Entertainment alle pijlers

Beau

02-09-2019 19:10 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook benieuwd naar de nieuwe talkshow op RTL4?
Vind Beau een leuke kerel die prachtige programma's maakt, ik hoop dat dit hem ook gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren
Vind t ook mwah. Las dat hij zichzelf 3 maanden geeft om zich te bewijzen.
Alle reacties Link kopieren
Morgen Otten te gast?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook tegenvallen.. Zap wat heen en weer met Jinek
Alle reacties Link kopieren
Heb het tot het eind volgehouden, inclusief dat rare lied aan het einde. Nee. Zoals gezegd: dit moet hij niet doen. Past niet bij hem. Laat hem lekker 5 days inside blijven gaan. Hier ga ik iig niet meer naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk!
Het kwam niet op gang . Kwam misschien door de zenuwen, maar de ongemakkelijke bank en het kleine deskje werkten ook niet mee, denk ik.
Het decor, de bank en het bureautje deden me denken aan Jensen (en dat wil ik juist niet) Kan me niet voorstellen dat Beau tevreden in bed kroop giseravond.
Als vervanger van Humberto deed Beau het verfrissend. Nu kwam hij totaal niet uit de verf. Saaie interviews..Kon me echt helemaal niet boeien.... misschien krijg je aan een tafel tóch meer relaxte gesprekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu een herhaling aan het kijken. Het valt helaas erg tegen. Het decor is ook ongemakkelijk vind ik.
Lucifer2018 schreef:
02-09-2019 19:16
Ik vind Beau echt een leuk persoon en heeft een echtheid in zijn eigen programma's die ik fijn vind.

Maar de formats en de content van de talkshows van RTL gewoon echt helemaal niks.
Heb niet de illusie dat dit heel anders gaat zijn.


Het is dan misschien wat minder tenenkrommend omdat Beau leuk is en zijn best gaat doen. Of Peter van der Vorst gaat ineens wel inhoudvolle programma's maken. Kan.

Ik ga morgen de herhaling kijken.
Nou, ik was er al bang voor. Ik vind Beau leuk maar RTL en zo'n talkshow maken werkt niet. Vind echt geen reet aan. Inhoud en onderwerrpen niet.

En hij verdient een grotere desk inderdaad. :-D
Alle reacties Link kopieren
de opzet deed mij inderdaad ook denken aan Jensen.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
03-09-2019 16:59
de opzet deed mij inderdaad ook denken aan Jensen.
Mij aan David Letterman.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is t wel veel beter dan gister.
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hij leek wat minder nerveus. Ik schakelde iets te laat in dus het eerste gesprek heb ik gemist. Gesprek met die tri atlete en met Paul vond ik leuk. En het zingen was eenmalig waarschijnlijk!
Gekeken vanavond. Ik vind Marco Kroon zo'n ontzettende narcist.
Goed hoe Beau dat ook weer handelt, hij blijft rustig en geeft de leiding van het gesprek niet uit handen.
Hemel, wat zet die Kroon zichzelf voor schut zeg.
Alle reacties Link kopieren
Beau is op z'n best als hij echt contact maakt met gewone mensen.
Ik zag net een stukje met twee oudere dames die zijn gaan daten via internet: dan is hij toch wel heel erg charmant en leuk.

Met dat soort gasten/onderwerpen zou RTL zich ook kunnen onderscheiden van al die andere talkshows.
Bovendien is het ontspannender kijken op de late avond dan nóg een mening aanhoren over de actualiteiten in het -internationale- nieuws van de dag.
Alle reacties Link kopieren
Hij doet t leuk toch?! Heb t iedere avond al gekeken of zelfs terug gekeken als ik al sliep. Terwijl ik twan hooguit 2x in totaal aal heb gezien en zeeeeeker nooit terug heb gekeken.
Weet iemand hoe de kijkcijfers zijn?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik was een vaste Eva-kijker, maar kijk nu toch echt de hele week al naar Beau. Vind m elke avond beter. Dat gesprek met die 2 bejaarde dames vond ik erg leuk en ook bij Marco Kroon vond hij de juiste toon.

Net even kijkcijfers gecheckt.... oei. Maandag 650.000, dinsdag 585.000, gisteren 485.000. Eva Jinek zet tegen het miljoen aan...
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat er meer terugkijkers zijn? De desk zal ook wennen zijn voor veel mensen. Denk dat een Graham Norton setting beter zou passen
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk alleen maar terug. Vraag me af of dat achteraf verwerkt wordt in de kijkcijfers. Tot nu toe heb ik alle afleveringen gezien.
Gebruna schreef:
05-09-2019 02:01
Beau is op z'n best als hij echt contact maakt met gewone mensen.
Ik zag net een stukje met twee oudere dames die zijn gaan daten via internet: dan is hij toch wel heel erg charmant en leuk.

Met dat soort gasten/onderwerpen zou RTL zich ook kunnen onderscheiden van al die andere talkshows.
Bovendien is het ontspannender kijken op de late avond dan nóg een mening aanhoren over de actualiteiten in het -internationale- nieuws van de dag.
Ja, Beau is inderdaad charmant, maar dit als eerste openingsgasten? Vond het eigenlijk heel nietszeggend, en maakte me nieuwsgierig naar Jinek. Wellicht dat een andere opbouw al beter is, en inderdaad dat decor!
Heel ouderwets en niet vernieuwend..
Ik baal hier van, want ik gun Beau de wereld!!
Alle reacties Link kopieren
Op videoland staat het niet toch? Daarom kijk ik live.
Alle reacties Link kopieren
Uitzending gemist
Alle reacties Link kopieren
Flashy schreef:
05-09-2019 17:27
Op videoland staat het niet toch? Daarom kijk ik live.
Jawel. De dag erna vanaf 17:00 staat erbij.
Ik vind het erg leuk. Fijne man om naar te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven