Entertainment alle pijlers

Big Brother 2021 deel 2 (met spoilers)

25-02-2021 10:28 2680 berichten
Afbeelding
PoezzinBoots schreef:
25-02-2021 11:18
Je kunt de live stream een uur terugschuiven.
Hij stond bij mij op pauze blijkbaar. Ben nog niet helemaal wakker. :rofl: :koffie:
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
25-02-2021 11:07
Vertel?
Er is drama in het huis.

Jullie in tranen omdat mike heeft gezegd tegen Zoey dat de buitenwereld denkt dat er meer is tussen haar en michel.

Maar..

Mike lult wel meer, wordt nu duidelijk.

Zoey zegt dat dat door Mike ze Nick en Michel niet kan vertrouwen.

En ander gezeik.

Mike twijfelt om op te stappen.

Als jill en thomas uit de gameroom komen gaan ze samen met zn alle praten.

Maar tot dusver lult mike zich er geweldig uit.
Alle reacties Link kopieren
Zou geweldig zijn als Jill en Thomas hierdoor mogen blijven.
Dat Mike dan zegt : ik heb eerlijk zelf gezegd dat ik op Jill en Thomas hebt gestemd, nog voor het bekend was.
Nee, Jill heeft je gehoord en Thomas is het komen vragen.

Maar dan zeggen Jill en Thomas helemaal niets.

Dat snap ik dan ook niet. :?:
such_preggers schreef:
25-02-2021 11:23
Zou geweldig zijn als Jill en Thomas hierdoor mogen blijven.


Mag toch hopen van niet :nope:
himalaya schreef:
25-02-2021 11:19
Wasdah?


24 uur aanvragen, om te overdenken of je het huis vrijwillig gaat verlaten of niet.
such_preggers schreef:
25-02-2021 11:23
Zou geweldig zijn als Jill en Thomas hierdoor mogen blijven.


Afbeelding
Oprecht oprecht oprecht.

Nee, je bent helemaal niet oprecht. :rofl:
PoezzinBoots schreef:
25-02-2021 11:33
Afbeelding
:-D
Hij kan echt heel goed bepaalde mensen pratend van hun punt afleiden.
Vraag me af of hoe goed hij uiteindelijk, al dat gestook kan verkopen als iets positiefs. :roll:


En Zoey dan. Die is net zo erg. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
such_preggers schreef:
25-02-2021 11:23
Zou geweldig zijn als Jill en Thomas hierdoor mogen blijven.
Neeeeeeeeeeeeeeeee alsjeblieft een van die twee eruit vanavond. En Mike blijven en die dan volgende week eruit
Volgens mij zien we nu een nwe kant van Naomi, zo pissed als zij nu is. Vlgs mij kun je bij haar best ver gaan qua tolerantie, maar is Mike echt een grens overgegaan.
Alle reacties Link kopieren
such_preggers schreef:
25-02-2021 11:23
Zou geweldig zijn als Jill en Thomas hierdoor mogen blijven.
O alsjeblieft niet zeg! Dan liever nog Mike een week en dan met zijn allen hem nomineren
Alle reacties Link kopieren
Waarom is Naomi dan boos? Ik probeer tussendoor wat te kijken, maar ik snap er niets van. Mijn stream hangt ook steeds op mijn telefoon, word er helemaal gek van.

Wellicht vanavond eens een leuk spelletje doen met alle uitspraken die bewoners in het huis hebben gedaan?😂
PoezzinBoots schreef:
25-02-2021 11:17
Ik hoop echt dat hij dat niet meende.

En oké, Mike is een blabla met een dikke duim maar hij mag toch nomineren wie hij wil!?
Dat is hun punt ook totaal niet, het is dat hij over alles liegt en manipuleert. En tegen iedereen. Zelfs als ze erbij zitten, zelfs als ze hem confronteren.
Lijkt wel zijn 2e natuur. :-D :-D

En dat mag ook, maar het is wel mooie tv als zo'n iemand door de mand valt.
Alle reacties Link kopieren
Mike brengt lekker wat drama mee. Dat is zijn tactiek denk ik zo. Ach ja, zo lang ze maar door hebben dat je niet te veel op hem moet rekenen is er niks aan de hand... nou, dan weet je dat naïeve K5 dat wel gaat doen natuurlijk :rofl:
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
25-02-2021 11:33
Afbeelding

:lol:
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
25-02-2021 12:26
Mike brengt lekker wat drama mee. Dat is zijn tactiek denk ik zo. Ach ja, zo lang ze maar door hebben dat je niet te veel op hem moet rekenen is er niks aan de hand... nou, dan weet je dat naïeve K5 dat wel gaat doen natuurlijk :rofl:
Ik vind het ook wel leuk.
Beetje reuring in de tent maar minder irritant dan met Jerrel.
Alle reacties Link kopieren
Ik had de stream even op pauze gezet omdat ik moest vergaderen, maar die crashte:(.

Weet iemand hoe het groepsgesprek afgesloten is?
Ja, niets bijzonders. Mike lult en lult en heeft overal een vaag antwoord op met verhalen over hij wat hij al heeft gezegd tegen anderen en die hebben het wel goed begrepen.
En de rest gaf het soort van op na een tijdje. Ze vinden wel dat hij nu niet moet gaan vertrekken. Die 24 uur aanvragen raden ze af.

En misschien komt nog er een gesprek volgens mij, strakjes met iedereen. Als Jill en Thomas uit de dagboekkamer komen, als ze niet al van gedachten zijn veranderd.

Nu is het weer met Mike en Julie en wat ze ook zegt, hij verzint de mooiste onzin. Gok dat die het zo ook maar weer opgeeft. :-D
Alle reacties Link kopieren
Laat aub of Jill of Thomas weg gestemd worden, ik ben toe aan een andere dynamiek ;-)
Al doet Mike goed zijn best die dynamiek even op te schudden :hyper:
Ik vind het niet erg als Mike vertrekt, maar dan wel nadat Jill of Thomas exit is.
Wat doen Jill en Thomas in de dagboekkamer?
Tijger32 schreef:
25-02-2021 14:24
Wat doen Jill en Thomas in de dagboekkamer?
Dat gesprek houden, dat alle genomineerden hebben op de dag van de nominaties? Denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
25-02-2021 14:34
Dat gesprek houden, dat alle genomineerden hebben op de dag van de nominaties? Denk ik?
Ja, waar ze horen wat de argumenten van de anderen waren om op ze te stemmen. En misschien een filmpje van hun dierbaren zien.
Ik heb trouwens gemist waarom niet iedereen op Michel gestemd heeft. Dat wilde hij toch graag? Dan zou hij tegenover Matt komen te staan en die zou er dan uitgestemd worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven