Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pikachu schreef:
26-08-2021 21:47
geen moeite doen tot een gesprek, heel kort antwoorden op vragen van Art . Maar wellicht waren ze wat verlegen ofzo.
Ze deden niet mee aan Ex on the beach of iets dergelijks.
Het zijn allebei geen heel vlotte types, daarnaast hadden ze besloten dat zo privé mogelijk te houden en dan is met camera's op je gericht dat soort vragen beantwoorden al snel gênant.
Dat vind ik geen slecht teken.
Ik heb Yvonne Jaspers ook nog nooit zo directe vragen horen stellen, volgens mij.
Die houdt het bij "Is er al gebeurd op romantisch vlak?" als ze daar al naar vraagt. Dat is ook beter, vind ik.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
26-08-2021 22:16
Raar? Nee joh, die hadden gewoon geen zin om alles uit te doeken te doen. Snap ik wel. Ik vind het wel een leuk verliefd stel.
Wat ik al schreef zijn vragen pasten ook niet bij het programma.
Bij een format gericht op lust en sexuele avonturen kun je zoiets vragen en vinden de kandidaten dat prima.
Dat was B en B vol liefde echter helemaal niet, het was eerder gezapig.
Alle reacties Link kopieren
Wat een figuur is die Nathalie ook he. Car Cash Creditcard, serieus ?
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
26-08-2021 22:34
Wat een figuur is die Nathalie ook he. Car Cash Creditcard, serieus ?
Ja en nog een C van c(k)erel ik kwam niet meer bij.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
doddie schreef:
26-08-2021 22:36
Ja en nog een C van c(k)erel ik kwam niet meer bij.
Ja hahaha. Debbie zoekt een knappe man met de 3 C's , een Quote type ondernemer. Een soort Harvey Specter wilt ze. Ze zou haar eisen eens moeten bijstellen, zoveel heeft ze zelf ook niet te bieden namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Casa car creditcard.
Dat is ook niet veel beter.
Voorstel 4de c ipv Ceasar (ze zei niet kerel ) Casanova.
Dat past wel qua veroveren iig. :)
whateverever wijzigde dit bericht op 26-08-2021 22:42
14.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
26-08-2021 22:34
Wat een figuur is die Nathalie ook he. Car Cash Creditcard, serieus ?
En de C van Clooney. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Brooklyn28 schreef:
26-08-2021 22:40
En de C van Clooney. :biggrin:
Kan ook. :)
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
26-08-2021 09:44
Ik stond hier erg van te kijken.
Had Roxanne dit niet door toen Theun er nog was? Dacht ze echt dat Mitch het voor haar was? Ze had ze beter beide weg kunnen sturen.
Dat had ze zeker wel door, daarom heeft ze ze juist zo lang beiden in huis gehouden. Roxanne houdt mannen op afstand en vindt het lastig om kleur te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
Het zou mij niet verbazen als Roxanne iets van bindingsangst heeft. In haar leven zou ze toch genoeg potentiële lovers tegen moeten komen.

Debbie had ik Chris gewoon inderdaad gehoopt op die ondernemer die haar financiële vangnet kan worden. Ik denk ook dat ze niet zo ondernemend is als dat het lijkt.

Vincent is gewoon puur, leuk om te zien. Meest oprechte en sympathieke van allemaal.

Die vragen van Art lagen er wel erg dik bovenop, ik snap niet dat hij zich hiervoor laat lenen. Ik vind dat niet bij hem passen.
Alle reacties Link kopieren
LieveMona schreef:
26-08-2021 21:22
Ik zat me af te vragen of ze het erom deden. Want het lag er toch wel heel dik bovenop dat zij ze de deur uit wilde hebben. En er was toch gewoon geen reden meer om te blijven?

Daarom had ik het wel komisch gevonden als Pascal had gezegd
"Wat onze plannen zijn? Nou gewoon verder alleen nog maar vakantie vieren hier"!

De vragen van Art aan het stel In Italië vond ik ongepast; het is toch helemaal niet het doel van dit programma dat er stellen seks hebben in de B&B van de eigenaar. Onprofessioneel om daar steeds zo expliciet naar te informeren.

Zag ik het nou goed dat er een nieuwe oproep werd gedaan voor een nieuwe serie?
Zóveel vrijgezelle B&B eigenaren zullen er toch niet zijn die ook nog eens mee willen werken aan zo'n programma?
Alle reacties Link kopieren
@Gebruna, altijd genoeg om een programma mee te vullen :mrgreen:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
26-08-2021 22:40
Casa car creditcard.
Dat is ook niet veel beter.
Voorstel 4de c ipv Ceasar (ze zei niet kerel ) Casanova.
Dat past wel qua veroveren iig. :)
Ze zei wel eerst Cerel en daarna Ceasarrrrrr
Twee vreemde vrouwen vind ik ze
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Pikachu schreef:
26-08-2021 21:47
geen moeite doen tot een gesprek, heel kort antwoorden op vragen van Art . Maar wellicht waren ze wat verlegen ofzo.
Zij wilden gewoon dat hij wegging, zodat ze elkaar weer konden bespringen :yes: :-)-)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Pikachu schreef:
26-08-2021 21:47
geen moeite doen tot een gesprek, heel kort antwoorden op vragen van Art . Maar wellicht waren ze wat verlegen ofzo.
Zij wilden gewoon dat hij wegging, zodat ze elkaar weer konden bespringen :yes: :-)-)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Bah wat deed Art vervelend, vind hem steeds vaker de populaire (Amsterdamse) jongen uithangen. Te gladjes.
Vincent is inderdaad een leuke sympathieke man. Leuk om hem zo verliefd te zien.

Roxanne zou je inderdaad van verwachten dat zij in het dagelijks leven wel een leuke man tegenkomt. Op de golfbaan of zo. Ik vind Mitch trouwens net Johnny Bravo.

Bert zal altijd wel iets aan te merken hebben op iemand en stoot om die reden alles af.

Jacob is gewoon een rare snuiter maar zit niet zoveel kwaad in. Die dames hebben gewoon heel snel samen besloten dat het niks zou worden. Dan wordt het ook lastig om als enige vrouw te zeggen dat jij hem wel leuk vindt.

Ik moest Debbie wel gelijk geven hoor; waarom zo lijdzaam afwachten en niet gewoon zelf je koffers pakken en vertrekken? Die Nathalie is me toch een tutje: die stijve kleding en die drie C' s... weet je meteen waar het haar of hen om te doen is. Quote 500 :proud:

Caroline kwam eindelijk los zeg, Leuk!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Gebruna schreef:
26-08-2021 23:47
Daarom had ik het wel komisch gevonden als Pascal had gezegd
"Wat onze plannen zijn? Nou gewoon verder alleen nog maar vakantie vieren hier"!

De vragen van Art aan het stel In Italië vond ik ongepast; het is toch helemaal niet het doel van dit programma dat er stellen seks hebben in de B&B van de eigenaar. Onprofessioneel om daar steeds zo expliciet naar te informeren.

Zag ik het nou goed dat er een nieuwe oproep werd gedaan voor een nieuwe serie?
Zóveel vrijgezelle B&B eigenaren zullen er toch niet zijn die ook nog eens mee willen werken aan zo'n programma?
Als ze er al waren heeft Art de b en b eigenaren die echt verliefd willen worden afgeschrikt door zijn vrijpostige vragen bij Monique en Vincent.
Er melden zich dan alleen nog mensen die iedereen op afstand gaan houden, zich netjes gedragen tijdens de opnames en uiteindelijk voor niemand gaan, nou ja wel voor reclame voor hun B en B.
En dat ligt ook aan de mpntage, het gekke onduidelijke format en de afstand tussen de B en Bs in coronatijd.
4 B en Bs in Nederland, meer vaste keuze momenten, eigenlijk meer Boer zoekt Vrouw dus, zou ook helpen.
whateverever schreef:
27-08-2021 10:22
Als ze er al waren heeft Art de b en b eigenaren die echt verliefd willen worden afgeschrikt door zijn vrijpostige vragen bij Monique en Vincent.
Er melden zich dan alleen nog mensen die iedereen op afstand gaan houden, zich netjes gedragen tijdens de opnames en uiteindelijk voor niemand gaan, nou ja wel voor reclame voor hun B en B.
Dit lijkt me ook wat overdreven.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
27-08-2021 10:25
Dit lijkt me ook wat overdreven.
Ik ga uit van wat ik zelf zou doen als ik een B en B had en een partner zocht.
Dan zou ik niet voor dit programma kiezen terwijl ik wel begrijp dat een boer kiest voor een deelname aan Boer zoekt Vrouw.
Maar goed, je zult idd altijd wel kandidaten vinden, dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die vrijpostige vragen wel mee vallen hoor. Zo schokkend was het toch niet? Hij vraagt niet naar details gewoon of er wat gebeurd is en daar kun je antwoord of geven of niet of zoals Vincent en Monique wat mysterieus over doen. Ik vond de vraag zeker niet plat en zeker ook weer niet overdreven te preuts.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik ben zeer benieuwd hoe het met Caroline en Erik gaat! Ik vond het zo raar gaan. Ik begrijp al niet dat je op de laatste avond dat Erik in Oostenrijk is vrienden langs laat komen. Caroline twijfelde nog erg en toen haar vriendinnen zeiden dat Erik leuk was toen was ze om. En dat vertelt ze Erik met die vrienden erbij. Ik vond het akward.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
27-08-2021 11:09
Ik ben zeer benieuwd hoe het met Caroline en Erik gaat! Ik vond het zo raar gaan. Ik begrijp al niet dat je op de laatste avond dat Erik in Oostenrijk is vrienden langs laat komen. Caroline twijfelde nog erg en toen haar vriendinnen zeiden dat Erik leuk was toen was ze om. En dat vertelt ze Erik met die vrienden erbij. Ik vond het akward.
Dat is zeker apart, na zoveel tijd moet je zelf toch wel weten of je met iemand klikt of niet.
whateverever schreef:
27-08-2021 11:14
Dat is zeker apart, na zoveel tijd moet je zelf toch wel weten of je met iemand klikt of niet.
Precies. Je voelt het of je voelt het niet.
Alle reacties Link kopieren
Alsof je na zo'n mega bos bloemen op dat moment geen nee meer kan zeggen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
27-08-2021 11:45
Alsof je na zo'n mega bos bloemen op dat moment geen nee meer kan zeggen.
Dat niet, nee.
Maar ik denk dat de productie het zo wilde dat het nog leuke tv zou opleveren, met die bloemen en de kaart, nadat ze samen al besloten hadden samen te kijken of er iets kan opbloeien.
Althans, dat mag ik hopen.
Anders is Eric er goed in mensen voor het blok te zetten, dat zal bij Caroline waarschijnlijk averechts werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven