Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2
maandag 5 november 2018 om 14:34
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
zondag 11 november 2018 om 17:23
Ze hebben iets van elkaar weg, door de ogen vooral, maar verder genoeg niet op elkaar lijkend om een vergissing te maken.nachtvlinder1977 schreef: ↑11-11-2018 15:31Het is hier misschien al eerder gevraagd, maar ben ik de enige die elke week denkt naar Matteo van der Grijn te kijken?
![]()
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

zondag 11 november 2018 om 17:38
Wat ik denk dat de uitslag gaat worden uiteindelijk is :
Steffie met Harrold
Jaap met Petra
En de rest van de boeren blijven met lege handen achter en weet je waarom ?
Wim kan niet met vrouwen omgaan , Michelle is te veeleisend...daarom.stappen de mannen vanzelf wel op....en Marnix. .vind het allemaal weer niks..en als ie niet oppast slaan de vrouwen in het holst van de nacht op de vlucht
Steffie met Harrold
Jaap met Petra
En de rest van de boeren blijven met lege handen achter en weet je waarom ?
Wim kan niet met vrouwen omgaan , Michelle is te veeleisend...daarom.stappen de mannen vanzelf wel op....en Marnix. .vind het allemaal weer niks..en als ie niet oppast slaan de vrouwen in het holst van de nacht op de vlucht

zondag 11 november 2018 om 17:39
Klopt, maar die dingen laten ze in het programma niet echt zien.redbulletje schreef: ↑11-11-2018 15:38Dat vind ik wel meevallen eigenlijk. Veel boeren wonen nog bij hun ouders in en ze zijn 7 dagen op 7 met hun bedrijf bezig. Enige leuke is het landelijke wonen maar privacy is er ook niet bij als werknemers en familie continue over de vloer komen.

zondag 11 november 2018 om 17:41
Ik ben ook opgegroeid in de stad, maar vind het juist heerlijk dat iedereen zich hier thuis voelt. Heb wel moeten wennen aan het feit dat mensen ook rond etenstijd binnen vallen. In het begin wachtten we altijd op mijn man, maar dat doe ik niet meer. Als hij eindeloos aan de praat wordt gehouden ga ik gewoon eten met de kinderen.

zondag 11 november 2018 om 17:43
Nee, dat zijn Maarten (van Michelle) en de acteur Matteo van der Grijn.

zondag 11 november 2018 om 17:45
Vind dat toch wel goed zichtbaar tussen de regels door eigenlijk.nachtvlinder1977 schreef: ↑11-11-2018 17:39Klopt, maar die dingen laten ze in het programma niet echt zien.
zondag 11 november 2018 om 18:35
zondag 11 november 2018 om 18:55

zondag 11 november 2018 om 20:11
Mijn schoonvader kijkt BZV, vertelde hij me vandaag. Maar hij had geen theorieen over liefdeslevens, hij keek vooral om te kijken hoe de boerderijen er bij stonden. Tsja, eens een boer, altijd een boer. Ik kan jullie derhalve mededelen dat Marnix de boel slecht voor mekaar heeft, maar Wim heeft echt mooi materieel. Hij was het meest gecharmeerd van het bedrijf van Michelle.
Wat Steffi deed had volgens hem weinig met boeren te maken. Daar zit wel wat in, vind ik.
Wat Steffi deed had volgens hem weinig met boeren te maken. Daar zit wel wat in, vind ik.

zondag 11 november 2018 om 20:28
Ja hij doet heel duidelijk zijn best nu.vrouwjagersma schreef: ↑11-11-2018 20:27Zie je wel, Wim kan het wel. Die raakt gewoon in de war van twee vrouwen.