zou kunnen worden. Echt je zal zelf ook moeite moeten doen wil een man die moeite voor jou gaan doen. Dat voelde je vast niet maar verwacht dan geen wonderen bij de ander.
Debbie denkt dat ze een prinsesje is maar eigenlijk is ze de boze heks.
noa schreef:
25-08-2021 22:02
Bij Roxanne en Mitch zie ik het niet gebeuren. Nu er niemand meer is om gesprekken gaande te houden, wordt het pijnlijk duidelijk dat hij het toch niet is voor haar. Jammer, vind ze allebei ok.
Ik stond hier erg van te kijken.
Had Roxanne dit niet door toen Theun er nog was? Dacht ze echt dat Mitch het voor haar was? Ze had ze beter beide weg kunnen sturen.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
26-08-2021 09:40
Dat vind ik ook. En ze is gastvrij. Vriendelijk. Sociaal. Zorgzaam.
Ja dat vind ik ook. Maar de echte Caroline hebben we nog niet gezien, het lijkt of ze een rol speelt.
Vivamensje schreef:
26-08-2021 10:08
Ja dat vind ik ook. Maar de echte Caroline hebben we nog niet gezien, het lijkt of ze een rol speelt.
Dat idee heb ik ook. Ze heeft een muur omzich heen maar ik denk dat het een leuke vrouw is. Dat schoonmaken van haar is ook erg overdreven neergezet denk ik.
Alle reacties Link kopieren
ik vind, dat als we BZV tegenover B&B zetten, je wel kunt zien, dat het RTL om de centen draait, en mensen behoorlijk als karikatuur neergezet zijn.
En dat de KRO deelnemers veel meer in hun waarde laat
Als je je opgegeven hebt, en dacht in een BZV_achtig programma te komen, en je ziet jezelf nu terug, zou ik me enorm genaaid voelen.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
26-08-2021 10:08
Ja dat vind ik ook. Maar de echte Caroline hebben we nog niet gezien, het lijkt of ze een rol speelt.
Maar misschien hebben we van allemaal wel niet gezien wie ze echt zijn, ook de ijskonijnen, prinsesjes, heksen en mafketels?
Zijn ze allemaal in een rol gedrukt
Alle reacties Link kopieren
Nou... ze kunnen in de montagekamer veel, maar niet zoveel... Ik heb Debbie allerlei dingen recht in de camera horen zeggen waar mijn bek van openviel...

Je kunt trekjes uitvergroten, maar geen compleet ander persoon van iemand maken. En bijvoorbeeld zo'n Christian, die helemaal los ging over hoe hij 'te kakken' is gezet, beweert tegelijkertijd dat het hem zo goed is gelukt om zichzelf te blijven. Nou, dan hebben we dus gewoon Christian gezien.
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.
Alle reacties Link kopieren
Avena schreef:
26-08-2021 14:42
Nou... ze kunnen in de montagekamer veel, maar niet zoveel... Ik heb Debbie allerlei dingen recht in de camera horen zeggen waar mijn bek van openviel...

je weet niet op welke vraag een bepaalde opmerking kwam. Dat kan totaal uit de context zijn
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaker ik Debbie zie, hoe raarder ik haar hoofd vind. Ze heeft een onderontwikkelde onderkaak waardoor haar kin heel erg terugwijkt. Dat in combinatie met haar bolle gezicht en verbaasde blik, maakt het een vreemd geheel.
Neemt niet weg dat ze er ondanks dat toch ok uit ziet, alleen jammer dat ze vaak een ontevreden uitdrukking heeft.

Ik denk dat ze best wel eenzaam is, maar geen idee heeft hoe je op een normale manier met een (potentiële) partner moet omgaan.
Als ze blijft geloven dat een relatie als een sprookje of iets magisch is, dan zal ze alleen blijven.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
25-08-2021 22:45
Partner in de B&B??
:whut:
zakenpartner in Nederland
hoi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven