Entertainment alle pijlers

Boehoeee! (series)

21-11-2020 12:39 66 berichten
Zit je net lekker in een serie kom je erachter dat er maar éen seizoen van is.
Het overkwam mij ; alquien tiene de morir in dit geval!
Ben normaal niet zo een serie fanaat dus baal hier stevig van. :mad:

Herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
21-11-2020 20:58
Ja dat vind ik ook helemaal prima. Zoals “the queens gambit”
Daar zijn wij nu net mee begonnen omdat er hier ook het forum zo enthousiast over werd gesproken.
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
21-11-2020 20:58
Ik vond vroeger “Dexter” bijvoorbeeld leuk om te kijken maar daar kwamen echt teveel seizoenen van. Dan haak ik af.
O ja, Dexter. Zo gaaf, totdat het teveel van het goede werd. Net als Once upon a time.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
21-11-2020 21:02
Daar zijn wij nu net mee begonnen omdat er hier ook het forum zo enthousiast over werd gesproken.
Ja ik vond het echt weer eens een verrassende serie.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
21-11-2020 15:23
Same here, ik had dit met The Walking dead en The Vampire diaries, de eerste 2 a 3 seizoenen was ik helemaal wild, maar de seizoenen erna zijn niet om doorheen te komen, je merkt dat de bedenkers duidelijk niet meer weten hoe verder.
Ik heb ook liever 3 stevige seizoenen, maar met een goed einde.
Heel veel series volg ik niet meer, en dat vind ik zonde.
Terwijl the Vampire Diaries en the Walking Dead juist de boeken en de strips volgen..dus daar hebben de bedenkers het niet zo moeilijk mee gehad.

Ik had het met Grey's Anatomy..alles gebingewatcht tot ik bij het laatste seizoen kwam, haalt Videoland het eraf!
...
Alle reacties Link kopieren
Firefly inderdaad.. :'(

Maar net nog dus: Deadly Class. Lekker bingen in de verwachting dat seizoen 2 wel snel zal komen, is ie verdulleme niet gemaakt en het lijkt er ook op dat dat niet meer komt. Met een ópen einde nog wel, verdulleme!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
21-11-2020 21:04
O ja, Dexter. Zo gaaf, totdat het teveel van het goede werd. Net als Once upon a time.
Oh once upon werd heel saai.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
21-11-2020 18:11
Ja jammer is dat. Ik kijk het nog wel maar soms dan een week later of zo in plaats van in het begin zodra het kon.

Ben tegenwoordig ook wel fan van miniseries. Gewoon 1 seizoen van 8 afleveringen en dan een goed einde.

Ja ik ook, Alias Grace was zo een miniserie die ik in een dag heb uitgekeken, net als Selfmade.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
21-11-2020 21:23
Ja ik ook, Alias Grace was zo een miniserie die ik in een dag heb uitgekeken, net als Selfmade.
Oh die ken ik beide nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
21-11-2020 21:12
Terwijl the Vampire Diaries en the Walking Dead juist de boeken en de strips volgen..dus daar hebben de bedenkers het niet zo moeilijk mee gehad.

Ik had het met Grey's Anatomy..alles gebingewatcht tot ik bij het laatste seizoen kwam, haalt Videoland het eraf!
Zijn er ook boeken van deze 2 series??
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
21-11-2020 21:24
Oh die ken ik beide nog niet.
Selfmade is een black movie, dus ik weet niet of je dat leuk vind.
Maar Alias Grace vond ik heerlijk wegkijken.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
21-11-2020 21:26
Selfmade is een black movie, dus ik weet niet of je dat leuk vind.
Maar Alias Grace vond ik heerlijk wegkijken.
Ja hoor dat maakt mij niet uit. Heb ze in mijn lijst gezet.
Henk-en-Roelie schreef:
21-11-2020 13:11
Ja dat heb ik met Mindhunter en er was nog een serie wat zich afspeelde in de jaren zestig en in de laatste afleveringen kreeg je al wat mee van de Charles Manson sekte, het werd spannend met een verhaallijn van een weggelopen meisje die in aanraking kwam met de sekte en toen hield het op :-?
Aquarius.
Henk-en-Roelie schreef:
21-11-2020 20:55
Heeft Amazon.Prime ook Nederlandse series. Ik wil zo graag Evelien weer eens zien en ik mis Gooische vrouwen die wil ik ook weer eens terugkijken.
Ik zag wel Nederlandse films voorbij komen. Heb niet op series gelet.
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
21-11-2020 21:25
Zijn er ook boeken van deze 2 series??
Jazeker ;-)
...
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
21-11-2020 21:04
O ja, Dexter. Zo gaaf, totdat het teveel van het goede werd. Net als Once upon a time.
Dexter wordt nog meer te veel van het goede, want daarvan is een nieuw seizoen aangekondigd.

Had zelf de balen van het plotse einde van Joan of Arcadia.... Praatte zij nou met God of was ze nou geestesziek?

The walking dead sleept er veel te veel bij dat niet in de boeken voorkomt en dat maakt het langdradig. Ben met lezen nu aan het laatste compendium begonnen, als er stront aan de knikker is met de whisperers.
Luci_Mster2 schreef:
21-11-2020 21:28
Aquarius.
Dank je, dat was de titel van de serie, ik heb al gekeken en er komt geen nieuw seizoen meer terwijl de bedenker er op z'n minst 6 in zijn hoofd had. Zo zie je maar weer, scenario-schrijver zijn is ook niet alles. Lijkt me erg frustrerend dat je je verhaallijnen en artistieke ideeën op dat vlak niet kunt uitwerken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven