Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2
maandag 5 november 2018 om 14:34
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782

vrijdag 9 november 2018 om 19:11
En nog een linkje.
Dat ziet er uit alsof Bertine goede kaarten heeft.
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extr ... m-momentje
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
zaterdag 10 november 2018 om 00:08
_CarmiggelT_ schreef: ↑09-11-2018 18:54Volgens mij ben ik de enige die nog wel gelooft in een goede afloop bij Marit en Wim.
Ik geloof er ook in. Dat deed ik al toen de andere meiden er nog waren.
LOEP ME MAAR aub.
zaterdag 10 november 2018 om 00:12
_CarmiggelT_ schreef: ↑09-11-2018 19:11En nog een linkje.
Ach, dit stukje film had ik nog niet gezien.
LOEP ME MAAR aub.

zaterdag 10 november 2018 om 00:54
Wat 'n dramaqueen! Zou Marnix zich dat echt laten aanleunen?boebezoebe schreef: ↑09-11-2018 22:20Wat een moeilijk gezemel met die brief. Zou ik niet tegen kunnen hoor.

zaterdag 10 november 2018 om 07:04
minnimouse schreef: ↑09-11-2018 21:05Bertine vindt het weer moeilijk.
Ik dacht even dat ze gingen zoenen.
Zo vond ik het er ook uitzien hoor..
Ik dacht: daar gaat ie!

Ik vind dat briefje zo gek nog niet, als je niet weet hoe je het zeggen moet, schrijf het dan!
Wel jammer dat Bertine verder niks durfde.
Dit was de 2e keer dat ze om zijn nek stond te janken,, maar een kus geven of een streling over zijn wang doet ze niet.
Dat is vast ook heel eng, maar ik denk dat Marnix iemand is die over de streep moet worden getrokken.
zaterdag 10 november 2018 om 07:10
Ze zat wel in zijn nek te strelen ... soort vanPindakaasjes schreef: ↑10-11-2018 07:04Zo vond ik het er ook uitzien hoor..
Ik dacht: daar gaat ie!![]()
Ik vind dat briefje zo gek nog niet, als je niet weet hoe je het zeggen moet, schrijf het dan!
Wel jammer dat Bertine verder niks durfde.
Dit was de 2e keer dat ze om zijn nek stond te janken,, maar een kus geven of een streling over zijn wang doet ze niet.
Dat is vast ook heel eng, maar ik denk dat Marnix iemand is die over de streep moet worden getrokken.

zaterdag 10 november 2018 om 08:22
Ik zag Marnix toch erg week worden tegenover Bertine.
Als ze hem had willen zoenen op dat moment, had hij toegehapt denk ik.
He' getsie, weer een boer erbij waarbij ik echt geen idee heb wie er gekozen zal worden.
Jaap hoorde ik zeggen in een voorstukje: ''kan ik niet gewoon jullie alle twee houden?'' iets van die strekking.
Echt, als ik iets slecht zou trekken, zou dat het wel zijn.
Het programma heet geen sister wives!!!
Steeds maar moeten horen dat je op een gedeelde 1e plek staat, zou mij de handdoek in de ring doen gooien.

zaterdag 10 november 2018 om 08:31
Pindakaasjes schreef: ↑10-11-2018 08:22Ik zag Marnix toch erg week worden tegenover Bertine.
Als ze hem had willen zoenen op dat moment, had hij toegehapt denk ik.
He' getsie, weer een boer erbij waarbij ik echt geen idee heb wie er gekozen zal worden.
Jaap hoorde ik zeggen in een voorstukje: ''kan ik niet gewoon jullie alle twee houden?'' iets van die strekking.
Echt, als ik iets slecht zou trekken, zou dat het wel zijn.
Het programma heet geen sister wives!!!
Steeds maar moeten horen dat je op een gedeelde 1e plek staat, zou mij de handdoek in de ring doen gooien.
Whoehaha dan krijgen we straks nog viezere trio scènes op de bank te zien
zaterdag 10 november 2018 om 08:57
Van twee boeren, las ik ergens: Steffi en Michelle.
Edit: hier: http://www.tvgids.nl/de-definitieve-keu ... el/816031/
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.

zaterdag 10 november 2018 om 10:03
zaterdag 10 november 2018 om 10:16
Ik heb de webserie aflevering van Wilfred en Sabine bekenen en het enige wat ik kan bedenken is: WAAROM???????
Waarom vindt zij hem zo leuk? Waarom wacht zij op hem?
Hij is echt totaal niet enthousiast, lijkt het met haar te willen proberen omdat hij met die anderen helemaal geen klik had en niet omdat hij nu zo hotel-de-botel is op haar.
Echt verschrikkelijk die houding van hem. Hij zegt de hele tijd ‘we moeten maar effe kijken’. Ik vind hem zo verschrikkelijk. Brrrrrr dit wordt niks, wedden dat ze over een tijdje uit elkaar zijn? En dan gaat Wilfred weer met een ander ‘effe kijken’.
Waarom vindt zij hem zo leuk? Waarom wacht zij op hem?
Hij is echt totaal niet enthousiast, lijkt het met haar te willen proberen omdat hij met die anderen helemaal geen klik had en niet omdat hij nu zo hotel-de-botel is op haar.
Echt verschrikkelijk die houding van hem. Hij zegt de hele tijd ‘we moeten maar effe kijken’. Ik vind hem zo verschrikkelijk. Brrrrrr dit wordt niks, wedden dat ze over een tijdje uit elkaar zijn? En dan gaat Wilfred weer met een ander ‘effe kijken’.

zaterdag 10 november 2018 om 10:35
Als hij niet met z'n piemel denkt misschien wel , maar hij vindt Bettine aantrekkelijk heeft hij eerder al gezegd.apestaartje30 schreef: ↑10-11-2018 10:03Precies dat dacht ik ook.
Ik hoop dat hij daar doorheen prikt.
Het lijkt mij een mismatch, hij past veeeeel beter bij Janneke.
Ik vind Janneke ook gewoon een leukere persoonlijkheid.

zaterdag 10 november 2018 om 10:42

zaterdag 10 november 2018 om 10:51
Ik denk dat een relatie tussen Janneke en Marnix wel gaat spetteren zowel op liefdesgebied maar ook op het gebied van discussies met elkaar hebben .Dahlia74 schreef: ↑10-11-2018 10:42En Janneke is niet meer gewoon Janneke, maar veel meer. Marnix is echt wel bang dat Bettine gewoon niet bij hem past, te werelds is. Dat heeft hij eerder ook gezegd.
De vrouw die daar gaat wonen hoeft zich overigens de eerste jaren zeker niet te vervelen, wat een bende zeg.
Toch vind ik hun de beste match .
Bettine past niet bij Marnix , veel te degelijk.