Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
nachtvlinder1977 schreef:
11-11-2018 15:31
Het is hier misschien al eerder gevraagd, maar ben ik de enige die elke week denkt naar Matteo van der Grijn te kijken?
AfbeeldingAfbeelding
Ze hebben iets van elkaar weg, door de ogen vooral, maar verder genoeg niet op elkaar lijkend om een vergissing te maken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Van wie zien we het keuze moment vanavond? Ik ben toch wel erg benieuwd.
Wat ik denk dat de uitslag gaat worden uiteindelijk is :

Steffie met Harrold
Jaap met Petra
En de rest van de boeren blijven met lege handen achter en weet je waarom ?
Wim kan niet met vrouwen omgaan , Michelle is te veeleisend...daarom.stappen de mannen vanzelf wel op....en Marnix. .vind het allemaal weer niks..en als ie niet oppast slaan de vrouwen in het holst van de nacht op de vlucht :angel:
redbulletje schreef:
11-11-2018 15:38
Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Veel boeren wonen nog bij hun ouders in en ze zijn 7 dagen op 7 met hun bedrijf bezig. Enige leuke is het landelijke wonen maar privacy is er ook niet bij als werknemers en familie continue over de vloer komen.
Klopt, maar die dingen laten ze in het programma niet echt zien.
Eva_1983 schreef:
11-11-2018 16:07
Ja precies . Toch is het in dit milieu "normaal" dat iedereen bij elkaar naar binnenloopt zonder afspraak.
Ik ben dat niet gewend .
Ik ben opgegroeid in een grote stad en ik ken dat helemaal niet.
En ga me niet aanpassen ook :).
Ik ben ook opgegroeid in de stad, maar vind het juist heerlijk dat iedereen zich hier thuis voelt. Heb wel moeten wennen aan het feit dat mensen ook rond etenstijd binnen vallen. In het begin wachtten we altijd op mijn man, maar dat doe ik niet meer. Als hij eindeloos aan de praat wordt gehouden ga ik gewoon eten met de kinderen.
Ik vind het niet echt als twee druppels water, die foto's. Ik ken de goede man ook niet, misschien dat er in bewegend beeld meer overeenkomsten zijn.
Ttroeteltje schreef:
11-11-2018 16:28
Nachtvlinder.......is dat niet dezelfde persoon?????
Nee, dat zijn Maarten (van Michelle) en de acteur Matteo van der Grijn.
nachtvlinder1977 schreef:
11-11-2018 17:39
Klopt, maar die dingen laten ze in het programma niet echt zien.
Vind dat toch wel goed zichtbaar tussen de regels door eigenlijk.
Spannend hé. Ik ben zo ontzettend benieuwd naar de keuze van Steffie. Michelle zal wel voor Ruud gaan, hoewel Maarten ook een echte lieverd is. En hij durft te zeggen 'je kan het ook zelf pakken' als ze teveel commando's uitdeelt. Misschien heeft zij dat nodig.
LOEP ME MAAR aub.
Ik ben zo benieuwd vanavond
Vanavond gaan volgens mij alleen de vrouwen kiezen, dat was bij boulevard.

Ik denk stefi voor Roel. (Harold vind ze alleen naar grappig, ze wil ook serieus)

En Michelle. Ik hoop Maarten. Tussen hun zie ik meer een spark. En leukere gesprekken. Met ruud is het zo geforceerd.
Ze weten hetwel uit te smeren dit jaar. Eg doe nu woon alle keuzemomenten...grrrr hahaha
Haha, ja verbaasde mij ook. Misschien doen ze toch meer, fingers crossed
Fijn, ik heb geen tv en kijk altijd op mijn laptop via npo live. Maar nu heeft de site een storing. Een bad gateway. Hoop maar dat ze dat oplossen voor bzv begint!
Mijn schoonvader kijkt BZV, vertelde hij me vandaag. Maar hij had geen theorieen over liefdeslevens, hij keek vooral om te kijken hoe de boerderijen er bij stonden. Tsja, eens een boer, altijd een boer. Ik kan jullie derhalve mededelen dat Marnix de boel slecht voor mekaar heeft, maar Wim heeft echt mooi materieel. Hij was het meest gecharmeerd van het bedrijf van Michelle.
Wat Steffi deed had volgens hem weinig met boeren te maken. Daar zit wel wat in, vind ik.
🙂
Daar gaan we!
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Ik hoop dat ik tijdig live kan inschakelen, man en zoon zijn druk en luidruchtig in discussie over de aanpak van sommen...
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Jemig, die muziek. Zet je toch niet aan met je date in je auto?
Zie je wel, Wim kan het wel. Die raakt gewoon in de war van twee vrouwen.
Wel lief dat hij het meer probeert nu.
Marnix Mouwloos
Heeft Marnix zo'n laag inkomen dat hij niet eens een glazenwasser kan inhuren.

Mindmappen? For real?
vrouwjagersma schreef:
11-11-2018 20:27
Zie je wel, Wim kan het wel. Die raakt gewoon in de war van twee vrouwen.
Ja hij doet heel duidelijk zijn best nu.
Hij zegt het ook net zelf, fijner om met zijn tweeën te zijn in plaats van met zijn drieën. Denk ook dat hij nu beter uit de verf komt.
"After all this time?" "Always."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven