Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
_CarmiggelT_ schreef:
10-11-2018 14:56
Perfecte dag voor zo’n kijktip. Ik ben ook begonnen (en nog lekker veel afleveringen te gaan).
Tis verslavend, ik zit al bij aflevering 9!
Wat me nou zo intrigeert, is waarom vrouwen blijkbaar een boer zo interessant vinden, zouden ze ook zo reageren als het om een loodgieter of een bloemist zou gaan? Of staren die vrouwen zich blind op een geromantiseerd beeld van een boerderij met geitjes en kippen en schapen en koeien en denken ze echt dat een boer daardoor leuker is?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
10-11-2018 15:58
Wat me nou zo intrigeert, is waarom vrouwen blijkbaar een boer zo interessant vinden, zouden ze ook zo reageren als het om een loodgieter of een bloemist zou gaan? Of staren die vrouwen zich blind op een geromantiseerd beeld van een boerderij met geitjes en kippen en schapen en koeien en denken ze echt dat een boer daardoor leuker is?
De woonomgeving is in elk geval mooier met 'n stuk grond om je huis heen. En je kunt er altijd wel 'n paard stallen.
pejeka schreef:
Kwam je hier pas niet precies hetzelfde vragen?
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
_CarmiggelT_ schreef:
10-11-2018 16:18
Kwam je hier pas niet precies hetzelfde vragen?
Ja, en ik heb het antwoord nog steeds niet, vandaar.
Elke keer gaan we off topic door jou Pejeka.
Daar is niet iedereen van gediend .
pejeka schreef:
07-11-2018 19:06
Ik denk dat vrijwel alle vrouwen die reageren geen flauw idee hebben van wat boer-zijn inhoudt, die zien een ruime boerenwoning voor zich met een geweldig rustiek interieur en een navenante woonkeuken, gelegen in een landelijke omgeving, en dartelende lammetjes en kalfjes in de wei, en een man die niks anders heeft te doen dan wat hooi voeren ofzo...
Hiermee begon de vorige off topic discussie van de week .
Ik ben met een boer maar ik mag geen antwoord meer geven :hihi:
Betine is de yogajuf van een collega van mij.
Helaas laat ze niets los :proud:
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
10-11-2018 16:29
Kan je collega haar niet achtervolgen en bespioneren na de yoga les?
Eva_1983 schreef:
10-11-2018 16:32
Kan je collega haar niet achtervolgen en bespioneren na de yoga les?
Zal het aan haar voorstellen :popcorn:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Als Marnix nu voor Bertine kiest, dan is dat misschien een verklaring van waarom zijn vorige drie relaties stuk zijn gelopen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
10-11-2018 16:42
Als Marnix nu voor Bertine kiest, dan is dat misschien een verklaring van waarom zijn vorige drie relaties stuk zijn gelopen.
Yep foute keus.
Zou niet handig zijn van Marnix.
Ik schat hem hoger in
|Courage| schreef:
Het kan ook zijn dat Marnix met Bertine ook van die leuke momenten heeft gehad maar dat ze dat niet uitzenden. Met opzet zodat we straks extra verbaasd zijn als hij voor Bertine zou kiezen ( ik denk nog steeds dat hij voor Janneke gaat).

Bij Steffi heb ik ook het idee dat ze ons willen laten geloven dat ze voor hoe heet hij ook alweer gaat. Terwijl ze dalijk gewoon voor Harrold kiest. Dat denk ik echt.
Hoe veel van die boeren zijn eigenlijk nog samen met de partner die ze hebben gevonden in dit programma in de loop der jaren? Even nieuwsgierig...
pejeka schreef:
10-11-2018 17:00
Hoe veel van die boeren zijn eigenlijk nog samen met de partner die ze hebben gevonden in dit programma in de loop der jaren? Even nieuwsgierig...
Joris en Renske
Jan en Pauline
Martijn en Marlies
Frank en Anita
Herman en Fleur
David en Mara
Jan en Rianne
Bertie en Rosita
Wim uit Tanzania en ???
Henk en Fiona
Martin en Wilma
Gijsbert en Femke
Jos en Dycke
Hans en Audrey
Hans en Connie
Hans en Anneke

En nog een rits boeren die niet gevolgd zijn bij de laatste 5 maar wel via het programma een partner vonden.
pejeka schreef:
Dan moet je die vragen stellen aan zij die schrijven. Hoe moeten wij dat nou weten?
Het boerenleven is vaak hard werken maar je hebt ook een bepaalde soort vrijheid.
En er zijn echt wel gewoon vrouwen die dat weten en ook gewoon de handen mee uit de mouwen steken.
minnimouse schreef:
10-11-2018 17:27
En nog een rits boeren die niet gevolgd zijn bij de laatste 5 maar wel via het programma een partner vonden.
En ook nog een rits boeren die brieven kregen ná de uitzendingen volgens mij. Ik ben wel benieuwd of er ook bij de afvallers nog relaties met andere schrijfsters zijn ontstaan. Dan zouden er inmiddels echt tientallen relaties zijn door bzv.
|Courage| schreef:

Precies dit denk ik ook bij Michelle.
LOEP ME MAAR aub.
minnimouse schreef:
10-11-2018 17:27
Joris en Renske
Jan en Pauline
Martijn en Marlies
Frank en Anita
Herman en Fleur
David en Mara
Jan en Rianne
Bertie en Rosita
Wim uit Tanzania en ???
Henk en Fiona
Martin en Wilma
Gijsbert en Femke
Jos en Dycke
Hans en Audrey
Hans en Connie
Hans en Anneke

Boer Geert en zijn Geertje
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
10-11-2018 23:20
Boer Geert en zijn Geertje
Die zijn alweer uit elkaar.
Geert heeft ook alweer een ander.
calvijn1 schreef:
10-11-2018 16:29
Haha! Vandaar dat ze zo'n vaag emo typje is.
minnimouse schreef:
10-11-2018 23:20
Die zijn alweer uit elkaar.
Geert heeft ook alweer een ander.

Inderdaad, je hebt gelijk, ik heb even gegoogeld. Ach Curacao was toch ook te ver voor Geert. Hij is nu met de Groningse Ria. Ik zag haar foto en vind haar veel lijken op Sandra die boer Olke in Texas "versteld en verbouwereerd" liet staan. .
LOEP ME MAAR aub.
Miss-Pippilotta schreef:
06-11-2018 19:36
Aaaah, nee.... Niet met Marc-Marie.... Die stem :'(
Eens,

Eva Jinek. Als uitstap naast journalistiek progamma.
Ik zag een filmpje op de BzV facebook pagina met Ruud en Maarten. Die willen er allebei wel voor gaan, dus kennelijk doet Michelle toch iets goed (of is het de competitie).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven